Skocz do zawartości

Brembo w 159


pawcio

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze myślałem że przy zaciskach Brembo nie zmieści się felga 16. Tak podawała instrukcja mojego auta i mimo że miałem 16ki zimowe w drugim aucie nawet nie probowałem zakładać ich na Brembo .

Aż dziś na ulicy spotkałem takie coś hmm.gif

288434170-20150527_162839_resized_resized.jpg

post-571-14352530820859_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawsze myślałem że przy zaciskach Brembo nie zmieści się felga 16. Tak podawała instrukcja

> mojego auta i mimo że miałem 16ki zimowe w drugim aucie nawet nie probowałem zakładać ich na

> Brembo .

> Aż dziś na ulicy spotkałem takie coś

Przymierzałem taki zestaw do siebie, bo planuję na zimę. Alu 16" z przyklejonymi ciężarkami nie wchodzą (po zdjęciu ciężarków jest ok), stalowe struktury Opla 16" wchodzą na styk. Tylko ja ponoć mam te mniejsze hamulce - srebrne, a nie Brembo malowane na czerwono hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przymierzałem taki zestaw do siebie, bo planuję na zimę. Alu 16" z przyklejonymi ciężarkami nie

> wchodzą (po zdjęciu ciężarków jest ok), stalowe struktury Opla 16" wchodzą na styk. Tylko ja

> ponoć mam te mniejsze hamulce - srebrne, a nie Brembo malowane na czerwono

Hmmmm to Brembo jest tylko czerwone?

W 2.4 z 2007 mam wieksze zaciski w kolorze srebrnym i instrukcja z tego auta mowi ze tylko 17ki. Gdy szukałem klocków katalogi mówiły że to jest Brembo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmmm to Brembo jest tylko czerwone?

> W 2.4 z 2007 mam wieksze zaciski w kolorze srebrnym i instrukcja z tego auta mowi ze tylko 17ki.

> Gdy szukałem klocków katalogi mówiły że to jest Brembo.

W instrukcji Julki piszą tak samo i mam wątpliwości - w cenniku są powiększone zaciski malowane na czerwono - i tej opcji nie mam, i faktycznie moje są srebrne, ale wydaje mi się, że są duże niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W instrukcji Julki piszą tak samo i mam wątpliwości - w cenniku są powiększone zaciski malowane na

> czerwono - i tej opcji nie mam, i faktycznie moje są srebrne, ale wydaje mi się, że są duże

Ale masz o takim kształcie jak na tym zdjęciu ?

Może ta opcja to głównie kolor czerwony a słowo Brembo dodali marketingowcy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zawsze myślałem że przy zaciskach Brembo nie zmieści się felga 16. Tak podawała instrukcja

> mojego auta i mimo że miałem 16ki zimowe w drugim aucie nawet nie probowałem zakładać ich na

> Brembo .

> Aż dziś na ulicy spotkałem takie coś

Pogrzebałem trochę i najprawdopodobniej są to tzw. małe Brembo z tarczami o średnicy 305mm - tak przynajmniej twierdzi EPER w przypadku mojego auta, w którym sytuacja jest analogiczna. 330mm czyli "duże Brembo" nie wejdą pod 16".

EDIT: W tym samym EPERze, w spisie części do mojego auta po VIN przy zacisku i tarczy jest dopisek 4SU, czyli powiększone zaciski. Nic nie rozumiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pogrzebałem trochę i najprawdopodobniej są to tzw. małe Brembo z tarczami o średnicy 305mm - tak

> przynajmniej twierdzi EPER w przypadku mojego auta, w którym sytuacja jest analogiczna. 330mm

> czyli "duże Brembo" nie wejdą pod 16".

> EDIT: W tym samym EPERze, w spisie części do mojego auta po VIN przy zacisku i tarczy jest dopisek

> 4SU, czyli powiększone zaciski. Nic nie rozumiem...

Masz chyba rację. Rzuciłem okiem na moje zaciski i są ciut inne. W wolnej chwili wrzuce foty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmmm to Brembo jest tylko czerwone?

> W 2.4 z 2007 mam wieksze zaciski w kolorze srebrnym i instrukcja z tego auta mowi ze tylko 17ki.

> Gdy szukałem klocków katalogi mówiły że to jest Brembo.

u mnie też srebrne... 3.2 nie wiem czy to duże czy małe.. hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> u mnie też srebrne... 3.2 nie wiem czy to duże czy małe..

Przygladnałem sie dokładniej zlosnik.gifidea.gifhehe.gif

Brembo duże w 2.4 i chyba takie samo w 3.2.

288435392-PSX_20150528_102336.jpg

Brembo stosowane w 159 po liftingu chyba w mocniejszych silnikach tylko albo się mylę.

Jak widać łatwo poznać bo nie ma czarnego korka w górnej części.

288435392-PSX_20150528_102625.jpg

Dla porownania zacisk w 1.9 przed liftingiem. Wydaje mi sie ze ten zacisk został w słabszej 1.9 po liftingu ale nie jestem pewny.

288435392-PSX_20150528_102501.jpg

post-571-14352530830334_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmmmm to Brembo jest tylko czerwone?

> W 2.4 z 2007 mam wieksze zaciski w kolorze srebrnym i instrukcja z tego auta mowi ze tylko 17ki.

> Gdy szukałem klocków katalogi mówiły że to jest Brembo.

tak to jest Brembo i kolor tu nic nie zmienia zlosnik.gif , 2.4 ma 330 a poliftowe wszystkie sa na brembo 305 , zaciski 305 występowały 2 typy z jednym odpowietrznikiem i dwoma ... pod 330 min 17 , pod 305 min 16 .. fabrycznie dawali tarcza brembo , klocki ferodo i zacisk brembo i w takim zestawie moim zdaniem najlepiej hamuje smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przygladnałem sie dokładniej

> Brembo duże w 2.4 i chyba takie samo w 3.2.

3.2 i 2.4 ma to samo 330/28

> Brembo stosowane w 159 po liftingu chyba w mocniejszych silnikach tylko albo się mylę.

> Jak widać łatwo poznać bo nie ma czarnego korka w górnej części.

po lifcie dawali wszędzie brembo ... zwykłe nie hamowały wcale i zrozumieli to w koncu

> Dla porownania zacisk w 1.9 przed liftingiem. Wydaje mi sie ze ten zacisk został w słabszej 1.9 po

> liftingu ale nie jestem pewny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ej bez przesady mam na tym zacisku prawie 200 koni i nie odczuwam problemów z hamowaniem

2.4 i 3.2 miały od początku produkcji brembo 330/28 i wentylowany tył pozostałe przed liftem miały zwykłe jedno tłoczkowe 305 króre były klasy poldkowych spowalniaczy przy masie 9tki zlosnik.gif , po lifcie nawet do 120konne 1.9 8v dawali 4tłoczkowe brembo na 305 smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile zrobiles km z tymi hamulcami w 159?

ja takich nie miałem wcale pierwsza była polift i miała przez miesiąc tylko 305 na brembo a potem zmianiłe na 330 , obecna 2.4 ma 330... kumpel ma przeliwtowa 19.16 własnie na zwykłym zacisku i tarcze wiecznie fioletowe , zrobił tylko 40tys na nowej tarczy frown.gif a hamowanie z duzej predkosci konczyło sie twardym pedałem... za ciezka jest do takiego zestawu , dlatego same makarony po liscie dali wszedzie 305 na 4 tłoku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja takich nie miałem wcale pierwsza była polift i miała przez miesiąc tylko 305 na brembo a potem

> zmianiłe na 330 , obecna 2.4 ma 330... kumpel ma przeliwtowa 19.16 własnie na zwykłym zacisku

> i tarcze wiecznie fioletowe , zrobił tylko 40tys na nowej tarczy a hamowanie z duzej

> predkosci konczyło sie twardym pedałem... za ciezka jest do takiego zestawu , dlatego same

> makarony po liscie dali wszedzie 305 na 4 tłoku

Aha kumpel ma.

Te foty to moich aut.

Na najmniejszym zacisku moim zdaniem bardzo dobrze hamuje 1.9 16V a zrobilem tym autem kupe km. Mysle ze w ilosci przejechanych km w serii 159 raczej na ak nikt mnie nie przebije zlosnik.gif

Hasla o poldku to moim zdaniem bzdury.

Brembo to wieksze hamuje dobrze gdy sa nowe klocki. Jak ich zuzycie siega 50 pprocent to hamulec przy wyzszych predkosciach hamuje slabiej bez wnikania co konkretnie sie dzieje.Nie jest to wina tarcz ani klocka bo robilem wymiany.

Brembo to mniejsze nie mam zdania na razie bo zrobilem nim dopiero 10 tys km wiec tyle co nic zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aha kumpel ma.

> Te foty to moich aut.

> Na najmniejszym zacisku moim zdaniem bardzo dobrze hamuje 1.9 16V a zrobilem tym autem kupe km.

> Mysle ze w ilosci przejechanych km w serii 159 raczej na ak nikt mnie nie przebije

> Hasla o poldku to moim zdaniem bzdury.

> Brembo to wieksze hamuje dobrze gdy sa nowe klocki. Jak ich zuzycie siega 50 pprocent to hamulec

> przy wyzszych predkosciach hamuje slabiej bez wnikania co konkretnie sie dzieje.Nie jest to

> wina tarcz ani klocka bo robilem wymiany.

> Brembo to mniejsze nie mam zdania na razie bo zrobilem nim dopiero 10 tys km wiec tyle co nic

no nie AHA zlosnik.gif tylko wiem jak bluzni na te heble , kolejny znajomy to samo w cromie , az w koncu odkupił moje zacisci zrobił adaptery i w koncu zaczeło m u auto hamowac zlosnik.gif

ale ty masz obie poliftowe?? ja tak to beda dobrze hamowac .. ja mowie o heblach przedliftowych 1.9 gdzie był zwykły jednotłoczkowy zacisk ... przy tej masie nie radziły sobie wcale te heble z masa 9tki... jak makarony dały 4tłoki na 305 nawet dp 1.9 8v to chyba musi o czyms swiadczyc a wiesz ze nie sa chetni do rozdawania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no nie AHA tylko wiem jak bluzni na te heble , kolejny znajomy to samo w cromie , az w koncu

> odkupił moje zacisci zrobił adaptery i w koncu zaczeło m u auto hamowac

> ale ty masz obie poliftowe?? ja tak to beda dobrze hamowac .. ja mowie o heblach przedliftowych 1.9

> gdzie był zwykły jednotłoczkowy zacisk ... przy tej masie nie radziły sobie wcale te heble z

> masa 9tki... jak makarony dały 4tłoki na 305 nawet dp 1.9 8v to chyba musi o czyms swiadczyc

> a wiesz ze nie sa chetni do rozdawania

Widze ze nie rozumiesz co pisze.

Skoro twierdze ze zle nie hamuje to mam teź ten mniejszy zacisk przedliftowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.