mops Napisano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 Wczoraj musiałem sprawdzić przydatność zestawu do naprawy opon Wkręt o średnicy 3mm zagościł w tylnym laczku. Zestaw się sprawdził, ciśnienie stabilne wróciłem dochaty i co teraz? Zmieniać kapcia? Czy śmigać? Guma założona na początku sezonu jest jeszcze 3/4 "mięsa". Bedę zmieniał przód więc jak co to przy jednej robocie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 > Wczoraj musiałem sprawdzić przydatność zestawu do naprawy opon Wkręt o średnicy 3mm zagościł w > tylnym laczku. Zestaw się sprawdził, ciśnienie stabilne wróciłem dochaty i co teraz? Zmieniać > kapcia? Czy śmigać? Guma założona na początku sezonu jest jeszcze 3/4 "mięsa". Bedę zmieniał > przód więc jak co to przy jednej robocie... Jaki zestaw podaj, jaka objetosc itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 4 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 Czyli, chcesz odpowiedzi, że masz zostawić. Śmigałem mocno nieprzepisowo po autostradach na kapciu kołkowanym i nie było problemu. Ale to nie znaczy, że w Twoim przypadku kapeć nie padnie. Decyduj PS. Jeździłem też kiedyś "az szmata wyszła" i wiem co znaczy złapać kapcia na tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 4 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 > Jaki zestaw podaj, jaka objetosc itp... TAKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 4 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2015 > Czyli, chcesz odpowiedzi, że masz zostawić. Nie do końca. Przód mam i tak do zmiany więc się zastanawiałem czy od razu nie wrzucić całego kpl. Jak czytam to opinie są podzielone50/50 więc chyba będę w tej mniejszej połowie i kupie cały kpl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > TAKI Dobrze wiedzieć, że się sprawdza, bo wożę ze sobą bardzo podobny. A dużo zachodu z "załataniem" opony w warunkach polowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukasz1t Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Nie do końca. Przód mam i tak do zmiany więc się zastanawiałem czy od razu nie wrzucić całego kpl. > Jak czytam to opinie są podzielone50/50 więc chyba będę w tej mniejszej połowie i kupie cały > kpl. A jedyną opcją jest właśnie zakołkowanie takiej opony? Nie oferują nigdzie usług typu zaklejanie dziury jakąś specjalną łatką od wewnątrz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > Wczoraj musiałem sprawdzić przydatność zestawu do naprawy opon Wkręt o średnicy 3mm zagościł w > tylnym laczku. Zestaw się sprawdził, ciśnienie stabilne wróciłem dochaty i co teraz? Zmieniać > kapcia? Czy śmigać? Guma założona na początku sezonu jest jeszcze 3/4 "mięsa". Bedę zmieniał > przód więc jak co to przy jednej robocie... generalnie to bym na twoim miejscu zdjal kolo o obejrzal od srodka... kolek ktory zrobili mi u wulkanizatora byl w ksztalcie grzyba - kapelusz zostal przyklejony od srodka a nozka przeciagnieta przez dziure na zewnatrz, wiec latka w srodku doszczelnila dziure a kolek wypelnil ja. Potem calosc poszla do wywazenia. Jesli kolek dobrze siedzi (ocenisz po zdjeciu jednej strony opony z felgi) to bym sie zastanowil nad podklejeniem latki od srodka i spokoj, a jak bedziesz widzial ze ten twoj awaryjny kolek nie jest dobrze wklejony to pogadalbym z wulkanizatorem, moze warto przetrzec otworz i od nowa zakolkowac na zdjetej oponie. PS. ja na swoim kolku jezdze, ale ja mam powolnego nakeda wiec jakis ekstremalnych obciazen nie ma na tej oponie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2015 > A jedyną opcją jest właśnie zakołkowanie takiej opony? Nie oferują nigdzie usług typu zaklejanie > dziury jakąś specjalną łatką od wewnątrz? oferuja - kolkowanie tylko ze kolek do klejenia zdjetej opony jest w ksztalcie grzyba i jego lebek/latka jest od wewnatrz przyklejany a nozka przechodzi przez dziure i wzmacnia opone - chodzi glownie o to zeby woda i inny syf nie dostawal sie pomiedzy warstwy opony (pod wierzchnia warstwe do oplotu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ALAN Napisano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 Taki zestaw naprawczy napompuje opone do normalnego przelotu czy tylko na dojechanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 29 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 Taki zestaw naprawczy napompuje opone do normalnego przelotu czy tylko na dojechanie?3 naboje napelniły mi "flaka" do jakichś 2 barów. Teraz wożę 4 szt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YarooS Napisano 29 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2015 Nie będę namawiał do jakiejś przewlekłej jazdy z takim kołkiem, podzielę się tylko doświadczeniem. Zrobiłem z takim kołkiem ok 500-600km w mniej więcej tydzień czasu i nic się nie działo. Zdarzało mi się latać nawet grubo powyżej "dwójki" z przodu, domykać opony, itp. więc raczej wątpię żeby przy spokojnej eksploatacji działo się coś strasznego. Co więcej, po tygodniu takiej jazdy, po raz drugi(sic!) przebiłem tą samą oponę, ale była już na wykończeniu, więc przez dwa kolejne dni - czekając na nową, zrobiłem jeszcze kilkadziesiąt km z dwoma kołkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 30 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2015 przejeździłem na kołkowanej tylnej oponie 2 sezony (złapałem kapcia na prawie nowej) wykorzystując cały zakres możliwości moto który umiałem. Nic się złego nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.