fred77 Napisano 21 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > racja, 2580kg ale to nie zmienia faktu że rzeźbisz ... Jeszcze nic nie rzeźbię. To czy faktycznie kupię przyczepę to się jeszcze okaże. Ciężko jest znaleźć złoty środek. Budowa przyczepy, kupno, przeróbka, może wersja z badaniem homologacyjnym, do tego dopasowanie się jakoś do przepisów. Jeżeli chodziłoby o budowę to dopiero by trzeba pomyśleć by zmieścić się wagowo. No i musiałbym na to wszystko znaleźć czas, a przede wszystkim jakieś wolne środki finansowe. Póki co są inne życiowe priorytety. Podsumowując - mam nad czym dumać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > No i musiałbym na to wszystko znaleźć czas, a przede wszystkim jakieś wolne środki finansowe. Póki > co są inne życiowe priorytety. > Podsumowując - mam nad czym dumać. wiesz co ziomek taniej wyjdzie zakup lawety na kaat B lub jakiegos dostawczaka z paką... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 21 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2015 > wiesz co ziomek > taniej wyjdzie zakup lawety na kaat B lub jakiegos dostawczaka z paką... Lublinka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 27 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 wiesz co ziomek taniej wyjdzie zakup lawety na kaat B lub jakiegos dostawczaka z paką... I utrzymywać kolejny samochód, kupować do niego opony, oleje, paliwo, jakiś akumulator, usuwać usterki, opłacać OC. Przyczepa jednak jest o wiele tańsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swienty Napisano 27 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 I utrzymywać kolejny samochód, kupować do niego opony, oleje, paliwo, jakiś akumulator, usuwać usterki, opłacać OC. Przyczepa jednak jest o wiele tańsza. Drugie auto akurat bez sensu. A tak serio, to dlaczego nie chcesz jakiejś większej przyczepy żeby przekroczyć 3,5t? Tak szczerze to poza konicznością viatoll, to jaki jest z tym problem? Prawo jazdy masz odpowiednie, więc możesz jeździć na pełnym legalu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 27 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2015 (edytowane) Drugie auto akurat bez sensu. A tak serio, to dlaczego nie chcesz jakiejś większej przyczepy żeby przekroczyć 3,5t? Tak szczerze to poza konicznością viatoll, to jaki jest z tym problem? Prawo jazdy masz odpowiednie, więc możesz jeździć na pełnym legalu... To ma być przyczepa, która ma być stworzona praktycznie tylko pod drezynę. Można by też przewieźć nią coś innego, np.: paletę cegieł ale głównie służyłaby do przewozu drezyny. Dyszel, na którym ma być wciągarka, koło zapasowe, koło podporowe i skrzynia narzędziowa. Potem przestrzeń ładunkowa, a raczej tylko podłoga o wymiarach 1600mm x 2000mm, z bocznymi krawędziami, po których toczyłyby się koła drezyny. Przestrzeń ładunkowa z zaczepami i uchwytami do najazdów i pasów mocujących ładunek. Z przodu przestrzeni łdunkowej byłaby tylko nieduża ścianka osłaniająca drezynę przed bezpośrednim działaniem błota i wody wydostającej się spod kół samochodu. Zabezpieczałaby też ona przez ewentualnym przemieszczeniem się drezyny podczas gwałtownego hamowania lub (odpukać) jakiegoś zderzenia. To wszystko. Ma to być porządne i solidne ale też najlżejsze. Najlepiej właśnie gdyby nie przekroczyło 1000kg. Wóczas może to też pociągnąć jakiś inny przeciętny samochód osobowy. Edytowane 27 Czerwca 2015 przez fred77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.