Skocz do zawartości

Pomóżcie znaleźć przyczepę.


fred77

Rekomendowane odpowiedzi

> racja, 2580kg ale to nie zmienia faktu że rzeźbisz ...

Jeszcze nic nie rzeźbię. To czy faktycznie kupię przyczepę to się jeszcze okaże. Ciężko jest znaleźć złoty środek. Budowa przyczepy, kupno, przeróbka, może wersja z badaniem homologacyjnym, do tego dopasowanie się jakoś do przepisów.

Jeżeli chodziłoby o budowę to dopiero by trzeba pomyśleć by zmieścić się wagowo.

No i musiałbym na to wszystko znaleźć czas, a przede wszystkim jakieś wolne środki finansowe. Póki co są inne życiowe priorytety.

Podsumowując - mam nad czym dumać. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co ziomek

taniej wyjdzie zakup lawety na kaat B lub jakiegos dostawczaka z paką...

I utrzymywać kolejny samochód, kupować do niego opony, oleje, paliwo, jakiś akumulator, usuwać usterki, opłacać OC.

Przyczepa jednak jest o wiele tańsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I utrzymywać kolejny samochód, kupować do niego opony, oleje, paliwo, jakiś akumulator, usuwać usterki, opłacać OC.

Przyczepa jednak jest o wiele tańsza.

 

Drugie auto akurat bez sensu.

A tak serio, to dlaczego nie chcesz jakiejś większej przyczepy żeby przekroczyć 3,5t? Tak szczerze to poza konicznością viatoll, to jaki jest z tym problem? Prawo jazdy masz odpowiednie, więc możesz jeździć na pełnym legalu...  :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugie auto akurat bez sensu.

A tak serio, to dlaczego nie chcesz jakiejś większej przyczepy żeby przekroczyć 3,5t? Tak szczerze to poza konicznością viatoll, to jaki jest z tym problem? Prawo jazdy masz odpowiednie, więc możesz jeździć na pełnym legalu...  :hmm:

To ma być przyczepa, która ma być stworzona praktycznie tylko pod drezynę. Można by też przewieźć nią coś innego, np.: paletę cegieł ale głównie służyłaby do przewozu drezyny.

Dyszel, na którym ma być wciągarka, koło zapasowe, koło podporowe i skrzynia narzędziowa.

Potem przestrzeń ładunkowa, a raczej tylko podłoga o wymiarach 1600mm x 2000mm, z bocznymi krawędziami, po których toczyłyby się koła drezyny.

Przestrzeń ładunkowa z zaczepami i uchwytami do najazdów i pasów mocujących ładunek.

Z przodu przestrzeni łdunkowej byłaby tylko nieduża ścianka osłaniająca drezynę przed bezpośrednim działaniem błota i wody wydostającej się spod kół samochodu. Zabezpieczałaby też ona przez ewentualnym przemieszczeniem się drezyny podczas gwałtownego hamowania lub (odpukać) jakiegoś zderzenia.

 

To wszystko.

 

Ma to być porządne i solidne ale też najlżejsze. Najlepiej właśnie gdyby nie przekroczyło 1000kg. Wóczas może to też pociągnąć jakiś inny przeciętny samochód osobowy.

Edytowane przez fred77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.