deltabox Napisano 20 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 Sprawa tyczy się silnika uno 1.0 fire, ale przypuszczam, że silnik jest tak samo zbudowany jak 1,1 spi, cieknie woda i skrapla się na łączeniu skrzyni z silnikiem, Na całym silniku nie ma śladów cieczy, czy na połączeniu silnika z skrzynią biegów jest jakiś brok w silniku? Jeśli tak, to czy jest jakiś problem żeby go wymienić? Trzeba wyciągnąć skrzynie, czy tylko odkręcić ją od silnika i przesunąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NobSon Napisano 20 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 Tak jest brok od strony skrzyni, trzeba wyciągać skrzynie. Tylko upewnij się najpierw czy nie cieknie z termostatu który jest pod cewkami a nad skrzynią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 20 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Lipca 2015 Z termostatu nie cieknie, kurde 3 dni go już oglądam i szukam wycieku. Na 99% będzie to brok bo nie ma innej możliwości. Nie wiesz może jakiej średnicy jest ten brok?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 okolice 32mm przerabiany temat, albo wkleisz nowy brok na płynny metal albo dorobisz u tokarza amelinowy krążek i przykręcisz do bloku- tylko nikomu się niechce wiercić w bloku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Nowego broka sie nie wkleja, wkladasz go wmiejsce i udezając w srodek jego (jest wypukły) rozprezasz go tak, ze sie sam trzyma w otworze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 30 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2015 Albo pojechać do Fiata i kupić Mniej jak 10zł płaciłem w zeszłym roku , numer 55182787 bodajże 50mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Niestety powód wycieku i problemów z brokiem to korozja bloku dokładnie otworu pod brok, więc gdy już mamy nowy taki brok wypukły / wklęsły itp. to po oczyszczeniu bloku z korozji niestety nasz nowy brok po rozprężeniu nadal nie trzyma No i tak trzeba go wkleić na płynny metal lub powędrować do tokarza. Kilkanaście broków wymieniłem polecam dorobienie u tokarza i dobrą pastę uszczelniającą np. firmy Loctite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Ciekawe co mówisz bo u mnie problemem był sam brok, a dokładniej poprzedni właściciel który jeździł na wodzie i w broku wygniła dziura blok silnika był OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 5 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2015 Spotkałem się z kilkunastoma blokami i brokami, nie wiem czemu ale te dwa większe tj. pod rozrządem i pod zamachem nie przerdzewiały na wylot tylko wypadały z bloku. Natomiast najczęściej ser szwajcarski robił się z tych po stronie kolektora wydechowego, to akurat norma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcinonyx1984 Napisano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2015 Jak sytuacja z Uno remont czy ....??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.