Skocz do zawartości

GP, mruga licznik przebiegu


Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku dni mruga u mnie licznik przebiegu. Pozostałe informacje na wyświetlaczu są w porządku. 

Co to oznacza?

Licznik taki jak poniżej, przebieg ok. 102500

 

 

 

Coś dłubałeś w CAN, dokładałeś/odłączałeś jakieś moduły? Licznik będzie migał również gdy jest problem z jednym z układów działających po CAN np: Blue&me.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś dłubałeś w CAN, dokładałeś/odłączałeś jakieś moduły? Licznik będzie migał również gdy jest problem z jednym z układów działających po CAN np: Blue&me.

 

O widzisz.

Nic nie dłubałem, ale ostatnio radio zachowuje się dziwnie. Dotychczas było tak, że jak wcisnąłem przycisk CD, bez włożonej płyty oraz pendrive'a, pojawiał się komunikat "No source available" czy coś w tym stylu, a radio (FM) dalej grało. Natomiast ostatnio po wciśnięciu "CD", pojawia się "AUX" i grające radio milknie. Podobnie było gdy włożyłem pendrive'a z muzyką - zaczął grać, ale zamiast "Media Player" na radio pisało "AUX". Do tego nie można było przełączać się pomiędzy utworami.

Coś tam nie działa do końca dobrze...

 

Czy jest jakaś możliwość "twardego resetu", przywrócenia ustawień fabrycznych, etc? Albo zmiany, podejrzenia pewnych rzeczy z poziomu MultiEcuScan'a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy jest jakaś możliwość "twardego resetu", przywrócenia ustawień fabrycznych, etc? Albo zmiany, podejrzenia pewnych rzeczy z poziomu MultiEcuScan'a?

 

Pewnie procedurą proxi.

Na początek posprawdzaj błędy w róznych modułach, może jakieś będą i naprowadzą na usterkę. Może coś gdzieś dostało wilgoci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie procedurą proxi.

Na początek posprawdzaj błędy w róznych modułach, może jakieś będą i naprowadzą na usterkę. Może coś gdzieś dostało wilgoci.

 

Albo się przegrzało ;)

Podczas ostatnich upałów w Uno (w środku) termometr pokazał 55, a w Fieście żony - "Hi" - do 50 mierzy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, walczyłem chwilę z kablami, ale bezskutecznie. W Win 8 działa mi jeden kabel (VAGKKL+FIATECUSCAN), ale z programem IAW Ecu Scan (używam do do Uno), z kolei w WinXP działa ELM327 i MultiEcuScan, ale tam jak wybieram CAN, to pojawia się komunikat, że potrzeba jakiegoś żółtego kabla czy też [1,9]. Przełącznik z opcją 1/9 mam, ale nie na ELM a na tym pierwszym kablu

No to wróciłem do Win8, podłączam VAGKKL+FES, przełącznik na 1/9 i próbuję połączyć się z CAN, no to kolejny komunikat informujący o tym, że potrzeba OBDKey albo ELM327....

 

Dziś już późno, więc temat poczeka, ale wdzięczny będę za jakieś wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś już późno, więc temat poczeka, ale wdzięczny będę za jakieś wskazówki.

 

Potrzebujesz ELM327 (najlepiej ten po modyfikacji) oraz zółtą przejściówkę do niego (TYP 3). Na upartego możesz sobie taką zrobić sam, ale będzie niezbędne gniazdo OBD2 oraz wtyk, schematy są w necie. Przejściówka zamienia układ przewodów.

Można próbować połączyć przewodami na pająka, ale to już druciarnia  :palacz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.