Skocz do zawartości

Silnik "dławi się" po rozgrzaniu


woogi_boogi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od dwóch dni po rozgrzaniu silnika auto po dodaniu gazu zaczyna się dławić, jakby nie dostawał paliwa albo nie działał jeden wtrysk, a po wciśnięciu sprzęgła wyskoczył błąd silnika, który po kilku odpaleniach zgasł, po czym dzisiaj znowu to samo. Może ktoś przerabiał podobny temat. Pod komputer podejmę najwcześniej w czwartek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moliwe przyczyny wywrozone z fusow... jezeli to silnik 1,9 Jtd 103kw/140 km A5000

 

zaciety EGR, zasyfiony Map Sensor. Zasyfiony Overboost, Przeplywka,czujnik cisnienia na listwie,

 

musisz podpiac pod komp,  i sprawdzic parametry...

 

co mozesz zrobic bez tego?

 

hmmmm wyciagnac wtyczke czujnika sprzegla, sprawdzic jak chodzi, ecu bedzie to obchodzic auto pojedzie dalej blad bedzie zapisany

 

jak nie to to wpinasz dalej i ... na kolektorze odpinasz wtyczke map sensora, ecu zbierze info z pamieci eeprom jaka mape paliwowo-powietrzno-cisnieniowo wgrali te gamonie z wloch :D, jezeli bez zmian wpinasz i dalej szukamy,,,

 

sproboj odpiac egr, jak dziala i sie mniej wiecej nie zacina nie bedzie az tak sie dlawic, tzn kulec...

 

 

jak wszystkie pomysly wyczerpane , to zostaje lekarz, kabel + mes/fes pokaze bleda :D przynajmniej mysle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpiąłem przepływomierz, objawy takie same, podpiąłem ponownie pojeździłem trochę i na 99 padł któryś wtrysk, bo juz teraz to chodzi jak stary Ursus, pełen klekot. Wtrysk drugi od lewej, od strony rozrzadu mokry i zasyfiony, pozostałe suche. Tak sie liczy wtryski? 1, 2, 3,4 od rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem zdiagnozowany, błąd P0203 brak sygnału wtryskiwacz cylinder 3. Zdaniem chłopaka u którego robiłem winna mogła byc wtyczka przy wtrysku, podoginał piny i .... cuda na kiju - działa. Poszukałem na necie i podobno tak sie zdarza z tymi wtyczkami. Narazie wszystko jest ok. Koszt podpięcia i "podoginania" 20 zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem zdiagnozowany, błąd P0203 brak sygnału wtryskiwacz cylinder 3. Zdaniem chłopaka u którego robiłem winna mogła byc wtyczka przy wtrysku, podoginał piny i .... cuda na kiju - działa. Poszukałem na necie i podobno tak sie zdarza z tymi wtyczkami. Narazie wszystko jest ok. Koszt podpięcia i "podoginania" 20 zł :)

to prawda to typowy problem , wtyczka 3 wtrysku ma za krótki kabel , przez co wtyczka nie styka dobrze , wypala się i stąd te cyrki , opel sprzedaje nawet zestawy naprawcze  dla tej wtyczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.