arek_m Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Cześc. Dzis kupiłem sobie miernik lakieru gl-2.pomierzyłem renówkę .Jedne drzwi 140 ,reszta od 220 do 1900 .Załóżmy ze jade ogladac jakies auto i w wiekszosci ma 200-250mikronów .Mam rozumiec ze wypadkowe? Skoro jest do 250 mikronów ,nie powinno sie nic dziać z lakierem ?{pękniecia itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Cześc. Dzis kupiłem sobie miernik lakieru gl-2.pomierzyłem renówkę . Tak jest jak ktoś bierze takie zabawki pierwszy raz do ręki . Poćwicz najpierw! Pobaw się na kawałkach czystej blachy, skalibruj na zero . Potem jakieś puszki po piwie, lodówce, innych "nie płaskich" powierzchniach i zobaczysz jak miernik zachowuje się w różnych warunkach. Z czasem będziesz umiał sprawdzić samochód . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Tak jest jak ktoś bierze takie zabawki pierwszy raz do ręki . Poćwicz najpierw! Pobaw się na kawałkach czystej blachy, skalibruj na zero . Potem jakieś puszki po piwie, lodówce, innych "nie płaskich" powierzchniach i zobaczysz jak miernik zachowuje się w różnych warunkach. Z czasem będziesz umiał sprawdzić samochód . skad wiesz ze nie umie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Do 300um to jest w miarę normalnie, bo to druga warstwa. 1900um to kitu jest już konkretnie naładowane :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Do 300um to jest w miarę normalnie, bo to druga warstwa. 1900um to kitu jest już konkretnie naładowane :D Wczoraj znajomy z Francji przywiózł S-maxa... praktycznie caly samochod ma ok. 600um Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Po gradzie może :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Po gradzie może :D Nie wiem, ale mysle ze szybko się sprzeda, bo ladny samochod, widać ze dbany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 31 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Tak jest jak ktoś bierze takie zabawki pierwszy raz do ręki . Poćwicz najpierw! Pobaw się na kawałkach czystej blachy, skalibruj na zero . Potem jakieś puszki po piwie, lodówce, innych "nie płaskich" powierzchniach i zobaczysz jak miernik zachowuje się w różnych warunkach. Z czasem będziesz umiał sprawdzić samochód . Nic nie musze tu ćwiczyć.Żadna filozofia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 31 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Wczoraj znajomy z Francji przywiózł S-maxa... praktycznie caly samochod ma ok. 600um 600um ,czyli szpachla ,ale czy bac się takich aut?600um to chyba sporo co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 31 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Do 300um to jest w miarę normalnie, bo to druga warstwa. 1900um to kitu jest już konkretnie naładowane :D Jak całe auto w drugiej warstwie to juz nie dobrze ,bo wiadomo ze albo obcierki albo jakis dzwon ,załozone inne blachy i polakierowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 600um ,czyli szpachla ,ale czy bac się takich aut?600um to chyba sporo co nie? Jak takie auto weźmiesz to potem musisz trafic klienta bez miernika (przynajmniej u mnie większość nigdy nie mierzy) , bo z miernikiem to nikt nie kupi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Jak całe auto w drugiej warstwie to juz nie dobrze ,bo wiadomo ze albo obcierki albo jakis dzwon ,załozone inne blachy i polakierowane. Już wolę żeby po całości było te 250-300um, niż w jednym miejscu 1900, w drugim 500, a w trzecim 1000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 skad wiesz ze nie umie? Bo dzisiaj kupił! Pewniak, że nie umie . Dajesz u siebie na placu czujnik klientom do łapy? Co im wychodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Cześc. Dzis kupiłem sobie miernik lakieru gl-2.pomierzyłem renówkę .Jedne drzwi 140 ,reszta od 220 do 1900 .Załóżmy ze jade ogladac jakies auto i w wiekszosci ma 200-250mikronów .Mam rozumiec ze wypadkowe? Skoro jest do 250 mikronów ,nie powinno sie nic dziać z lakierem ?{pękniecia itp.) Pomierz sobie najpierw pewne auta tej samej marki i modele. Różne modele bryk dają różne wskazania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 31 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Pomierz sobie najpierw pewne auta tej samej marki i modele. Różne modele bryk dają różne wskazania. Pomierzyłem wujasa punto evo ,z przodu malowane 220um ,dzwi tak samo . reszta 120-140 z dachem.Przykładam pare razy miernik w tym samym miejscu na renówce wychodzi to samo.W jedym miejscu miernik nic nie pokazuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 skad wiesz ze nie umie? jasnowidz ...wróżbita Maciey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_m Napisano 31 Lipca 2015 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Pomierzyłem W jednym miejscu gdzie jest 2000um miernik nic nie wskazuje.Lepiej żeby ktos to kupił bez mierzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Pomierzyłem wujasa punto evo ,z przodu malowane 220um ,dzwi tak samo . reszta 120-140 z dachem.Przykładam pare razy miernik w tym samym miejscu na renówce wychodzi to samo.W jedym miejscu miernik nic nie pokazuje . Renówki mają niektóre elementy z tworzywa. Jak nie pokazuje nic na blachach, tooznacza grubo szpachli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Pomierzyłem MEMO0055.JPGMEMO0054.JPGMEMO0053.JPGMEMO0052.JPGMEMO0051.JPGMEMO0050.JPG W jednym miejscu gdzie jest 2000um miernik nic nie wskazuje.Lepiej żeby ktos to kupił bez mierzenia. Bez problemu ktoś kupi bez mierzenia. Wiekszosc ludzi nie mierzy. Sprawdzone na wielu przykładach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Pomierzyłem MEMO0055.JPGMEMO0054.JPGMEMO0053.JPGMEMO0052.JPGMEMO0051.JPGMEMO0050.JPG W jednym miejscu gdzie jest 2000um miernik nic nie wskazuje.Lepiej żeby ktos to kupił bez mierzenia. Jeżeli sprzęt do pomiaru grubości lakieru jest tej samej klasy co aparat którym robiłeś zdjęcia, to podejrzewam że wskazania mogą być nieprawidłowe :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 mierzyłem swoją renówkę przed zakupem - ok. 80-90 mikronów. w miejscach drugi raz lakierowanych ok. 150-180 mikronów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 31 Lipca 2015 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2015 Jako ciekawostkę podam, że np. Astra H wyprodukowana w UK ma fabrycznie około 90-120um, podczas gdy ten sam model ale z fabryki z Belgii potrafi mieć fabrycznie nawet 220um. Mój Citroen C4 miał wszędzie równo między 200 a max 220um, aczkolwiek tu podejrzewałem drugi klar, bo inne Ce-czwórki, jak mierzyłem miały do około 160um. Akuq sprzedał taką C4 komuś z AK i sam jestem ciekaw jak gruba była powłoka, może mierzył :D VW Golf 4, którym dosyć często jeżdżę ma 90um. Wszystkie powyższe auta miały lakier metallic, to też ma znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 Jako ciekawostkę podam, że np. Astra H wyprodukowana w UK ma fabrycznie około 90-120um, podczas gdy ten sam model ale z fabryki z Belgii potrafi mieć fabrycznie nawet 220um. Mój Citroen C4 miał wszędzie równo między 200 a max 220um, aczkolwiek tu podejrzewałem drugi klar, bo inne Ce-czwórki, jak mierzyłem miały do około 160um. Akuq sprzedał taką C4 komuś z AK i sam jestem ciekaw jak gruba była powłoka, może mierzył :D VW Golf 4, którym dosyć często jeżdżę ma 90um. Wszystkie powyższe auta miały lakier metallic, to też ma znaczenie. a mój G4 tam gdzie nie był 2 raz lakierowany ma około 130um 90um ma siostry honda jazz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 Pomierzyłem wujasa punto evo ,z przodu malowane 220um ,dzwi tak samo . reszta 120-140 z dachem.Przykładam pare razy miernik w tym samym miejscu na renówce wychodzi to samo.W jedym miejscu miernik nic nie pokazuje . Punta byly malowane na ok 90-120. Jalonce tez w tych wartosciach. Niemieckie auta są robione na ok 150-160. Czyli jak masz 200-250 tzn druga warstwa lakieru. Co grubiej to i grubsze naprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
juniek11 Napisano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2015 Jako ciekawostkę podam, że np. Astra H wyprodukowana w UK ma fabrycznie około 90-120um, podczas gdy ten sam model ale z fabryki z Belgii potrafi mieć fabrycznie nawet 220um. Wszystkie powyższe auta miały lakier metallic, to też ma znaczenie... Ja kupiłem Astre H GTC która ma 140um na całym nadwoziu, wszyscy twierdzą że nie bite, nie ma się do czego czepić więc jeździć a później sprzedać i tyle :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Jako ciekawostkę podam, że np. Astra H wyprodukowana w UK ma fabrycznie około 90-120um, podczas gdy ten sam model ale z fabryki z Belgii potrafi mieć fabrycznie nawet 220um. Mój Citroen C4 miał wszędzie równo między 200 a max 220um, aczkolwiek tu podejrzewałem drugi klar, bo inne Ce-czwórki, jak mierzyłem miały do około 160um. Akuq sprzedał taką C4 komuś z AK i sam jestem ciekaw jak gruba była powłoka, może mierzył :D Mierzył, mierzył Z tego co pamiętam wychodziło w okolicach 160um. Na słupkach około 120um. BTW Autem jeździ moja narzeczona i odpukać nic się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Wczoraj znajomy z Francji przywiózł S-maxa... praktycznie caly samochod ma ok. 600um Znajdź mi auto z Francji co ma mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Ja kupiłem Astre H GTC która ma 140um na całym nadwoziu, wszyscy twierdzą że nie bite, nie ma się do czego czepić więc jeździć a później sprzedać i tyle :D Wystarczy że ogarnięty handlarz i kupił części w kolor I już masz auto "bezwypadkowe", oczywiście nie twierdze że nie może być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2015 Znajdź mi auto z Francji co ma mniej pomierz moje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dembu Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Znajdź mi auto z Francji co ma mniej Pokazałbym, ale miesiąc temu sprzedałem ... Oryginał na całym samochodzie, może dlatego poszedł w 1 dzień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 Znajdź mi auto z Francji co ma mniej Pokazałbym, ale miesiąc temu sprzedałem ... Oryginał na całym samochodzie, może dlatego poszedł w 1 dzień No ale po co mniej Jak on specjalnie szukal takiego całego w szpachli żeby jak najtaniej wyrwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 4 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2015 pomierz moje Wyjątki potwierdzają regułę. Jak szukałem auta dla kuzyna to wszystkie z Francji były malowane i to tak na odpierdziel. Kaziu od Jay'a lepiej maluje wałkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.