Skocz do zawartości

jakie są największe koła montowane w samochodach osobowych


COffin

Rekomendowane odpowiedzi

no właśnie , jaki największy rozmiar ( średnica ) jest montowany w samochodach osobowych ( terenówki wykluczamy )  nie pytam również o auta w cenie powyżej miliona złotych ... 

ps. amerykańców też pod uwagę nie bierzemy ;)

 

chodzi o autko powiedzmy dostępne dla obrotnego prezesa sporej spółki ...

 

 

 

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie , jaki największy rozmiar ( średnica ) jest montowany w samochodach osobowych ( terenówki wykluczamy )  nie pytam również o auta w cenie powyżej miliona złotych ... 

ps. amerykańców też pod uwagę nie bierzemy ;)

 

chodzi o autko powiedzmy dostępne dla obrotnego prezesa sporej spółki ...

 

czy SUVy się łapią, czy nie? Na szybko - Audi A8 D4 - 275/35 R21 w opcji. Audi RS7 275/30 R21.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20"? Maleństwa :P Toż ten rozmiar felg pakują już do kompaktów  :P

 

To prawda, ale wygląda to kuriozalnie. U mnie 20' w Mustangu wygląda tak w sam raz. Da się większe, ale moim zdaniem 19-20' to optymalny rozmiar w tym modelu (19' mam na zimę ;) ). Jeździłem Ceed'em na 18' i koła wydawały się duże. Jak pomyślę o 20' nawet w usportowionym kompakcie (poprzednia Impreza, MPS, ST etc.), to wydaje mi się to przerostem formy nad treścią. Gorsze osiągi, wygląd karykaturalny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda, ale wygląda to kuriozalnie. U mnie 20' w Mustangu wygląda tak w sam raz. Da się większe, ale moim zdaniem 19-20' to optymalny rozmiar w tym modelu (19' mam na zimę ;) ). Jeździłem Ceed'em na 18' i koła wydawały się duże. Jak pomyślę o 20' nawet w usportowionym kompakcie (poprzednia Impreza, MPS, ST etc.), to wydaje mi się to przerostem formy nad treścią. Gorsze osiągi, wygląd karykaturalny...

A to inna sprawa. Dużo zależy od ET i wzoru - czasem wygląda to karykaturalnie. Miałem Bravo na seryjnych 17" (w opcji było też dostępne na 18") i w połączeniu ze sportowym (również seryjnym) zawieszeniem było bardzo twardo, choć ten rozmiar (obuty w opony 225/45) wyglądał normalnie. Aktualnie mam Giuliettę na 225/40 R18 i koła wydają się duże, ale proporcjonalne (19" seryjnie chyba nie montowali). 20" w Astrze wygląda IMO komicznie. Ten rozmiar nawet w Bentleyu wydaje się duży...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to inna sprawa. Dużo zależy od ET i wzoru - czasem wygląda to karykaturalnie. Miałem Bravo na seryjnych 17" (w opcji było też dostępne na 18") i w połączeniu ze sportowym (również seryjnym) zawieszeniem było bardzo twardo, choć ten rozmiar (obuty w opony 225/45) wyglądał normalnie. Aktualnie mam Giuliettę na 225/40 R18 i koła wydają się duże, ale proporcjonalne (19" seryjnie chyba nie montowali). 20" w Astrze wygląda IMO komicznie. Ten rozmiar nawet w Bentleyu wydaje się duży...

 

Zależy dużo od ET, ale też od średnicy nadkoli/błotników. Giulietta na 18' wygląda moim zdaniem optymalnie. Większe wyglądałyby dziwacznie, mniejsze - jakby ktoś na nich oszczędzał.

U mnie w e34 wrzuciłem felgi 17' i proporcjonalnie do średnicy błotników wyglądają podobnie do 20' w Mustangu. Podobnie było z 16' w Polo 6n - wyglądały na sporo większe od 17' w Octavii I. Kiedyś robiono błotniki o mniejszej średnicy, także nawet e30 z 15' wyglądało ok. A dziś i40 na 18' wygląda, jak glut z nosa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale bling bling ...

 

 

jak to Twoje auto to .. jak bedziesz w Lublinie to masz geo za free :)  wystarczy że do mnie zadzwonisz :)

 

Spox. Dzięki. Moje to z prawej, bo to z lewej sprzedałem w zeszłym roku. Jak będę w LU, dam znać - nie chcę nic za free, ale taka propozycja świadczy o tym, że z przyjemnością zrobimy browarek (lub lemoniadę, jeśli nie pijesz % : ) ). Mam w LU bliską rodzinę, do której wybieram się zbyt długo i mam nadzieję, że wreszcie nadrobię zaległości :jem::ok: Oj, w LU przeżyłem sporo miłych momentów.... Czas tam wrócić  :old: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spox. Dzięki. Moje to z prawej, bo to z lewej sprzedałem w zeszłym roku. Jak będę w LU, dam znać - nie chcę nic za free, ale taka propozycja świadczy o tym, że z przyjemnością zrobimy browarek (lub lemoniadę, jeśli nie pijesz % : ) ). Mam w LU bliską rodzinę, do której wybieram się zbyt długo i mam nadzieję, że wreszcie nadrobię zaległości :jem::ok: Oj, w LU przeżyłem sporo miłych momentów.... Czas tam wrócić  :old:

 

 

 

:) Twoje auto ma szanse być najmocniejszym na stanowisku :)

 

 

 

zaczeliśmy wyliczanę od serii M3 ... później moje M5  ( 507 koni) później M3 kompresor ( 600 ) i ostatnio był Chevy CTSV 700 kunia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) Twoje auto ma szanse być najmocniejszym na stanowisku :)

 

 

 

zaczeliśmy wyliczanę od serii M3 ... później moje M5  ( 507 koni) później M3 kompresor ( 600 ) i ostatnio był Chevy CTSV 700 kunia

 

Taaaa. Jasne. Moje auto ma brzmieć i wyglądać, a nie zasuwać. M5 i doładowane M3 to inna liga. Ja sem skromny chłopak :ooniee::hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.