setor Napisano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2015 Od początku, Cromowóz ma wymieniony jakieś 2tyś temu olej. Problem z DPF pojawił się kilka dni temu kiedy żona zatankowała jakąś jak podejrzewam berbeluchę, plus jazda na krótkich odcinakch W efekcie pojawiła się zótła lampka check engine. Podjechałem z kabelkiem skasowałem błąd, oczywiście DPF Zrobiliśmy góra 5 km po mieście powtórka, ten sam błąd. Już go nie kasowałem podjechalismy na BP, błąd skasowałem na stacji po tankowaniu Błąd się już nie pojawił, zrobiliśny trasę Warszawa- Gdańsk, zero problemów Problem powrócił w drodze powrotnej. Jest to o tyle dziwne że błąd z DPF wyskoczył kiedy zabierałem się do wyprzedzania i mocniej wcisnąłem gaz. Znowu kasowanie na stacji, tu sprawdziłem FES pokazywał prawie 80% zapełnienia filtra, po skasowaniu powrocił w tej samej sytaucji kiedy mocniej wcisnąłem gaz Dojechalem do domku ze świecącą lampką, dzisiaj sprawdzam, kasuje a zapełnienie filtra mam 13% Czyli jak rozumiem filtr się wypala, dlaczego wsakuje błąd przy przyśpieszaniu ??? W drodze powrotnej tankowalem, czyżby znowu kiepski olej ??? Na wszelki wypadek wymieniam filtr paliwa i olej z filtrem, chociaż oleju mi nie przybywa bo sprawdzalem Byłem przekonany że bardziej dynamiczna jazda na dluśzych odcinakch sprzyja wypalaniu się filtra a tu zonk Croma 1.9, 150 KM w automacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbir Napisano 1 Września 2015 Udostępnij Napisano 1 Września 2015 wypalanie było poprawne skoro masz 13% zapchania ok, a jaki to konkretnie błąd i jaki komunikat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
setor Napisano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Tak podejrzewałem że filtr się wypala A błąd Wyczyść lub wymień filtr cząstek stałych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kobra180 Napisano 5 Września 2015 Udostępnij Napisano 5 Września 2015 Posprawdzaj czujniki różnicy ciśnień . Czasami są nieszczelności w przewodach między czujnikami a DPF . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.