gala Napisano 1 Października 2015 Udostępnij Napisano 1 Października 2015 Kiedyś pytałem, ale chciałbym ponowić: Mam taki oto efekt na heblu: odpalam grata, jadę, hamuję - pedał jest dość miękki i wpada stosunkowo głęboko. Jak depnę mocniej to oddzywa się ABS. OK jadę dalej, przed następnym hamowaniem lekko wciskam pedał, puszczam i teraz pedał jest twardy i mocno hamuje od lekkiego naciśnięcia. Odpowietrzyłem układ w zeszły piątek, w miniony wtorek znów i tu pojawiły się dwa bąbelki powietrza na prawym tylnym kole. Nie jestem pewien czy z lewego przodu coś poleciało ale to mógł być źle założony wężyk... Efekt - taki sam jak na samym początku - czyli doopa. Wydaje mi się, że płynu nie ubywa ale mogę się mylić. Jakiś czas temu wymieniałem cylinderek na lewym tylnym kole, wczoraj zajrzałem do prawego - no suchy skubany jest. Hamulec się zapowietrza tylko gdzie i jak? Czyżby pompa dawała znać o sobie? czy może faktycznie dla świętego spokoju wymienić ten cylinderek? W sobotę wstawię grata na kanał i obejrzę dokładnie przewody od spodu, ale ztcw sucho wszędzie jest - co poradzicie? Spotkał się ktoś z podobnym zachowaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 2 Października 2015 Udostępnij Napisano 2 Października 2015 mozliwe ze serwo-pompa >kaputt tnz ze starosci uszczelniacze nie trzymaja ... od kiedy pojawil sie problem? tzn co robiles ze taka sytuacje zauwazyles? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 2 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 2 Października 2015 nic nie robiłem, mało jeżdżę tym autem, zwyczajnie wsiadłem i zauważyłem.Zwyczajnie pomyślałem, że układ jest zapowietrzony. Nie wiem od kiedy to występuje, może już takie kupiłem? nie wiem. Serwo pompa? to się jakoś regeneruje? Jak to mogę sprawdzić? Ale skoro się zapowietrza to gdzieśpowinien być wyciek i ubytek płynu chyba, że pmpa puszcza w środku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bodix Napisano 3 Października 2015 Udostępnij Napisano 3 Października 2015 Miałem podobnie - najpierw wymieniłem dwa przewody elastyczne bo myślałem że "puchną" ale to nic nie dało. Po wymianie pompy hamulce miałem takie że mało zębów o kierownicę nie straciłem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 3 Października 2015 Udostępnij Napisano 3 Października 2015 servo pompa ma tloczysko ktore po pewnym czasie nie trzyma plynu,wyrabia sie i pedal jest miekki... nie regeneruje sie tego, wymienia na nowe lub uzwane,,, kup nowe spokoj na lata , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2015 servo pompa ma tloczysko ktore po pewnym czasie nie trzyma plynu,wyrabia sie i pedal jest miekki... nie regeneruje sie tego, wymienia na nowe lub uzwane,,, kup nowe spokoj na lata , ok, czyli przepuszcza wewnątrz. Spoko, tylko skąd w takim razie bąbelki powietrza w prawym tylnym kole? I drugie pytanie: jest różnica pomiędzy serwo-pompą do auta z abs i bez? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 8 Października 2015 Udostępnij Napisano 8 Października 2015 przelec instalacje z kanalu na polaczeniach >sztywny-gietki, najmnejsze zapocenia moga tez swiadczyc o miekim pedale hamulcja. co do serva to nie mam pojecia jak tam bylo w abs i bez... po numerze dojdziesz do tego, poszukaj w eper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.