bodix
użytkownik-
Liczba zawartości
80 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O bodix
- Urodziny 06.03.1980
Profile Information
-
Lokalizacja
Wawa - Praga
-
Zainteresowania
kombinowanie
bodix's Achievements
nauka jazdy (7/20)
1
Reputacja
-
Ja chcę kabel - poszedł priv :-)
-
Miałem podobnie - najpierw wymieniłem dwa przewody elastyczne bo myślałem że "puchną" ale to nic nie dało. Po wymianie pompy hamulce miałem takie że mało zębów o kierownicę nie straciłem :-)
-
Już wszystko jasne - oto foto tej klapki a właściwie kolektora z klapką Klapka przesuwa się w lewo - nie wiem kiedy ale się przesuwa :-)
-
Czujnik wymieniony - banalna robota. Jakby ktoś potrzebował rady albo pomocy to się polecam. Postaram się przygotować manual.
-
A wystarczy zdjąć kierownicę czy trzeba demontować kolumnę - gdzie dokładnie jest ten czujnik?
-
> 100% te klapki to pda, rozwiazanie podobne jak w silnikach uOpla nowsze wersje GP mialy nawet na > atrapie z przodu napis StarJet. No właśnie coś mi nie pasowało bo tego napisu nie mam ale jak tak to ok
-
> Ja niestety nie, ale gdyby cos to bym zaryzykowal. Gosc ma w sieci nienajgorsze opinie. Jaki masz > przebieg? 151.000 Na kompie zero nieprawidłowości - chyba będę do niego dzwonił Dużo roboty jest z tą wymianą?
-
Ostatnio dowiedziałem się że w moim GP (1,4 16V 70kW 2006) w kolektorze dolotowym są klapki i że to silnik StarJet - ile w tym prawdy?
-
> Allegro, jest tez w wwa gosc co to naprawia No właśnie zauważyłem - korzystał ktoś już z jego usług może?
-
Dokładnie to się dzieje co na filmiku. W sobotę rano będę mógł się podpiąć do kompa i zobaczę. Możesz podpowiedzieć gdzie najlepiej szukać tego czujnika - chodzi mi o jakiś konkretny namiar...
-
Od jakiegoś czasu dzieje się coś dziwnego - wspomaganie pracuje podczas zatrzymania np. na światłach. Słychać i czuć takie charakterystyczne terkotanie/trzeszczenie na kolumnie kierownicy. Czy to może być wina elektroniczna - czy podłączając komputer coś się z tym z działa? Podpowiedzi mi coś bo "szukaj" nic nie dało ku mojemu zdziwieniu...
-
Dziękuję za wszystkie wszystkie info - na razie odpuszczam. Doszedłem do wniosku że lepiej po prostu kupić Abartha
-
Zastanawiam się nad zmianą bębnów na tarcze ale nie mogę trafić na forum na żaden wątek o tym. Podpowiedzcie ile elementów trzeba wymienić żeby zrobić z tyłu tarcze. Czy piasta jest inna? Jakieś różnice w kwestii linki ręcznego? Itp. Z góry dziękuję.
-
> Ale powiem Ci, ze tak wygladaja w kazdym innym samochodzie po kilku latach eksploatacji. Predzej > czy pozniej staja na osiach, ze silnik nie ma sily ruszyc wycieraczek. Wiem - przerobiłem ten temat w SC w przednich i tylnej wycieraczce. A że w każdym to jest dlatego radzę wykorzystać ciepłe dni zanim przyjdzie pora deszczowa
-
> Walki to wiadomo, ale przeguby bez problemu powinno sie dac. Tylko że akurat przeguby nie były tragiczne za to wałki suche jak pieprz a resztki smaru wyglądały jak jakiś granulat - do zimy by padło...