kris1983 Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 witam mam problem z instalacja agzowa w BMW.Auto ma zrobione około 10tys km na instalacji KME Nevo.reduktor Palacar,wtryski valtek.BMW e39 520i.Chodzilo super na gazie przez ten czas.Problem o dziwo zaczal sie jak zatankowalem na stacji orlenu innej niz zazwyczaj,ale to moze tylko przypadek.Po tankowaniu przejechalem jakies 30km i bylo ok a na nastepny dzien juz zaczely sie jaja.. Czkawka nawet po rozgrzaniu silnika,gasniecie itp oczywiscie tylko na LPG sie to dzialo.Dzisiaj rano odpalilem i dluzej jechalem na benie po czym przelaczylem na LPG.Znow ledwo szlo jechac.Otworzylem maske a tam reduktor i przewod do wtryskow gazowy z filtrem zaszronione.Na zewnatrz jakies 14 stopni ciepla.POjezdzilem znow na benzynie i przelaczylem i teraz juz kaplica od razu gasnie.Probowalem kilka podejsc i to samo.Mam interfejs do NEVO pokazuje tylko bład cisnienia gazu w zbiorniku.Co sie moglo stac?nie chce mi sie cos wierzyc w ten kiepski gaz bo zeby nawet kilka sekund na gazie nie pochodzil?pomozcie co robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 ... NEVO pokazuje tylko bład cisnienia gazu w zbiorniku... Masz czujnik ciśnienia w zbiorniku? Sądząc po objawach to raczej padnięty reduktor, bo zamrażanie to brak przepływu płynu chłodzenia w reduktorze lub niesprawność membran w parowniku i zalewanie wtryskiwaczy lpg ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 nie masz czasem objawów padnięcia UPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 a tam reduktor i przewod do wtryskow gazowy z filtrem zaszronione I masz odpowiedź. Albo masz za mało czynnika chłodzącego , albo zagiął się jakiś wąż doprowadzający ogrzewanie do reduktora , albo źle wpięty reduktor w układ chłodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2015 widze ze uciekl mi do dna zbiorniczka plyn chlodniczy.... podejrzewam uklad ogrzewania bo jak kupilem w zimie auto to bylo malo plynu dolalem i bym spokoj w lecie a teraz sie odezwalo.Pytanie czy jak doleje plynu to problem z LPG ustapi?czy cos moglem juz uszkodzic?dodam ze pozniej jak jezdzilem na benzynie to parownik byl goraco a mimo to na LPG nie chodzil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 A ja obstawiam zabrudzony czujnik cisnienia gazu. Sam tak kiedys mialem. Nie wiem jakim cudem cos do niego wpadlo, ale wpadlo. Po przeduchaniu kompresorem czujnika problem zniknal i juz nigdy nie powrocil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 A ja obstawiam zabrudzony czujnik cisnienia gazu. Sam tak kiedys mialem. Nie wiem jakim cudem cos do niego wpadlo, ale wpadlo. Po przeduchaniu kompresorem czujnika problem zniknal i juz nigdy nie powrocil Ta jasne. Czujnik ciśnienia i zamarznięty reduktor. No weź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 widze ze uciekl mi do dna zbiorniczka plyn chlodniczy.... podejrzewam uklad ogrzewania bo jak kupilem w zimie auto to bylo malo plynu dolalem i bym spokoj w lecie a teraz sie odezwalo.Pytanie czy jak doleje plynu to problem z LPG ustapi?czy cos moglem juz uszkodzic?dodam ze pozniej jak jezdzilem na benzynie to parownik byl goraco a mimo to na LPG nie chodzil Dolej płynu i zobaczysz. Jasnowidzów tu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 14 Października 2015 Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Dolej płynu i obserwuj, temperatura Ci nie skacze podczas jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2015 nie,trzyma sie caly czas pion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 temp silnika może być ok jak reduktor jest w najwyższym punkcie instalacji chłodzenia to tam uciekło powietrze i może być za mały przepływ, albo i wcale. Dolej, odpowietrz układ (o ile są odpowietrzniki) i obserwuj. Jak nie ma odpowietrzników to wlej ponad max i przytrzymaj auto na wyższych obrotach przez chwilę, powinno zassać, dolej znowu i sprawdzaj po każdej jeździe przez kilka dni. Swoją drogą układ się sam z siebie nie zapowietrza, zacznij szukać powodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 15 Października 2015 Udostępnij Napisano 15 Października 2015 Zrób test na CO^2 w płynie chłodniczym, przynajmniej wykluczysz UPG lub trafisz w 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 15 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2015 okazalo sie ze byl brak plynu chlodniczego,zapowietrzony uklad prawdopodobnie przez zrube odpowietrznika ktora puszczala.DO tego cisnienie na reduktorze 1bar po podkreceniu do 1,5 bara chodzi juz dobrze.Jeszcze musze ogarnac uklad chlodniczy i odpowietrzyc i mysle ze ok bedzie dzieki za pomoic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.