szalonykon Napisano 25 Października 2015 Udostępnij Napisano 25 Października 2015 Witam, Ostatnio zauważyłem duży luz na ośce silnika wycieraczek. Można to jakoś naprawić czy silnik do wymiany?. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abcd1234 Napisano 26 Października 2015 Udostępnij Napisano 26 Października 2015 Witam, Ostatnio zauważyłem duży luz na ośce silnika wycieraczek. Można to jakoś naprawić czy silnik do wymiany?. Pozdrawiam Na ośce silnika czy na ośce ramienia wycieraczek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szalonykon Napisano 26 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 26 Października 2015 Na ośce silnika czy na ośce ramienia wycieraczek? Kurde, pomyliłem się. Oczywiście, że na ośce ramienia wycieraczki. Silnik nic tu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roberciu Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Mechanizm do wymiany. Przed montażem nasmarować ośki- było w ZTS. Ten luz będzie się powiększał i ramiona będą latały jak chciały, mogą nawet szybę zrysować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Mechanizm do wymiany. Przed montażem nasmarować ośki- było w ZTS. Ten luz będzie się powiększał i ramiona będą latały jak chciały, mogą nawet szybę zrysować. Ośki są demontowalne, tak? (z zatartymi walczyłem w corsie C). Skoro tak, to ja bym próbował mechanizm tulejować, o ile tylko jest na tyle miejsca i materiału, że tulejkę można wstawić. Wymienić mechanizm zawsze można, ale skoro w dotychczasowym powstał problem, to w nowym też się pojawi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ksenomorf Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Kurde, pomyliłem się. Oczywiście, że na ośce ramienia wycieraczki. Silnik nic tu nie ma. Da się to naprawić . Kup 4 tulejki od rozrusznika z maluch i wiertło 14mm. Gdzię na necie jest manual , mi naprawa w warunkach polowych zajęła jakieś 30min. Oczywiście sprawdź najpierw czy zdejmiesz ramiona wycieraczek jak nie to musisz zdobyć ściągacz. Gra jest warta świeczki bo nowy mechanizm to koszt 150 - 180zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fender Napisano 27 Października 2015 Udostępnij Napisano 27 Października 2015 Da się to naprawić . Kup 4 tulejki od rozrusznika z maluch i wiertło 14mm. Gdzię na necie jest manual , mi naprawa w warunkach polowych zajęła jakieś 30min. Oczywiście sprawdź najpierw czy zdejmiesz ramiona wycieraczek jak nie to musisz zdobyć ściągacz. Gra jest warta świeczki bo nowy mechanizm to koszt 150 - 180zł. Dodam, że przyda się opalarka żeby rozgrzać tulejki i wcisnąć je w mechanizm. A tulejki rozrusznika malucha faktycznie pasują jak ulał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olmar Napisano 28 Października 2015 Udostępnij Napisano 28 Października 2015 Da się to naprawić . Kup 4 tulejki od rozrusznika z maluch i wiertło 14mm Robiłem to u siebie, ale nie wiertłem, które może "rozsadzić" i zniszczyć plastik, w który wciska się tulejki. Zastosowałem rozwiertak nastawny, można wówczas zrobić idealny otwór z ciasnym pasowaniem. Z jednej strony wcisnąłem 3 tulejki, ponieważ bardzo zużyta była ośka. I do tego nowe simeringi, podkładki, pirścien segera - jeżeli zjedzone przez rudą. Aktualnie 5 lat po regeneracji - jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.