Skocz do zawartości

NB nie odpala :(


Rekomendowane odpowiedzi

A szkoda bo jestem na 1000% pewien, że by to rozpykał bez problemu, ale ma tyle roboty, że nie chce mu się brać zagadek.

Mam jeszcze jednego człowieka, ale chwilowo dajmy szansę ASO.

 

Pozdrawiam BAS

 

Powiedział że skoro paliwo dochodzi do filtra to przyczyna pewnie leży w układzie wtryskowym, a on nie ma odpowiednich narzędzi do pełnej diagnostyki. Zaprosił do siebie z innym problemem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem jestem ;)

 

Sprawdził się czarny scenariusz. Cztery wtryskiwacze do regeneracji.

 

Auto jeszcze w serwisie, bo wtryski wysłane do jakiejś zewnętrznej firmy. Koszty wolę przemilczeć...

 

Co ciekawe, w ASO od razu zapytali kiedy ostatnio tankowałem. Ponoć moje NB to już u nich nasty samochód z tym samym problemem, w okolicach Nowego Roku wyszła jakaś trefna partia paliwa. Kącikowicz pracujący w drugim łódzkim ASO Fiata potwierdza, że u nich podobnie.

 

Jednym słowem, to nie auto dało ciała tylko paliwo (ZTCW w Łodzi głównym dostawcą paliw jest Orlen). Nerwy mam straszne, bo wypadałoby pociągnąć kogoś do odpowiedzialności, ale nie bardzo jest jak.

 

Kur.. człowiek dba, tankuje na jednej, sprawdzonej stacji, a tu taki numer :ogien:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem jestem ;)

Sprawdził się czarny scenariusz. Cztery wtryskiwacze do regeneracji.

Auto jeszcze w serwisie, bo wtryski wysłane do jakiejś zewnętrznej firmy. Koszty wolę przemilczeć...

Co ciekawe, w ASO od razu zapytali kiedy ostatnio tankowałem. Ponoć moje NB to już u nich nasty samochód z tym samym problemem, w okolicach Nowego Roku wyszła jakaś trefna partia paliwa. Kącikowicz pracujący w drugim łódzkim ASO Fiata potwierdza, że u nich podobnie.

Jednym słowem, to nie auto dało ciała tylko paliwo (ZTCW w Łodzi głównym dostawcą paliw jest Orlen). Nerwy mam straszne, bo wypadałoby pociągnąć kogoś do odpowiedzialności, ale nie bardzo jest jak.

Kur.. człowiek dba, tankuje na jednej, sprawdzonej stacji, a tu taki numer :ogien:

Masz ostatni paragon /płatność kartą? Oddaj paliwo na akspertyzę. Zawsze możesz się zgadać z pozostałymi pechowcami i rozpocząć walkę.

Nagłośnić sprawę.

Jak to jest możliwe, że wszystkie wtryski poszły od razu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz ostatni paragon /płatność kartą? Oddaj paliwo na akspertyzę. Zawsze możesz się zgadać z pozostałymi pechowcami i rozpocząć walkę.

Nagłośnić sprawę.

Jak to jest możliwe, że wszystkie wtryski poszły od razu?

ja miałem taki przypadek , że zatankowałem na orlenie  vervę , bo akurat czyszczono zbiorniki na zwykły ON i wciskali vervę  , i dosłownie 2 dni później pompa cr zaczęła cieknąć , nie wiem czy przypadek , czy verva zajechała mi uszczelnienia gumowe w pompie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tsi po zatankowaniu ma Orlenie zeszłej zimy jak auto kilka godzin stało na mrozie po odpaleniu trzepało silnikiem i chodził jakby na 3 gary. Kolejnego dnia podczas przyspieszania zaczęła migac kontrolka epc. niestety zatankowałem do pełna i każdego dnia dolewalem benzyny ze sprawdzonej stacji.

W ASO audio diagnozowania pół dnia o stwierdzili, że to musiało być lipne paliwo, wreszcie twierdzili oz mogła się w nim znajdować woda, że jaja robiły się na mrozie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem jestem ;)

 

Sprawdził się czarny scenariusz. Cztery wtryskiwacze do regeneracji.

 

Auto jeszcze w serwisie, bo wtryski wysłane do jakiejś zewnętrznej firmy. Koszty wolę przemilczeć...

 

Co ciekawe, w ASO od razu zapytali kiedy ostatnio tankowałem. Ponoć moje NB to już u nich nasty samochód z tym samym problemem, w okolicach Nowego Roku wyszła jakaś trefna partia paliwa. Kącikowicz pracujący w drugim łódzkim ASO Fiata potwierdza, że u nich podobnie.

 

Jednym słowem, to nie auto dało ciała tylko paliwo (ZTCW w Łodzi głównym dostawcą paliw jest Orlen). Nerwy mam straszne, bo wypadałoby pociągnąć kogoś do odpowiedzialności, ale nie bardzo jest jak.

 

Kur.. człowiek dba, tankuje na jednej, sprawdzonej stacji, a tu taki numer :ogien:

 

Przy przebiegu 40 tyś musiałem regenerować 1 wtrysk (tankowanie przeważnie na Orlenie) codzienna jazda po parę km = silnik stale nie dogrzany. Po tej usterce tankuję najczęściej na Shellu i dolewam olej 2T do ropy i od tego czasu (ponad 50 tyś km) zero problemów. Dodatkowo dolewając 2T silnik ma większe szanse na przeżycie jak trafie na lipne paliwo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EPILOG ;)

 

Auto odebrane. Pozbyłem się zbędnej nadwyżki budżetu.

 

Silnik wydaje się pracować prawidłowo. Zobaczymy.

 

Stacja (na której tankowałem wiele lat) nie zobaczy mnie już przy dystrybutorze, choć podejrzewam że problem dotknął paliwa zanim ono przyjechało na stację. Planuję złożyć reklamację, zobaczymy co powiedzą. Obawiam się że się wypną, bo nie udowodnię im że paliwo tankowane 30 grudnia 2015 to to, które było przyczyną naprawy w połowie lutego. W ostateczności screeny z forum być może okażą się pomocne ;)

 

Planuję powrót do paliw premium. Przed Bravo miałem Astrę 2.0 DTI znaną z wrażliwego układu wtryskowego, tankowałem V-power Diesel na Shellu i przez ponad 100 kkm (sprzedałem przy 220kkm) nie było żadnych problemów z zasilaniem silnika. Teraz daję kredyt zaufania Lotosowi Dynamic - stację mam koło domu, do tej pory zaopatrywałem się tam w piwo. Jest to jedna z nielicznych marek stacji w Łodzi, które nie biorą paliwa z Orlenu (Lotos to Rafineria Gdańska). Standard obsługi już od dawna wzbudzał moje uznanie, więc w pewnym sensie się cieszę.

 

Jeszcze raz serdecznie dziękuję wszystkim, którzy choć w najmniejszym stopniu starali się pomóc lub doradzić - właśnie piję za Wasze zdrowie :piwko:

 

Pozdrowienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy przebiegu 40 tyś musiałem regenerować 1 wtrysk (tankowanie przeważnie na Orlenie) codzienna jazda po parę km = silnik stale nie dogrzany. Po tej usterce tankuję najczęściej na Shellu i dolewam olej 2T do ropy i od tego czasu (ponad 50 tyś km) zero problemów. Dodatkowo dolewając 2T silnik ma większe szanse na przeżycie jak trafie na lipne paliwo

 

 

O, Kartonik, żyjesz :)

 

Mój też jeździ na krótkich odcinkach, też często niedogrzany. Ale akurat po ostatnim tankowaniu pojechałem w trasę, no i zawaliłem 4 wtryski :sciana:  Ewidentnie to wina ostatniego tankowania, nawet smród spalin był podejrzany, a w domu tankujemy 2 diesle na tej samej stacji i w obu było to samo. Tyle że służbówka 2.0 CDTI przeżyła, Bravolot poległ :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo pochochilo z rafinerii Płock? Ja tankuje głównie na BP i tez auto inaczej sie zachowywało. Niestety masa ludzi to odczula podobnie. Jak przegladam na różnych forach dot. paliwa, to ludzie skarza sie na to z Płocka.

W ostatnim czasie do centrali BP trafila masa skarg na josc palowa. Klienci pisali z roznych czesci kraju. Cos musialo sie w petrochemi wydazyc i poszla jakaś partia berbeluchy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@@Dyrman, jaki koszt? Czy też tam macie , źr na shellu jest największe przełamanie między wskazaniami komputera pokładowego, a faktycznym zużyciem paliwa? Ost takie na Lotosie i spalanie z kompa pokrywa się z faktycznym zużyciem.

Regeneracja 4 wtryskiwaczy + filtr paliwa z wymianą + jedna świeca żarowa z wymianą = 3kpln :facepalm:

 

Odkąd mam Fiata nigdy nie porównywałem zużycia realnego z tym z komputera, więc się nie wypowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.