some1 Napisano 5 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2016 silnik miesiac niekrecony . slabo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 7 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2016 A szkoda bo jestem na 1000% pewien, że by to rozpykał bez problemu, ale ma tyle roboty, że nie chce mu się brać zagadek. Mam jeszcze jednego człowieka, ale chwilowo dajmy szansę ASO. Pozdrawiam BAS Powiedział że skoro paliwo dochodzi do filtra to przyczyna pewnie leży w układzie wtryskowym, a on nie ma odpowiednich narzędzi do pełnej diagnostyki. Zaprosił do siebie z innym problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 7 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2016 silnik miesiac niekrecony . slabo. No masz. Stał w garażu, chyba jakoś się wyliże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 9 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2016 @@Dyrman no ale juz sie pochwal co bylo bo chyba nie powiesz ze to dalej stoi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Kol . @@Dyrman chyba przy parchu, że go na kąciku nie widać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 11 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Jestem jestem Sprawdził się czarny scenariusz. Cztery wtryskiwacze do regeneracji. Auto jeszcze w serwisie, bo wtryski wysłane do jakiejś zewnętrznej firmy. Koszty wolę przemilczeć... Co ciekawe, w ASO od razu zapytali kiedy ostatnio tankowałem. Ponoć moje NB to już u nich nasty samochód z tym samym problemem, w okolicach Nowego Roku wyszła jakaś trefna partia paliwa. Kącikowicz pracujący w drugim łódzkim ASO Fiata potwierdza, że u nich podobnie. Jednym słowem, to nie auto dało ciała tylko paliwo (ZTCW w Łodzi głównym dostawcą paliw jest Orlen). Nerwy mam straszne, bo wypadałoby pociągnąć kogoś do odpowiedzialności, ale nie bardzo jest jak. Kur.. człowiek dba, tankuje na jednej, sprawdzonej stacji, a tu taki numer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 700zł/sztukę nowy, regeneracja też nie zabija. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 wow, to jeszcze dwumas i mozna kupowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 Jestem jestem Sprawdził się czarny scenariusz. Cztery wtryskiwacze do regeneracji. Auto jeszcze w serwisie, bo wtryski wysłane do jakiejś zewnętrznej firmy. Koszty wolę przemilczeć... Co ciekawe, w ASO od razu zapytali kiedy ostatnio tankowałem. Ponoć moje NB to już u nich nasty samochód z tym samym problemem, w okolicach Nowego Roku wyszła jakaś trefna partia paliwa. Kącikowicz pracujący w drugim łódzkim ASO Fiata potwierdza, że u nich podobnie. Jednym słowem, to nie auto dało ciała tylko paliwo (ZTCW w Łodzi głównym dostawcą paliw jest Orlen). Nerwy mam straszne, bo wypadałoby pociągnąć kogoś do odpowiedzialności, ale nie bardzo jest jak. Kur.. człowiek dba, tankuje na jednej, sprawdzonej stacji, a tu taki numer Masz ostatni paragon /płatność kartą? Oddaj paliwo na akspertyzę. Zawsze możesz się zgadać z pozostałymi pechowcami i rozpocząć walkę.Nagłośnić sprawę. Jak to jest możliwe, że wszystkie wtryski poszły od razu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sedicivalv0le Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 Masz ostatni paragon /płatność kartą? Oddaj paliwo na akspertyzę. Zawsze możesz się zgadać z pozostałymi pechowcami i rozpocząć walkę. Nagłośnić sprawę. Jak to jest możliwe, że wszystkie wtryski poszły od razu? ja miałem taki przypadek , że zatankowałem na orlenie vervę , bo akurat czyszczono zbiorniki na zwykły ON i wciskali vervę , i dosłownie 2 dni później pompa cr zaczęła cieknąć , nie wiem czy przypadek , czy verva zajechała mi uszczelnienia gumowe w pompie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 12 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2016 W tsi po zatankowaniu ma Orlenie zeszłej zimy jak auto kilka godzin stało na mrozie po odpaleniu trzepało silnikiem i chodził jakby na 3 gary. Kolejnego dnia podczas przyspieszania zaczęła migac kontrolka epc. niestety zatankowałem do pełna i każdego dnia dolewalem benzyny ze sprawdzonej stacji. W ASO audio diagnozowania pół dnia o stwierdzili, że to musiało być lipne paliwo, wreszcie twierdzili oz mogła się w nim znajdować woda, że jaja robiły się na mrozie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kartonik Napisano 16 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2016 Jestem jestem Sprawdził się czarny scenariusz. Cztery wtryskiwacze do regeneracji. Auto jeszcze w serwisie, bo wtryski wysłane do jakiejś zewnętrznej firmy. Koszty wolę przemilczeć... Co ciekawe, w ASO od razu zapytali kiedy ostatnio tankowałem. Ponoć moje NB to już u nich nasty samochód z tym samym problemem, w okolicach Nowego Roku wyszła jakaś trefna partia paliwa. Kącikowicz pracujący w drugim łódzkim ASO Fiata potwierdza, że u nich podobnie. Jednym słowem, to nie auto dało ciała tylko paliwo (ZTCW w Łodzi głównym dostawcą paliw jest Orlen). Nerwy mam straszne, bo wypadałoby pociągnąć kogoś do odpowiedzialności, ale nie bardzo jest jak. Kur.. człowiek dba, tankuje na jednej, sprawdzonej stacji, a tu taki numer Przy przebiegu 40 tyś musiałem regenerować 1 wtrysk (tankowanie przeważnie na Orlenie) codzienna jazda po parę km = silnik stale nie dogrzany. Po tej usterce tankuję najczęściej na Shellu i dolewam olej 2T do ropy i od tego czasu (ponad 50 tyś km) zero problemów. Dodatkowo dolewając 2T silnik ma większe szanse na przeżycie jak trafie na lipne paliwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 16 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2016 EPILOG Auto odebrane. Pozbyłem się zbędnej nadwyżki budżetu. Silnik wydaje się pracować prawidłowo. Zobaczymy. Stacja (na której tankowałem wiele lat) nie zobaczy mnie już przy dystrybutorze, choć podejrzewam że problem dotknął paliwa zanim ono przyjechało na stację. Planuję złożyć reklamację, zobaczymy co powiedzą. Obawiam się że się wypną, bo nie udowodnię im że paliwo tankowane 30 grudnia 2015 to to, które było przyczyną naprawy w połowie lutego. W ostateczności screeny z forum być może okażą się pomocne Planuję powrót do paliw premium. Przed Bravo miałem Astrę 2.0 DTI znaną z wrażliwego układu wtryskowego, tankowałem V-power Diesel na Shellu i przez ponad 100 kkm (sprzedałem przy 220kkm) nie było żadnych problemów z zasilaniem silnika. Teraz daję kredyt zaufania Lotosowi Dynamic - stację mam koło domu, do tej pory zaopatrywałem się tam w piwo. Jest to jedna z nielicznych marek stacji w Łodzi, które nie biorą paliwa z Orlenu (Lotos to Rafineria Gdańska). Standard obsługi już od dawna wzbudzał moje uznanie, więc w pewnym sensie się cieszę. Jeszcze raz serdecznie dziękuję wszystkim, którzy choć w najmniejszym stopniu starali się pomóc lub doradzić - właśnie piję za Wasze zdrowie Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Przy przebiegu 40 tyś musiałem regenerować 1 wtrysk (tankowanie przeważnie na Orlenie) codzienna jazda po parę km = silnik stale nie dogrzany. Po tej usterce tankuję najczęściej na Shellu i dolewam olej 2T do ropy i od tego czasu (ponad 50 tyś km) zero problemów. Dodatkowo dolewając 2T silnik ma większe szanse na przeżycie jak trafie na lipne paliwo O, Kartonik, żyjesz Mój też jeździ na krótkich odcinkach, też często niedogrzany. Ale akurat po ostatnim tankowaniu pojechałem w trasę, no i zawaliłem 4 wtryski Ewidentnie to wina ostatniego tankowania, nawet smród spalin był podejrzany, a w domu tankujemy 2 diesle na tej samej stacji i w obu było to samo. Tyle że służbówka 2.0 CDTI przeżyła, Bravolot poległ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maka131 Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Paliwo pochochilo z rafinerii Płock? Ja tankuje głównie na BP i tez auto inaczej sie zachowywało. Niestety masa ludzi to odczula podobnie. Jak przegladam na różnych forach dot. paliwa, to ludzie skarza sie na to z Płocka. W ostatnim czasie do centrali BP trafila masa skarg na josc palowa. Klienci pisali z roznych czesci kraju. Cos musialo sie w petrochemi wydazyc i poszla jakaś partia berbeluchy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 18 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2016 @@Dyrman, jaki koszt? Czy też tam macie , źr na shellu jest największe przełamanie między wskazaniami komputera pokładowego, a faktycznym zużyciem paliwa? Ost takie na Lotosie i spalanie z kompa pokrywa się z faktycznym zużyciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dyrman Napisano 2 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2016 @@Dyrman, jaki koszt? Czy też tam macie , źr na shellu jest największe przełamanie między wskazaniami komputera pokładowego, a faktycznym zużyciem paliwa? Ost takie na Lotosie i spalanie z kompa pokrywa się z faktycznym zużyciem. Regeneracja 4 wtryskiwaczy + filtr paliwa z wymianą + jedna świeca żarowa z wymianą = 3kpln Odkąd mam Fiata nigdy nie porównywałem zużycia realnego z tym z komputera, więc się nie wypowiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prawoimotoryzacja Napisano 4 Marca 2016 Udostępnij Napisano 4 Marca 2016 Po moich perypetiach z 1.6 tdci nigdy więcej diesla bez gwarancji. Te silniki są silnikami specjalnej troski. Jak wchodziło bravo to był chwilowy szał na punkcie diesli, a lepiej byłoby raczej tjeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 16 Marca 2016 Udostępnij Napisano 16 Marca 2016 I jak, wiesz już coś? Ja się poddałem. Jestem umówiony w ASO na poniedziałek, będzie holowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efkwadrat Napisano 16 Marca 2016 Udostępnij Napisano 16 Marca 2016 Po wymianie filtrów,czujnika walu , było to samo ... Okazało się że była nieszczelność na jednym wtruskiwaczu , lapal lewe powietrze i komp wariowal ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.