Skocz do zawartości

Citroen Saxo VTS - warto?


jachu93

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, 

 

Szukam następcy Suzuki i użytkownik innego forum zaproponował mi swoje Saxo. W ogóle nie brałem tego auta pod uwagę, ponieważ obiecałem sobie, że następnym autem będzie Włoszka... ale taki sleeper w sumie chyba by mi pasował :)

Auto jest z 1999 roku, ma silnik 1.6 16v 118 KM i ma gaz lpg.

 

Jak jest z blachą w tych autach? Gniją? Silnik lubi się z gazem? 

No i najważniejsze - jakie są koszty utrzymania? Dużo różnią się ceny części i skomplikowanie konstrukcji od zwykłego Saksofona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, 

 

Szukam następcy Suzuki i użytkownik innego forum zaproponował mi swoje Saxo. W ogóle nie brałem tego auta pod uwagę, ponieważ obiecałem sobie, że następnym autem będzie Włoszka... ale taki sleeper w sumie chyba by mi pasował :)

Auto jest z 1999 roku, ma silnik 1.6 16v 118 KM i ma gaz lpg.

 

Jak jest z blachą w tych autach? Gniją? Silnik lubi się z gazem? 

No i najważniejsze - jakie są koszty utrzymania? Dużo różnią się ceny części i skomplikowanie konstrukcji od zwykłego Saksofona?

 

- nie wiem, nie wiem, nie wiem

- nie wiem, nie wiem ale wiem, że fajnie skręca i zapitala! ;]

 

poprostu sprawdzić czy nie zakatowane i reszta jak przy każdym aucie .... a no i belkę oblukać z tyłu ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Auto jest z 1999 roku, ma silnik 1.6 16v 118 KM i ma gaz lpg.

Jak jest z blachą w tych autach? Gniją? Silnik lubi się z gazem?

?

Będzie gniło, wszystkie które znam jeżdżą na noPb

Jak nie chcesz to daj kontakt

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie gniło, wszystkie które znam jeżdżą na noPb

Jak nie chcesz to daj kontakt

 

Będę o Tobie pamiętał! Obiecuje :) 

A poważnie, to czekam na szczegóły, fotki itd. bo na chwile obecną auto nie jest nigdzie wystawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko bardzo fajne, ale blacharsko słabiutkie. 

Jak kupiłem mojego VTR-a kilka lat temu, to za jakiś czas tył by do wyspawania, bo już belka wchodziła do środka.

Potem poddała się podłoga, ale też przyznaję, że nie zabezpieczałem jej jakoś antykorozyjnie.

 

Więc jeśli autko blacharsko ogarnięte, to reszta jest w miarę ok.

 

Ja u siebie po kilku latach wymieniałem uszczelniacze na zaworach (razem z UPG) i półośkę.

 

I to tyle jeśli chodzi o mechanikę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.