leatz Napisano 16 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2016 Myślę nad zakupem s-maxa z benzynowym silnikiem 2 lub 2.5 l. Jak w z jakością tych samochodów czy silniki nadają się do zagazowania. Co można kupić zamiast s-maxa? Budżet ok 35 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Czytałem, że 2,5 nadaje się do LPG. Jak ze starszymi 2,0 (czyli tymi sprzed liftu) - nie wiem. Nowsze, poliftowe, czyli ecoboost nie nadają się do LPG - wtrysk bezpośredni. Znaczy się są info o nowych instalacjach, ale za ok. 9-10 kpln. A sam samochód - ja jestem zachwycony. Choć to moja kontynuacja aut na "F". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Oba silniki do gazu ok, tyle ze w 2.5t jest jakis problem z montazem butli - na forach lpg o tym piszą Autko fajne. Mocno trzyma wartosc. w sumie nie ma konkurencji- konkurenci sa albo mniejsi albo wieksi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArekMiz Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Oba silniki do gazu ok, tyle ze w 2.5t jest jakis problem z montazem butli - na forach lpg o tym piszą Bo 2,5t ma 2 tłumiki z tyłu i trzeba rzeźbić między nimi. Słabsze silniki mają 1 tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
R0CK Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Bo 2,5t ma 2 tłumiki z tyłu i trzeba rzeźbić między nimi. Słabsze silniki mają 1 tłumik. to jedno a drugie, że s-maxy nie mają koła zapasowego, a co za tym idzie miejsca na te koło-butlę LPG. Podwieszane butle LPG daje radę zrobić, ale to rzeźba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cendra Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Niektórzy gazownicy już sie wyspecjalizowali i robią gotowe elementu wydechu do 2.5T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu Napisano 17 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 17 Lutego 2016 Myślę nad zakupem s-maxa z benzynowym silnikiem 2 lub 2.5 l. Jak w z jakością tych samochodów czy silniki nadają się do zagazowania. Co można kupić zamiast s-maxa? Budżet ok 35 tyś Czykit kilka gazował i ma opracowany patent z wydechem. LPG w 2.5 będzie dość drogie ze względu na podzespoły i właśnie wydech. W 2 będzie taniej bo tańsza instalacja. Też sie zastanawiałem nad benzyną ale wziąłem diesla. To jest fajny silnik i nie wiem czy jest sens ładować się w benzynę skoro chcę zakładać LPG, którego koszt jest wysoki. Obydwa benzynowe mają dwumasę a koszt LPG będzie pewnie wyższy od kosztów wtrysków i regenreacji turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leatz Napisano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2016 No dobra to ile LpG do takiego 2,5 l może kosztować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tilok Napisano 19 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2016 Tam jest 5 cylindrów bo to ten sam silnik co w volvo, więc dobra instalacja w renomowanym zakładzie powinna oscylować się w granicach ok. 4000 zł. Znam właściciela zakładu montującego LPG, który ma zagazowane volvo z takim silnikiem, więc jak będziesz chciał to odezwij się na priv to dam Ci namiary i podpytasz co tam będziesz chciał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 19 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2016 zależy od warsztatu 3-3.5kpln to takie normalne ceny. koło 500zł drożej od instalki pod motory 4 cylindrowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leatz Napisano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2016 zależy od warsztatu 3-3.5kpln to takie normalne ceny. koło 500zł drożej od instalki pod motory 4 cylindrowe Ceny mniej więcej znam. Interesuje mnie ile ta rzeźba wydechami wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 19 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2016 zależy od warsztatu 3-3.5kpln to takie normalne ceny. koło 500zł drożej od instalki pod motory 4 cylindrowe Renomowane warsztaty biorą ok 3k za instalacje na dobrych gratach i starannie zamontowane do silników 4 cylindrowych więc 3,5k za problematyczne R5 to coś mega tanio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu Napisano 19 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2016 No dobra to ile LpG do takiego 2,5 l może kosztować? Jak szukałem swojego to takie info dostałem od Czykita ale to było jakieś 2-3 lata temu: > 2.0 Duratec Ford S-Max moja specjalizacja ostatnio koszt 3000+350 za przerobienie podłogi pod zbiornik > 2.5 Turbo Ford S-max tutaj drogo 4000zł +350+1200 za przerobienie wydechu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
button Napisano 21 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2016 Zrobiłem wczoraj z kolegą jego smaxem 2.5t ponad 500km po Polsce. Fantastyczne auto. Ma instalke BRC która z przeróbka wyszła 7k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.