Skocz do zawartości

Zmiana koloru felg


coenmz

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dostałem propozycje od Moderatora w podobnym temacie "W "101 napraw" na TVN Turbo był test trzech gum w sprayu do malowania felg. Możesz spokojnie zrobić to sam, a potem zwyczajnie ściągnąć"  wiec nie dziw się...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie wiem czmu ale mam wrażenie, ze jakoś to lepiej nie wygląda... jak myslicie? NIby jakoś srebrny mi nie lezy ale z drugiej strony jakoś w ciemnym kolorze te koła gubią się na aucie.

Myślicie, ze przełamanie tego np mocno czerownym/złotym zaciskiem by mogło pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo ze swoim 

 

288452227-20150429_192408.jpg

 

lezy drugi koplet felg do pomalowania i nie moge sie zdecydowac jaki kolor. wyszlo na to ze 

 

do tego koloru auta najlepiej pasuje chrom

 

ale znowu chrom nie pasuje do kazdego auta....

Moim zdaniem na twoim najlepiej by wyglądały OEM felgi w fabrycznym kolorze.

 

Swoja drogą, chętnie bym porównał osiągi naszych aut w warunkach drogowych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porownujesz AT do MT i pod 300kg roznicy stale AWD do FWD

To sa nieporownywalne auta

A z mojej prywatnej duuuuuupohamowni wynija ze to auto wlanie zaczyna jechac tak od +140 :)

A zamkniecie budzika nie stanowi zadnego problemu...

Pytam bo automat jednak też ma jakieś przełożenia.

 

Np w 16vT auto zdycha powyżej 160 z powodu zestopniowania skrzyni. Wydaje mi się, że chyba tylko w  celu obniżenia spalania władowali tam skrzynię pozwalająca się rozpędzić do ponad 260 kmh a równocześnie a w aucie z powodu charakterystyki silnika więcej niż 225-235 jest nieosiągalne z ta skrzynią.  

w 20vT wychodzi trochę inaczej ale też po części skrzynia jest odpowiedzialna za to, że przy pewnej prędkości auto przestaje jechać.

 

Według papieru SVX zaczyna od pewnej prędkości potrzebować sporo więcej czasu. Obstawiam, że jako wolnossak ma toto typową liniowa charakterystykę. Co zatem sprawia, ze od pewnego progu potrzebuje więcej czasu? Zestopniowanie skrzyni? długi ostatni bieg? Coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam bo automat jednak też ma jakieś przełożenia.

Np w 16vT auto zdycha powyżej 160 z powodu zestopniowania skrzyni. Wydaje mi się, że chyba tylko w celu obniżenia spalania władowali tam skrzynię pozwalająca się rozpędzić do ponad 260 kmh a równocześnie a w aucie z powodu charakterystyki silnika więcej niż 225-235 jest nieosiągalne z ta skrzynią.

w 20vT wychodzi trochę inaczej ale też po części skrzynia jest odpowiedzialna za to, że przy pewnej prędkości auto przestaje jechać.

Według papieru SVX zaczyna od pewnej prędkości potrzebować sporo więcej czasu. Obstawiam, że jako wolnossak ma toto typową liniowa charakterystykę. Co zatem sprawia, ze od pewnego progu potrzebuje więcej czasu? Zestopniowanie skrzyni? długi ostatni bieg? Coś innego?

4 bieg...

post-129742-145856435393.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.