bolekatepl Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Witam Panowie mój 17 letni SC zaczyna gnić i chce go reanimować. Będe wymieniał progi nadkola tylne itp generalnie to co sie da wytnę i wstawie nowe a co sie nie da lub ma drobne oznaki rdzy chce skutecznie odnowić. W związku z tym mam kilka pytań: 1 Czym najlepiej wyczyścić drobne oznaki korozji przed malowaniem (po czyszczeniu mechanicznym szczotka) bo wiadomo ze cos tam zostaje. 2 Czym najlepiej zakonserwować profile zamknięte typu progi itp. 3 Wnętrze tzn podłogę i inne metalowe niewidoczne elementy mam zamiar pomalowac hameraitem czy to wystarczy czy isc inna droga jesli tak to jaka? 4 Czym skutecznie zakonserwować spód Myślałem o pomalowaniu hameraitem a póżniej na to bitex . Ewentualnie corina + bitex. Ewentualnie jakies inne skuteczne preparaty i kombinacje? Wszelkie sugestie podpowiedzi itp mile widziane czasu jeszce troche jest bo na razie jestem na etapie dewastacji wnetrza i podzespołów wiec myśle że łacznie z wymianą blacharki zejdzie do konca miesiąca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 dobrze wyczyścisz piaskiem.Zadne hamerjaty, dwuskladnikowy epoksyd 2razy, pozniej albo jakas farba poliuretanowa albo dobra masa natryskowa, cortaniny i bitexy to kupa.Do profili jakis dobrej jakosci wosk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Piszesz o spodzie czy o wnetrzu Ewentualnie jakies nazwy itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Ja używałem produktów Fertan, i jestem zadowolony http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=Fertan&bmatch=base-relevance-aut-1-1-0310 Może nie są to tanie produkty ale 2,5 roku od konserwacji i nic się nie dzieje od spodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Piszesz o spodzie czy o wnetrzu Ewentualnie jakies nazwy itp o spodzie, ale srodek tez mozesz pokryc epoksydem np: http://allegro.pl/dwuskladnikowy-podklad-epoksydowy-utwardzacz-i5653246803.html http://allegro.pl/oliva-farba-poliuretanowa-ral9003-bialy-2708-i5971940605.html lub http://allegro.pl/sika-sikaflex-529at-masa-natryskowa-310ml-czarny-i6028877230.html i do profili http://allegro.pl/sika-sikagard-6220-wosk-do-profili-zamknietych-1l-i6040509372.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawiddawidowski Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Jedyne skuteczne rozwiązanie to piaskowanie. Generalnie rudzielec oczyszczony do gołego metalu, odtłuszczony z pyłu, podkład epoksydowy w dobrych proporcjach, w miejsca spawów i łączeń masa uszczelniająca, na to konserwa valvoline a w profile wosk. ps. jeźeli jesteś tam zarejestrowany to w mojej galerii masz całą relację http://www.seicento.pl/viewtopic.php?t=371563&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michaswawa Napisano 30 Marca 2016 Udostępnij Napisano 30 Marca 2016 Ja używam oryginalnej tzw okrętówki i jakoś nie narzekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 31 Marca 2016 Udostępnij Napisano 31 Marca 2016 Mam takiego znajomego (sąsiad garażowy), który od dawna jeździ zabytkiem 1940 a teraz robi drugi bodaj 1939 i wielokrotnie wychwalał fertan. Zżera rdzę jak żaden inny ponoć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.