fred77 Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Jest taka masa, która po wyschnięciu jest jak guma. Służy do zabezpieczania zgrzewów nadwozia, progów, podłogi i wnęk błotników. Jak to się nazywa? Jak to się nakłada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Pewnie chodzi Ci o mastykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polleck Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 bitex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OlekBartek Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Jest taka masa, która po wyschnięciu jest jak guma. Służy do zabezpieczania zgrzewów nadwozia, progów, podłogi i wnęk błotników. Jak to się nazywa? Jak to się nakłada? http://www.boll.pl/masy-uszczelniajace-6/boll-masa-uszczelniajaca-na-pedzel-86lub http://www.boll.pl/masy-uszczelniajace-6/boll-poliuretanowa-masa-klejaco-uszczelniajaca-88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 tylko nie specyfiki bolla, może bitgum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Jest taka masa, która po wyschnięciu jest jak guma. Służy do zabezpieczania zgrzewów nadwozia, progów, podłogi i wnęk błotników. Jak to się nazywa? Jak to się nakłada? Chodzi o masę stosowaną do uszczelnienia zgrzewów, spawów, itd. czy o masę zabezpieczającą natryskiwaną wewnątrz nadkoli, na podłogę, itp. Mam wrażenie że pytasz równocześnie o dwie różne rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 o masę zabezpieczającą natryskiwaną wewnątrz nadkoli, na podłogę, itp. O to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 tylko nie specyfiki bolla, Dlaczego nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 O to chodzi.Baranek. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 O to chodzi. OK, to tego jest trochę - są i takie w sprayu, ale też w wersji do nakładania pistoletem. Osobiście słyszałem dobre opinie o produktach marki Novol: Gravit 600 i 610 można lakierować po wyschnięciu, Gravit 660 to powłoka bitumiczna, nie nadaje się do lakierowania. Jest jeszcze Gravit 650 - rozumiem że pytasz w kontekście Terrano, to chyba ten ostatni byłby chyba najlepszym wyborem, szczególnie jeśli idzie o ramę, ale on występuje tylko w puszkach do pistoletu. Wcześniej trzeba przygotować podłoże - tzn. usunąć korozję (mechanicznie/chemicznie) i potem dać jakiś porządny podkład antykorozyjny. Chcesz we własnym zakresie to robić? Ogólnie to jest dość żmudne i czasochłonne zajęcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 O to chodzi. No to nie o mastykę, bo tej się używa do zabezpieczania np. spawów. Ty chcesz zakonserwować podwozie. Wybierz coś z Novol, np. Gravit 600 lub 610, który jest bardziej elastyczny niż ten pierwszy. Z innych np. Noxudol 300. Do profili zamkniętych mogę polecić Dinitrol ML. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Dlaczego nie? Bo one po wyschnięciu dość słabo przylegają do podłoża, pomiędzy powłokę a blachę dostaje się wilgoć i w sumie bardziej to chyba szkodzi niż pomaga w czymkolwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Bo one po wyschnięciu dość słabo przylegają do podłoża, pomiędzy powłokę a blachę dostaje się wilgoć i w sumie bardziej to chyba szkodzi niż pomaga w czymkolwiek. Bolla już nie używam, bo właśnie lubił pękać i odłazić, ale jak przygotujesz dobrze pod niego powierzchnię to też się będzie trzymał. Przygotujesz w sensie, że oczyścisz dokładnie podłogę, dasz podkład epoksydowy i potem baranek/boll. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2016 Dlaczego nie? bo to naprawdę gówniane produkty, tak samo jak produkty marki Autoland reklamowane kiedyś przez Martynę Wojciechowską, lepiej dołożyć parę groszy i kupić coś lepszego, ja na ten przykład kupuje i stosuje czysto amatorsko preparaty Valvoline i nie narzekam, tym do podwozi (czarna puszka)psiknąłem sobie kiedyś na zarysowany do żywego metalu błotnik i pomimo mycia błotnika karcherem specjalnie z bliskiej odległości nie mogłem zmyć tego specyfiku, ja robię konserwacje w upalny dzień i dodatkowo podgrzewam puszkę do około 30 stopni żeby preparat miał lepsza płynność i wnikliwość http://www.najlepszeoleje.pl/pl/p/Tectyl-ML-550-opakowanie-600-ML-spray-preparat-zabezpieczajacy-antykorozyjny/149 a do podwozia auta można zastosować najpierw wyżej wspomniany preparat a jak trochę wyschnie to nakładamy ten preparat http://www.najlepszeoleje.pl/pl/p/Tectyl-Bodysafe-Wax-600-ML-spray-preparat-zabezpieczajacy-antykorozyjny/157 są wersje preparatów na pistolet+ kompresor, oraz na wiaderka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.