el_guapo Napisano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2016 Czołem towarzysze niedoli, Zmagam się z wyciekiem oleju w 1.8 TDCI. Mam wrażenie, że wyciek nastąpił po wymianie kompletnego rozrządu (pasek+kaseta), na fakturze były też 2 uszczelniacze, stąd moje podejrzenie... Szyman umył silnik, wymienił profilaktycznie uszczelkę pod pokrywą zaworów, ale mówi że wyciek po umyciu pojawia się w miejscu oznaczonym czerwoną kreską - czy to ten przypadek z rozbieraniem połowy silnika? Ma ktoś doświadczenie z wyciekiem w tym miejscu? Oleju jakoś dramatycznie pomiędzy wymianami nie ubywa i rekomendacja jest żeby jeździć, ale ja nie lubię mieć 'niesprawnego' samochodu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2016 Na pewno z tego laczenia cieknie? Patrzac na ten obrazek przod silnika jest po lewej stronie. Ztcw kaseta jest z tylu silnika czyli po prawej. W zasadzie oba miejsca nie maja nic wspolnego z miejscem o ktorym piszesz. I niestety wyglada to faktycznie na rozbieranie polowy silnika. Ale popatrz dokladnke. Moze olej scieka gdzies z gory i zbiera sie w tym miejsch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2016 standard w tym motorze, podobno częściowo wynikający z tego ze gorny blok silnika i dol sa wykonane z roznych materiałów i potem zachodzi potrzeba wymiany uszczelki. jezdzilem z tym jak tylko kiedyś kupiłem focusa - od 60kkm do 200kkm i nic się nie dzialo...najlepiej i najtaniej jest to podobno zrobić przy okazji wymiany rozrządu (opinia ex mechanika ASO Ford)...nie wpływa to rzekomo na eksploatacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Mi po wymianie rozrządu w ASO przyleciał mechanik i mówił, że masakra u mnie, kałuża była na dolnej płycie od silnikiem. Powiedziałem, że mam to od kiedy na liczniku pojawiło się ok. 60 kkm, uśmiechnął się i powiedział że jak znam sprawę to spoko, nic nie wybuchnie, po prostu trzeba wytrzeć wypluty olej i tyle. Nie proponował wymiany, chyba że mam wolne jakieś 1300-1500 PLN które chce w to wpakować Taniej się za to nie zabierają ostatnio. Także masz sprawne auto, możesz nim dalej jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukSerwis Napisano 4 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2021 A co jak cieknie z uszczelniacza wału z przodu silnika, ale nie tak trochę, tylko na maksa. Stało się to po wymianie rozrządu. wymiana uszczelniacza nic nie daje bo zbyt duże ciśnienie oleju się pojawia. Ponoć znany temat w tych silnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.