pfikusny Napisano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2016 Jest sobie focus II. Pilot CZ zaczął słabo działać, później przestał. Do wymiany bateryjka CR2032. Po wymianie procedura programowania: - 4x 0-II na zapłonie - jest piiiiik - wciskam jakikolwiek przycisk na pilocie i.... nic się nie dzieje (a powinno być piiil). Na wszelki wypadek dogiąłem styki i wymieniłem baterię jeszcze raz. Jakieś pomysły co może być nie tak? Chciałem wyciągnąć bezpiecznik 55 od CZ ale w tym miejscu nie ma bezpiecznika :| Jakieś pomysły? Zastanawiam się czy to padł pilot czy coś w acue - niestety pilota mam tylko jednego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2016 Nigdy w FF2 po wymianie baterii nie programowałem kluczyka.. Chyba że masz osobnego pilota od alarmu Cobra to wtedy sam pilot od alarmu trzeba zaprogramować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2016 Nigdy w FF2 po wymianie baterii nie programowałem kluczyka.. Chyba że masz osobnego pilota od alarmu Cobra to wtedy sam pilot od alarmu trzeba zaprogramować. Ale taki opis jest nawet w instrukcji obsługi. Nie mam jej teraz przed oczami ale z tego co pamiętam to jest napisane, że programowanie pilotów może być konieczne po wymianie baterii. Tak czy siak - myślę, że nie obejdzie się bez znalezienia innego pilota do testów :/ Pamiętam, że swego czasu w mondeo miałem taki problem, ze raz na jakiś czas trzeba było wyciągnąc bezpiecznik CZ - po kilkunastu minutach takiego "resetu" samochód znowu zaczynał widzieć piloty - i tak cyklicznie co kilka miesięcy.... Zastanawiałem się czy w Focusie nie ma tego samego problemu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Masz z instrukcji : Dla Twojego pojazdu mona zaprogramować maksymalnie osiem kluczyków ze zdalnym sterowaniem (łącznie z tymi, które były dostarczone z pojazdem). Podczas procedury programowania kluczyki muszą pozostawać wewnątrz pojazdu. Zapnij pasy bezpieczeństwa przednich siedzeń i zamknij wszystkie drzwi, aby sprzeczne brzęczyki sygnalizacyjne nie rozbrzmiewały podczas programowania. 1. Aby zaprogramować nowe kluczyki ze zdalnym sterowaniem, obróć kluczyk w stacyjce w połoenie II cztery razy w ciągu sześciu sekund. 2. Ustaw kluczyk zapłonowy w połoeniu 0. Sygnał akustyczny potwierdzi moliwość zaprogramowania nowych kluczyków ze zdalnym sterowaniem w ciągu 10 sekund. 3. Naciśnij dowolny przycisk na nowym kluczyku. Potwierdzeniem będzie sygnał akustyczny. Powtórz ten ostatni krok ze wszystkimi kluczykami ze zdalnym sterowaniem, włącznie z oryginalnymi. Nie wyjmuj kluczyka ze stacyjki podczas naciskania przycisku na tym kluczyku. 4. Ponownie włącz zapłon (kluczyk w połoeniu II) lub odczekaj 10 sekund nie programując kolejnego kluczyka, aby wyjść z trybu programowania kluczyków. Do zdalnego otwierania i zamykania pojazdu moesz teraz uyć tylko kluczyków, które właśnie zaprogramowałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 @@Qulek Dokładnie tak robię. Sęk w tym, że po tym pierwszym etapie jest sygnał (że wchodzi w tryb programowania), a później już nic. Naciskam przycisk na pilocie i nie ma żadnej reakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 To ja nie wiem.. może pilot przy okazji się spsuł.. Szczerze to nigdy nie miałem takiego problemu po wymianie baterii w pilocie w FF2 czy FF1.. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gala Napisano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2016 ztcp kluczyk musi być w położeniu II a nie 0 aby sie zaprogramował, czyli ten czwarty raz nie cofasz kluczyka tylko zostawiasz na zapłonie - może tak pójdzie? Zobacz jeszcze czy na samej płytce nie masz wytartej dziury w miejscu gdzie ktoś mógł wepchnąć śrubokręt celem rozłożenia pilota na pół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2016 ztcp kluczyk musi być w położeniu II a nie 0 aby sie zaprogramował, czyli ten czwarty raz nie cofasz kluczyka tylko zostawiasz na zapłonie - może tak pójdzie? Zobacz jeszcze czy na samej płytce nie masz wytartej dziury w miejscu gdzie ktoś mógł wepchnąć śrubokręt celem rozłożenia pilota na pół Programowanie przetestowałem we wszystkich pozycjach - nic. Uszkodzenia mechanicznego nie widać, ale zastanawiam się nad sprawdzeniem elektroniki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kinio987 Napisano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2021 @pfikusny i znalazłeś rozwianie problemu? Bo mam ten sam problem i nie mam pojęcia jak to naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrzemekMeM Napisano 2 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2023 Mam ten sam problem, jeśli ktoś rozwiązał proszę o info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.