Bartłomiej Napisano 23 Maja 2016 Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 Hejka, Czy wymiana amortyzatorów z tyłu w C8 jest jakoś specjalnie skomplikowana? Nie mam się jak umówić do warsztatu a po woli dojrzewam do wymiany. Od dłuższego czasu coś mi tłucze z tyłu i jest koncepcja, że to amortyzator sam w sobie nabrał luzów i zaczął stukać. Pytanie drugie: jakim smarem wysmarować bieżnie tylnych drzwi przesuwanych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_ Napisano 23 Maja 2016 Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 Hejka, Czy wymiana amortyzatorów z tyłu w C8 jest jakoś specjalnie skomplikowana? Nie mam się jak umówić do warsztatu a po woli dojrzewam do wymiany. Od dłuższego czasu coś mi tłucze z tyłu i jest koncepcja, że to amortyzator sam w sobie nabrał luzów i zaczął stukać. Pytanie drugie: jakim smarem wysmarować bieżnie tylnych drzwi przesuwanych? Wymiana tylnych amortyzatorow jest prosta. Wystarczy odkrecic dwie sruby i wlozuc nowy. U mnie tez stukaly przed wymiana. Jak nie pomoze to do wymiany tuleje tylnej belki. Rolki drzwi od czasu do czasu psikam WD40. Najwazniejsze zeby bylo tam w miare czysto i zeby nie jezdzily po piasku, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 23 Maja 2016 Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 Rolki drzwi od czasu do czasu psikam WD40. Najwazniejsze zeby bylo tam w miare czysto i zeby nie jezdzily po piasku, Jeśli już to jakimś silikonowym lub smarem do łańcuchów rowerowchy , WD40 to penetrant a nie smar, więc po krótkim czasie jest tam gorzej niż było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_krzychu Napisano 23 Maja 2016 Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 zy wymiana amortyzatorów z tyłu w C8 jest jakoś specjalnie skomplikowana? Nie jest. Aczkolwiek przydał się klucz udarowy, bo brakowało mi siły / rąk, aby zakontrować nakrętkę, przy jednoczesnym odkręcaniu łba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 23 Maja 2016 Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 ja posmarowałem miedzianym w spreju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_ Napisano 23 Maja 2016 Udostępnij Napisano 23 Maja 2016 tak naprawde smarowanie tych prowadnic to polsrodek. glowne rolki i tak maja lozyska ktore sa zakryte, a zacieraja sie plastikowe rolki kierunkowe ktore sa skonstruowane tak ze predzej czy pozniej i tak ktoras stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.