Skocz do zawartości

Benzyna (+LPG) ze skrzynią na autostrady, lata 2010-2014


teg

Rekomendowane odpowiedzi

Istnieje coś takiego ? :) Budżet poniżej 35 tyś. zł (preferowane mniej, ok. 30 tyś., na pewno nie więcej). Kompakt, silnik benzynowy nadający się do LPG, nie męczący się na autostradzie przy 140-150km/h - czyli prawdopodobnie 6-biegowa skrzynia, ale taka 6-biegowa żeby ten 6 bieg był długi, a nie jak 5ty w innych samochodach (niestety, to mniejszość... :/). Ma nie wyć i nie dawać uczucia rozpadania się przy tych prędkościach. Na dodatek nie jakoś bardzo nisko zawieszony (Bravo odpada) bo czasem poza drogę muszę zjechać. Na dodatek bez znanych przypadłości ze skrzyniami biegów i przekładniami kierowniczymi. 

Samochód na co dzień będzie jeździł w mieście ale w trasie po autostradach muszę się przemieszczać bardzo sprawnie. 

 

Ot, taki przewrotny wątek, jako odpowiedź na pytanie które padło w innym: "po co ci diesel do miasta". :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istnieje coś takiego ? :) Budżet poniżej 35 tyś. zł (preferowane mniej, ok. 30 tyś., na pewno nie więcej). Kompakt, silnik benzynowy nadający się do LPG, nie męczący się na autostradzie przy 140-150km/h - czyli prawdopodobnie 6-biegowa skrzynia, ale taka 6-biegowa żeby ten 6 bieg był długi, a nie jak 5ty w innych samochodach (niestety, to mniejszość... :/). Ma nie wyć i nie dawać uczucia rozpadania się przy tych prędkościach. Na dodatek nie jakoś bardzo nisko zawieszony (Bravo odpada) bo czasem poza drogę muszę zjechać. Na dodatek bez znanych przypadłości ze skrzyniami biegów i przekładniami kierowniczymi. 

Samochód na co dzień będzie jeździł w mieście ale w trasie po autostradach muszę się przemieszczać bardzo sprawnie. 

 

Ot, taki przewrotny wątek, jako odpowiedź na pytanie które padło w innym: "po co ci diesel do miasta". :)

 

Poszukalbym Megane 1,4 lub 2,0 Tce.

Przy czym tych drugich jest jak na lekarstwo bo nie wiem czy w PL w ogole byly sprzedawane w innej wersji niz Coupe 3d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukalbym Megane 1,4 lub 2,0 Tce.

Przy czym tych drugich jest jak na lekarstwo bo nie wiem czy w PL w ogole byly sprzedawane w innej wersji niz Coupe 3d.

 

Praktycznie nie do kupienia, bardzo mało a znajdź jeszcze dobry egzemplarz. 

 

Czekam na inne propozycje :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie nie do kupienia, bardzo mało a znajdź jeszcze dobry egzemplarz. 

 

Czekam na inne propozycje :)

 

Bez przesady, da sie znalezc krajowe 1,4Tce w tym budzecie:

 

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-kombi-1-4-tce-f-v-23-cena-brutto-ID6ylJdN.html#37c7ad8da5

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-iii-grandtour-1-4-tce130-privilege-salon-pl2010-rezerwacja-ID6yoExD.html#37c7ad8da5

http://otomoto.pl/oferta/renault-megane-od-pierwszego-wlasciciela-ID6yiAsx.html#37c7ad8da5

 

Niestety jezeli chcesz LPG to wybor masz bardzo ograniczony...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Auto-Miras...  Seriously? :D  Nie jest zaznaczone "bezwypadkowy", niestety. 

 

Da się znaleźć? 4 sztuki w założonym budżecie - do 35 tys - to jest dla mnie "nie występuje praktycznie w Polsce". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z 1.4 TSI w takiej Octavii, roczniki od 2011 w górę? To są jużte poprawione 1.4 TSI czy dalej podwyższonego ryzyka? 

 

Gazować się to da? A, ok, doczytałem, średni pomysł. Ale nie upieram się na LPG. 

 

To moze zerknij jeszcze na Mitsubishi Lancer 1,8 noPB.

Ogolnie auto nudne jak flaki z olejem, ale podobniez mega bezawaryjne :ok:

Bez problemu znajdziesz krajowy egzemplarz w tym budzecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Gdzieś mi się obiło u uszy, że tylko 1,2 Tce jest na bezpośrednim wtrysku a reszta to normalne MPI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Poszukalbym Megane 1,4 lub 2,0 Tce.
Przy czym tych drugich jest jak na lekarstwo bo nie wiem czy w PL w ogole byly sprzedawane w innej wersji niz Coupe 3d.

Były w nadwoziu kombi - ale nie mam pojęcia jak z ceną ;) - ale chyba te 2 litrowe nie nazywały siuę Tce? - i wiem że przynajmniej wczesne nadawały się do gazu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kiedy? ;l  ;l  ;l  ;l  bo nawet w tej chwili te dwulitrówki w megane kombi nie nazywają się tce ;) https://www.renault.pl/content/dam/Renault/PL/pdf/pricelists/megane-grandtour-price.pdf 

 

W tej chwili to silnika 2,0T nie ma juz w ofercie ;)

Jak to u Francuzow, sytuacja pewnie zmieniala sie dynamicznie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwa tyg temu był.... a w cenniku jest nawet dzisiaj..

 

W jakim modelu?

W Megane IV masz jedynie 1,6T o ile dobrze kojarze.

Wczesniej miales wersje GT 220, ale tam faktycznie nie bylo oznaczenia Tce.

Tce bylo chyba w wersji 180KM ale tego silnka juz dosc dlugo nie ma w ofercie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lancer 1.8 to bardzo zły pomysł do LPG, chyba że wersja do tego przystosowana, ale tych praktycznie nie ma używanych na rynku. 

 

To co, tylko ze TCe pozostają...?

 

 Dobra, a pomijając LPG. Które turbobenzyny są:

1. Dobre na autostradę,

2. Nie sypią się,

3. Nie palą dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.