takisobie1977 Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Witam,posiadam mk4 rocznik 2011 2.0 TDCI - muszę wymienić kołodwumasowe, zawsze opierałem się na ASO Ford ale tam wycenili mi całość na 5000 zł - czy to nie jest za duża kwota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Enter Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Zrobisz kompletną dwumasę wraz z kompletnym sprzęgłem, wysprzęglikiem za sporo mniej poza aso. Okolice 3000 za całość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2016 http://ford-esklep.pl/pl/p/Zestaw-sprzegla-2.0-TDCi-6-biegow-sprzeglo-kolo-dwumasowe-wysprzeglik/4567 Taki zestaw masz za 2425 zł brutto, robocizna poza ASO nie powinna przekroczyć 500-1000 zł. Popytaj w paru polecanych serwisach i będziesz wiedzieć co i jak. ASO lubią robić duży narzut do części, fakt, że może oryginalne części będą lepsze, aczkolwiek ja w 1.8 TDCi na pewno nie wymienię an oryginalne, bo są słabej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nubirski Napisano 29 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 Witam,posiadam mk4 rocznik 2011 2.0 TDCI - muszę wymienić kołodwumasowe, zawsze opierałem się na ASO Ford ale tam wycenili mi całość na 5000 zł - czy to nie jest za duża kwota? Ja robiłem w ASO. Wycenili mnie na 5600 cuzamen do kupy z autem zastępczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianMig Napisano 17 Września 2021 Udostępnij Napisano 17 Września 2021 Ja robiłem dwumasę u siebie ostatnio w MK4 2.0 TDCi i ostrzegam. Partacz z Ząbek naciągnął mnie na wymiane dwumasy a wszystko wskazuje na to że to była przepustnica-klapa gasząca. Miałem regenerować ale polecono mi jednak nowe. Koszt 2600 zł plus robocizna. Łącznie ponad 3 tys. zł. Po założeniu nowego koła przez kilka dni bylo dobrze. Ale pod koniec tygodnia zaczelo znowu stukać przy gaszeniu. Doslownie wróciło to co bylo. Wtedy koledzy z forum podpowiedzieli, że może to być klapa. Poszukałem w necie i faktycznie jest to nawet dokladnie opisane. Identyczna sprawa - mechanik partacz niczego nie sprawdził i uznał że skoro koło stuka to jest do wymiany. A to bujda na kołach! Dwumas może stukać choć być zupełnie sprawny. Stukanie może wywołać właśnie klapa. Nawet akumulator w dieslu może do tego doprowadzić (ale przy odpalaniu). Teraz czeka mnie batalia z tym gamoniem, który twierdzi że mimo że stukanie dwumasy ustalo po wymianie przepustnicy (na uzywke) to stare koło i tak trzeba bylo wymienić. Mam to kolo i będę chcial je sprawdzic moze sie uda coś wskórać. U mnie bylo doslownie tak jak w tym poradniku. Żywcem jakbym widział swoje auto......... http://dailydriver.pl/porady/technika/slyszysz-stuki-przy-gaszeniu-silnika-winna-przepustnica-choc-stuka-dwumasa/ Nie skupiajcie sie na samym kole a na tym kto wam je ma robic. Bo u mnie naprawa powinno kosztować 350 zl a wyszło 3500 zł. Ale ja mu nie odpuszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.