Skocz do zawartości

Vti...jak ja je lubie.


WaWeR

Rekomendowane odpowiedzi

Cos padlo. Pacjent p207sw 1.4 16v vti.

Problem z wchodzeniem na obroty. Wolne stabilne i brak reakcji na gaz. Ale nie zawsze. Np na zimno jedzie normalnie.

Co sprawdzic? Obd podaje blad p2077 i p 1071 i info ze jest ubogo. Co mnie zaciekawilo to niska temp zasysanego powietrza. 40*. W tym czasie u mnie w scenicu bylo ponad 70* .( oba silniki cieple a temp otoczenia okolo 26*.

Ktos ma jakies pomysly?

O ubezpieczeniu ac i spaleniu parcha mozna nie pisac....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może z mostu? ;-)

A tak poważnie, to lepiej żeby nie dotknęło Cię to co boli obecne 301 od kilku lat.

Objawy te same.

Jak na razie nie znaleziono lekarstwa.

I jak ludzie z tym zyja? Bo chyba auta nie stoja w serwisach....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszą z tym żyć. Nawet już TVN interweniował w Peugeot Polska ale bez rezultatów.

Ale to jest brak mocy czy co. Bo jak zyc jak auto nawet na 1nie jedzie. Wkrecic powyzej jalowego sie nie da. Zrobic gazon na kwiatki?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos padlo. Pacjent p207sw 1.4 16v vti.

Problem z wchodzeniem na obroty. Wolne stabilne i brak reakcji na gaz. Ale nie zawsze. Np na zimno jedzie normalnie.

Co sprawdzic? Obd podaje blad p2077 i p 1071 i info ze jest ubogo. Co mnie zaciekawilo to niska temp zasysanego powietrza. 40*. W tym czasie u mnie w scenicu bylo ponad 70* .( oba silniki cieple a temp otoczenia okolo 26*.

Ktos ma jakies pomysly?

O ubezpieczeniu ac i spaleniu parcha mozna nie pisac....

 

A ta temperatura rośnie od odpalenia zimnego auta? Może padł czujnik temperatury w dolocie, cały czas pokazuje 40 stopni i stąd komputer źle dobiera skład mieszanki na ciepłym silniku?

Miałem podobną przypadłość w Xsarze kilkanaście lat temu. Taki czujnik pewnie kosztuje grosze więc zawsze można podmienić i zobaczyć.

Poobserwuj te wskazania od zimnego silnika do rozgrzanego.

Edytowane przez TomcatT4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ta temperatura rośnie od odpalenia zimnego auta? Może padł czujnik temperatury w dolocie, cały czas pokazuje 40 stopni i stąd komputer źle dobiera skład mieszanki na ciepłym silniku?

Miałem podobną przypadłość w Xsarze kilkanaście lat temu. Taki czujnik pewnie kosztuje grosze więc zawsze można podmienić i zobaczyć.

Poobserwuj te wskazania od zimnego silnika do rozgrzanego.

Wczoraj sie popiołem ponownie. I mimo nizszej temp otoczenia, w dolocie bylo 48*.

Teraz kwestia gdzie jest ten czujnik i ile kosztuje. Bo odczyty sa dziwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.