szalonykon Napisano 9 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2016 Witam, Ostatnio zahaczyłem zderzakiem o wysoki krawężnik, no i wypadł. Chcę go ponownie zamontować, ale nie mogę odkręcić śruby torx w nadkolu. Chyba jest mocno skorodowana. Jak poradzić sobie z tym fantem?. Czy można gdzieś kupić taką śrubę?. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Witam, Ostatnio zahaczyłem zderzakiem o wysoki krawężnik, no i wypadł. Chcę go ponownie zamontować, ale nie mogę odkręcić śruby torx w nadkolu. Chyba jest mocno skorodowana. Jak poradzić sobie z tym fantem?. Czy można gdzieś kupić taką śrubę?. Pozdrawiam Pewnie kupić można w byle motoryzacyjnym - to zwykła śruba plus taka podwójnie zagięta blaszka, która siedzi od wewnątrz. Możesz spróbować jak masz długie ręce - od wewnątrz pokombinować - wcześniej lejąc śrubę WD40. U mnie to nie zdało egzaminu, a że przygodę ze zderzakiem miałem w totalnym polu - pozostało mi chamskie załatwienie sprawy - poluzowałem ile się dało śrube - chyba 2mm i wyszarpałem zderzak - pękł w zderzaku taki element, przez który śruba przechodziła. Ale po założeniu i dokręceniu zwykłym długim blachowkrętem - wygląda jak oryginał ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukash21 Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Odkręć częściowo nadkole( to co się da) i odchyl. Wkładając rękę można dojść do blaszki, która robi za gwint śruby, tej co nie możesz odkręcić. Kleszczami można przytrzymać blaszkę, a śrubę odkręcać, lub zniszczyć blaszkę i przy ponownym zakręcaniu zderzaka zastosować nową. Takie blaszki jak i śruby do kupienia w motoryzacyjnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olmar Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 (edytowane) Podepnę się pod temat, mam problem z tą śrubą:(może autorowi postu chodzi również o tą) Jest na torks nr.20, który obrócił się w śrubie. Żadnego dojścia do blaszki/nakrętki z gwintem, która znajduje się w blaszanej części błotnika. Nie jest to blachowkręt tylko śruba z gwintem chyba M5(nie mierzyłem) - taką udało się wykręcić z drugiej strony. Aby to rozłączyć trzeba pewnie rozwiercić łeb śruby! Koledzy pewnie piszą o tej blaszce: Do tej blaszki dostęp jest bezproblemowy. Edytowane 10 Lipca 2016 przez marek51 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.