Skocz do zawartości

Drugie zycie Honda Accord 8th Gen = 2016 Proton Perdana


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

W swiecie moto nic nie ginie ;] , VAG ma nastepny dzien pozwow, tym razem z Massachusetts, Honda znow sprzedala stara generacje i maszyny komus ... 

 

Aaaaaa padlo na Proton tym razem ;] ,

 

Proton ostatnio nie mial szczescia, sprawa numer jeden u moich sasaidow zza wody - po 30 latach wspolpraca z Mitsi sie rozsypala ... :hmm:

VAG - ma wlasne klopoty, wiec padlo na Honda.

 

Ci wzieli maszyny z US, Thailand, sprzedali know-how i maszyny do Malaysia i mamy nestepny tani sedan na rynku :chipsy::ok:

 

Bierzemy stary Accord 8th Gen ...  - teraz cholernie popularne auto wsrod malolatow :oki:

 

honda_accord_v6_2008.jpg

 

 

Z charakterystycznym kanciastym tylem ...

 

Accord08rr.jpg

 

Silniki:

 

Wyrzucamy 3.5l V6 z tego ...

 

Zostawiamy niezliszczalny Honda 2.4l 4 cylindry, dodajemy 2.0l 4 cylindry .. i mamy tanie  - chyba ladne taczki  :hmm: Aaaa z sedan robimy  pseudo hatch  :hehe:  - specyfika rynku ,,,

 

R20A3  2.0 litre  - 154KM @ 6,300 rpm & 189 Nm @ 4,300 rpm - SOHC

K24Z2  2.4 litre -  178KM @ 6,500 rpm & 222 Nm @ 4,300 rpm - DOHC i-VTEC

 

Wszystko polaczone z 5s automatic.

 

Proton-Perdana-Test-Drive-27-850x513.jpg

 

Proton-Perdana-Test-Drive-2-850x567.jpg

 

 

 

Ceny:

 

RM113,888 2.0l = 108,237.45 PLN

RM138,888 2.4L = 131,997.08 PLN

 

Proton_Perdana_24_Grey_Ext_03-1-850x398.

 

Proton_Perdana_24_Grey_Ext_02-1-850x567.

 

Proton_Perdana_24_Grey_Ext_10-1-850x332.

 

 

Proton_Perdana_24_Grey_Ext_20-850x567.jp

 

Proton_Perdana_24_Grey_Ext_22-1-850x398.

 

 

Proton_Perdana_24_Red_Int_40-2-850x567.j

 

Proton_Perdana_24_Red_Int_47-2-850x567.j

 

 

Proton_Perdana_20_Grey_Int_01-2-850x567.

 

 

Proton_Perdana_20_Grey_Int_30-2-e1465872

 

Proton-Perdana-Test-Drive-7-850x547.jpg

 

 

Proton-Perdana-Test-Drive-24-850x506.jpg

 

 

Proton-Perdana-Test-Drive-4-850x512.jpg

 

 

Honda sie cieszy - znow sie linia zamortyzowala pare razy :hehe: , Proton sie cieszy - pozostaje narodowa duma ML :ok:  - lud sie cieszy - rynek jest chroniony - import tak nie oplacalny dla portfela ;]  ze 8]  , gospodarka sie cieszy - lud klepie Proton i ma prace ...

 

Tylko pewnie KL sie nie cieszy - wiecej aut ;)  [...] - ostatnio wysiadlem z Taxi i poszlem ... byla jak zawsze szybciej ;l

 

24572579-Traffic-jam-in-Kuala-Lumpur-Mal

 

 

traffic-jam.jpg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moglbym miec takiego ;)

Design tylu kupili od Opla ;l

Tylko podejrzewam Ze Honda, tfu Proton troche lepsza bedzie mial bez awaryjnosc

Ciekawe jak bedzie z export. Stara chyba miala cene OK $A$26 - Jakies 75k PLN

IMVHO to moze znalesc bardziej budgetowych klientow szczegolnie jak czytam Ze jest duzy skok w Q

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te imitacje wydechów to :facepalm: ale poza tym ciekawe auto

Chyba pozostalosci Po V6

Juz nie pamietam czy oba dzialaly czy jedno sztuczne Ale z 2.0l rakieta to nie bedzie

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madrzy ludzie w tej Malezji. Biora sprawdzone auto (bez turbopierdziawek itp), klepia za 2/3 (?) ceny oryginalu. Bardzo szkoda (chyba), ze to nie leci do Europy, kierownica nie po tej stronie co trzeba, nie widze wersji kombi.

Mysle, ze klienteli w Polsce by mieli, w szczegolnosci ze accord wycofany z EU, a stary model byl dosc ladny=popularny

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


klepia za 2/3 (?) ceny oryginalu.

 

w cenie oryginaly, ale sprawa jest  skomplikowana. Aby chronic produkcje Made in Malaysia masz pomiedzy 60-105% extra do zaplaty wartosci kazdego zaimportowanego auta. Zmienia sie - kraje ASEAN - ale dalej i tak musisz 50% zaplacic.

 

Genralnie wraz z export Protoen jest duzo tanszy niz na rynku MY. :hmm:

 


Bardzo szkoda (chyba), ze to nie leci do Europy

 

Jest import do EU, UK - RHD

 


kierownica nie po tej stronie co trzeba,

 

D mialo proton - nie wiem czy dalej ma czy nie :hmm: - masz wersje LHD na export np CHile.

 


nie widze wersji kombi.

 

Bo nigdzie poza EU SW nie sa popularne  od lat. Sa bez sensu, kazdy woli SUV.

 


Mysle, ze klienteli w Polsce by mieli, w szczegolnosci ze accord wycofany z EU, a stary model byl dosc ladny=popularny

 

AFAIK EU nie mialo juz pelnej wersji Accord od lat, 8th Gen na pewno. Tylko Asia-Pacific i US/Canada.

 

Raz ze 2.4l juz bylo dla EU za duze - wersja bieda , a co dopiero 3.5l V6,,,,

 

ge5310601902812700039.jpg

 

ge5480713034484744847.jpg

 

 

ge5277940208293397372.jpg

 

 

ge4754816227050728454.jpg

 

ge5715861213368706733.jpg

 

 

Obecnej 9th generacji tez EU nie dostaje ...  :hmm:

 

 

honda_accord_sport_hybrid_01.jpg

 

 

honda_accord_sport_hybrid_04.jpg

 

honda_accord_sport_hybrid_11.jpg

 

honda_accord_sport_hybrid_34.jpg

 

honda_accord_sport_hybrid_42.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


AFAIK EU nie mialo juz pelnej wersji Accord od lat, 8th Gen na pewno. Tylko Asia-Pacific i US/Canada.

Pełny czy nie.

Od Vgen Accord EU byl inny. ZTCP 7 i 8 gen byly dostepne zarowno US jak EU modele - np w JP i u Ciebie chyba tez, w sumie w US tez ;) bo Euro Accord stawal sie Acura TSX z dostępnym V6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co czytam, to jedynie dwa boczne panele sie zmienily - drzwi, rama pozostaje taka sama jak w Accord :hmm:  - ale nie da sie ukryc ze podobne :hehe:

 

Ale to właśnie te panele wzięli z Mondeo. ;], lampy z listwą z Insignii. ;] Prawie myślałem że odkupili od Opla prasę tyłu - ale nie to jest wersja po FL czyli jeszcze w produkcji. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w cenie oryginaly, ale sprawa jest  skomplikowana. Aby chronic produkcje Made in Malaysia masz pomiedzy 60-105% extra do zaplaty wartosci kazdego zaimportowanego auta. Zmienia sie - kraje ASEAN - ale dalej i tak musisz 50% zaplacic.

 

Genralnie wraz z export Protoen jest duzo tanszy niz na rynku MY. :hmm:

 

 

Jest import do EU, UK - RHD

 

 

 

D mialo proton - nie wiem czy dalej ma czy nie :hmm: - masz wersje LHD na export np CHile.

 

 

Bo nigdzie poza EU SW nie sa popularne  od lat. Sa bez sensu, kazdy woli SUV.

 

 

 

AFAIK EU nie mialo juz pelnej wersji Accord od lat, 8th Gen na pewno. Tylko Asia-Pacific i US/Canada.

 

Raz ze 2.4l juz bylo dla EU za duze - wersja bieda , a co dopiero 3.5l V6,,,,

 

 

Obecnej 9th generacji tez EU nie dostaje ...  :hmm:

 

 

No to dalej sie dziwie dlaczego nie ma eksportu na EU LHD, jesli robia to dla Chile. W szczegolnosci ze Honda nie oferuje teraz nic w Europie w tym segmencie (no chyba ze licza na to ze ludzie CRV beda kupowac zamiast accorda). Accord 2,4 z dobrym wyposazeniem w w salonie kosztowal chyba ponad 100 tys grubo. Gdyby byl ze znaczkiem Protona za 100 tysi czy nawet troche ponad mialby branie. Chociaz u nas akcyza pewnie zabilaby ta cene.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pełny czy nie.

Od Vgen Accord EU byl inny. ZTCP 7 i 8 gen byly dostepne zarowno US jak EU modele - np w JP i u Ciebie chyba tez, w sumie w US tez ;) bo Euro Accord stawal sie Acura TSX z dostępnym V6

 

U mnie byl 'dual line up'  jak w USDM. :hmm:

 

Euro marketing robil jako cos bardziej lepszego - identycznie jak z Acura w US. :hmm:

 

5357_2008_honda_accord_euro_tmr_9-4b77ac

 

Ale u mnie w Euro nie miales V6, tylko 2.4l 4 cylinder.

 

Line up szedl mniej wiecej tak (cenowo)

 

-  Accord 2.4l

-  Accord Euro (2.4l)

-  Accord 3.5l V6

- Accord Euro 2.4l ze wszystkim (juz nie pamietam czy to platinum nazywali)

 

Potem jak sprzedaz spadala zamienili te dwa ostarrnie :hehe:

 

Potem znow Euro odeszlo do krainy lowow :papa: i znow zostal tylko Accord. 

 

1465954313379.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to właśnie te panele wzięli z Mondeo. ;], lampy z listwą z Insignii. ;] Prawie myślałem że odkupili od Opla prasę tyłu - ale nie to jest wersja po FL czyli jeszcze w produkcji. ;]

 

:hehe:  czyli taka miedzy koncernowa ko-operacja ;]

 

Uderzyles mnie tym Opel :hmm: - moze dlatego ze bardzo zadkie auto nie widze tego ..

 

Ale w MY Opel nie zobaczysz ... :hmm:

 

Masz Chevy aka GM Korea:

 

Sonic

 

Chevrolet-Sonic-Launch-2012-13-600x398.j

 

Cruze

 

Chevrolet_Cruze_Sport_Edition_Malaysia_-

 

 

 

Orlando

 

Chevrolet-Orlando-Launch-2012-14-600x398

 

Malibu

 

DSC043711-600x400.jpg

 

 

 i Colorado ...

 

Chevrolet-Colorado-High-Country_1-630x38

 

Caly line up GM w MY ...  Opel brak :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


W szczegolnosci ze Honda nie oferuje teraz nic w Europie

 

Bo to nie ma nic z Honda wspolengo (oprocz bycia Honda ;] ) tylko Proton jest niezleznym producentem przeciez....  Honda nie moze ustalac polityki Proton ... :hmm:

 

Nie wiem co sie stalo z Proton Deutschland - wyglada ze sprzedaz upadla :hmm:  - z jakich powodow nie wiem. Podejrzewam, ze EU przymus do Diesel - Proton nigdy w autach osobowych Diesel nie robil - zabily export. Teraz tez na EU nie wejdzie bo 2.4l to dla EU AFAIK za duza pojemnosc ... i podatkami wlasciciela ukaraja

 

Ergo - nie ma klientow nie ma sprzedazy, prawa rynku raczej  IMVHO... :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas ubili Chevego. A szczerze? Jakby Cruz był w momencie kiedy kupowałem Astrę III - to bym miał Cruza - słabszy, ale tańszy i fajniejsze wnętrze.

 

 

Ja do dzis uwazam i  (wielu ludzi ze to byl blad) ...  Znam jednego executive z GM - juz na emeryturze i jest po prostu przerazony to co GM robi .a po ponad 40 latach w GM i pracy na wszystkich kontynentach chyba moze cos powiedziec ;]

 

Wyglada ze GM chce miec tylko wszelkie fabryki w CHina i Mexico  i tyle, nawet w US maja klopoty jak popatrzysz ze np Cruze ma 120 dni zapasow :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do dzis uwazam i  (wielu ludzi ze to byl blad) ...  Znam jednego executive z GM - juz na emeryturze i jest po prostu przerazony to co GM robi .a po ponad 40 latach w GM i pracy na wszystkich kontynentach chyba moze cos powiedziec ;]

 

Wyglada ze GM chce miec tylko wszelkie fabryki w CHina i Mexico  i tyle, nawet w US maja klopoty jak popatrzysz ze np Cruze ma 120 dni zapasow :hmm:

 

Dziwne, bo w PL Cruze znikał, w EU generalnie się sprzedawał nieźle. Ale była konkurencja dla Opla, i podobno sporo osiągnęli wycofując Chevego, Oplowi wzrosła sprzedaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, bo w PL Cruze znikał, w EU generalnie się sprzedawał nieźle. Ale była konkurencja dla Opla, i podobno sporo osiągnęli wycofując Chevego, Oplowi wzrosła sprzedaż.

 

zgadza sie ale nie na tyle zeby zrekompensowa to co zainvestowali w Opel. :hmm: 

 

Powszechnie sie uwaza ze jesli sprzedaz Opel w EU nie wzrosnie to GM wystawi go znow na sprzedaz do jakiegos funduszu... GM liczy teraz na China i tyle ... reszta sie nie liczy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie ale nie na tyle zeby zrekompensowa to co zainvestowali w Opel. :hmm:

 

Powszechnie sie uwaza ze jesli sprzedaz Opel w EU nie wzrosnie to GM wystawi go znow na sprzedaz do jakiegos funduszu... GM liczy teraz na China i tyle ... reszta sie nie liczy ...

 

Szczerze? Niech te GM się wyniesie stąd, bo po tym jak utopili Saaba, za chwile to samo zrobią z Oplem. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Niech te GM się wyniesie stąd, bo po tym jak utopili Saaba, za chwile to samo zrobią z Oplem. :(

 

wszystko jest bardziej skomplikowane :hmm:  Moze sie okazac ze drugi raz GM nie pomoze US Rzad Federalny.

 

Cadillac jest w klopotach - segment aut luksusowych ma 10% ale generuje 50% zysku dla GM ...  I tu mamy problem numer 1 ( http://www.carbuzz.com/news/2016/7/9/Cadillac-Is-In-Trouble-Again-And-This-Is-How-We-d-Save-It-7734393/ )

 

Dodaj nie dochodowego Opel, + nienajlepszy zysk na sztuke, brak aut ktore klienci kupuja, problemy z pracownikami w Korea, Canada etc , problemy w Brasil ... i mamy GM ktory zyje z China i coraz mniej z US ...

 

Teraz jesli cos w China sie stanie ... to mamy problem i to duzy ...

 

 

581350.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Ozi, sytuacja Opla w tej chwili to niestety w dużej mierze wina GM, podobnie zabicie Saaba. Problem jest taki że Opla nikt nie kupi, będzie za drogi, jednak podejrzewam że Volvo, Saab, Land Rover, Jaguar etc. jako marki są droższe, niestety z całym zapleczem znacznie tańsze. Zastanówmy się, kto może w tej chwili kupić Opla? No chyba tylko znacjonalizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Ozi, sytuacja Opla w tej chwili to niestety w dużej mierze wina GM, podobnie zabicie Saaba. Problem jest taki że Opla nikt nie kupi, będzie za drogi, jednak podejrzewam że Volvo, Saab, Land Rover, Jaguar etc. jako marki są droższe, niestety z całym zapleczem znacznie tańsze. Zastanówmy się, kto może w tej chwili kupić Opla? No chyba tylko znacjonalizować.

Chociazby Cerberus

6757782eb9b3f816997cdb3c57814f33.png

1560a842eeb5837ad5c918a1d7c6020d.jpg

Czyli kupujesz maxymalnie tniesz koszt, pozbywasz Sie nierentownych fabryk

- Eisenach zamykasz,

- Elesmere Port ditto,

- Rüsselsheim ditto

- Strasbourg ditto

WSJ twierdzi Ze Az 5 fabryk GM jest niedochodowych w EU, nie sadze zeby to bylo PL czy H bo koszt roboty jest tani

Wychodzi mi Ze 5 to GM Spain z Zaragoza

Czyli zostawiasz reszte, to co dochodowe I usprawniasz sprzedaz z tego co zostalo I szukasz kupca z Nowa cena

Juz to z Chrysler przerobili... Dzieki temu Fiat Zyje.

GM importuje caly line up z China/Mexico/India etc

Wygrana- wygrana tylko masa ludzi bez pracy ale to Sie nie liczy.

Podejrzewam Ze jedyna rzecz ktora chroni GM Europe przed takim scenariuszem to polityka i doplaty. Ale jesli GM bedzie tracil I rynek I $$$ w innych regionach to w koncu Sie to stanie bo kiedys gnijaca noge trzeba uciec... A Opel gnije od Lat ...

Na 6-2016 maja 7.3% EU rynku... Daleko od Lat kiedy do 15-20 % dochodzili...

(Info stad: http://www.statista.com/statistics/276303/opel-and-vauxhall-market-share-of-new-car-registrations-in-the-eu/ )

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej żeby zbankrutował cały...?!

 

C'mon man ... Jak GM ma zbankrutowac caly ...

 

Popatrz na strukture GM, jak Apple, jak Google. Kazda to osobna firma z innym numerem ...

 

Jak GM Holden kupowal auta z PL ok 2005 roku ?

 

 

GM Europe - 2-5 osob w Zurich AFAIK - kupuwal auta od GM Poland. GM Europe potem sprzedaje auta GM Asia Pacific Delivery, GM Asia Pacific Delivery sprzedaje auta GM Holden Australia, ktore sprzedaje auta dealer-om ...  ale Opel plynial na statku - Glywice >> Port Melbourne, ani CH nie widzial, ani Cayman Island ...

 

GM Europe -nigdy nie zaplacilo podatku (calkowicie legalnie) - bo zawsze generowalo strate - dlatego bylo w CH ...

GM AP delivery bylo gdzis na Cayman Island - czy jakiejs innej wyspie

Zorowno GM EU jak i GM-H-D odliczaly wszelkie koszty, podatki, etc i cokolwiek sie dalo, intellectual property ...  legalnie oczywscie ...

 

I oczywisce GM Holden Oz kupowal te auta ze strata, ktore stracily juz dwa razy :hehe:

 

Tak jak to nie GM kupil % Daewoo, GM -Holden kupil % Daewoo ... etc etc ...

 

Calosc byla dosc dobrze opisana na GM Inside Forums jakies 5-6 lat temu - interesujace czytanie ...

 

 

Wszystko rozchodzi sie ile $$$ masz na sztuke - wliczajac pomoc panstwa, KAZDY obywatel D doplaca ok 38 Euro (jesli dobrze pamietam) w bezposredniej pomocy rzadu federalnego do kazdej fabryki aut w D rocznie... - dzieki temu maja prace ... - a ta $$$ na sztuce dla GM Opel z EU fabrych nie jest najlepsza...

 

Jesli 5 fabryk operuje na 60-75% produkcji a wg JSW musi na 90% zeby zarabiac jakies pieniadze GM ... Te fabryki operuja bo sploecznie politycznie, pomocowo jest nie do zaakceptowania zeby pozwolic im pasc. Podatnik juz dzis do nich doplaca, ale jesli na dluzsza skale beda dalej produkowac produkty ktore nie maja klientow to kiedys kolo sie skonczy ...

 

Popatrz na Ford  - padl?

 

Nie ...

 

Southampton, UK  - zamkniete - zgaduje 2013????

Dagenham, UK 2014

Genk, B - 2014 ...

 

Wyplata z Genk AFAIK (odpraw dla ludzi) przekroczyla koszt calej fabryki ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.