OZI Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 W swiecie moto nic nie ginie , VAG ma nastepny dzien pozwow, tym razem z Massachusetts, Honda znow sprzedala stara generacje i maszyny komus ... Aaaaaa padlo na Proton tym razem , Proton ostatnio nie mial szczescia, sprawa numer jeden u moich sasaidow zza wody - po 30 latach wspolpraca z Mitsi sie rozsypala ... VAG - ma wlasne klopoty, wiec padlo na Honda. Ci wzieli maszyny z US, Thailand, sprzedali know-how i maszyny do Malaysia i mamy nestepny tani sedan na rynku Bierzemy stary Accord 8th Gen ... - teraz cholernie popularne auto wsrod malolatow Z charakterystycznym kanciastym tylem ... Silniki: Wyrzucamy 3.5l V6 z tego ... Zostawiamy niezliszczalny Honda 2.4l 4 cylindry, dodajemy 2.0l 4 cylindry .. i mamy tanie - chyba ladne taczki Aaaa z sedan robimy pseudo hatch - specyfika rynku ,,, R20A3 2.0 litre - 154KM @ 6,300 rpm & 189 Nm @ 4,300 rpm - SOHC K24Z2 2.4 litre - 178KM @ 6,500 rpm & 222 Nm @ 4,300 rpm - DOHC i-VTEC Wszystko polaczone z 5s automatic. Ceny: RM113,888 2.0l = 108,237.45 PLN RM138,888 2.4L = 131,997.08 PLN Honda sie cieszy - znow sie linia zamortyzowala pare razy , Proton sie cieszy - pozostaje narodowa duma ML - lud sie cieszy - rynek jest chroniony - import tak nie oplacalny dla portfela ze , gospodarka sie cieszy - lud klepie Proton i ma prace ... Tylko pewnie KL sie nie cieszy - wiecej aut [...] - ostatnio wysiadlem z Taxi i poszlem ... byla jak zawsze szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Te imitacje wydechów to ale poza tym ciekawe auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Moglbym miec takiego Design tylu kupili od Opla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Honda znow sprzedala stara generacje i maszyny komus ... A komu cos wczesniej sprzedali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Moglbym miec takiego Design tylu kupili od Opla Tylko podejrzewam Ze Honda, tfu Proton troche lepsza bedzie mial bez awaryjnosc Ciekawe jak bedzie z export. Stara chyba miala cene OK $A$26 - Jakies 75k PLN IMVHO to moze znalesc bardziej budgetowych klientow szczegolnie jak czytam Ze jest duzy skok w Q Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Te imitacje wydechów to ale poza tym ciekawe autoChyba pozostalosci Po V6 Juz nie pamietam czy oba dzialaly czy jedno sztuczne Ale z 2.0l rakieta to nie bedzie Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Madrzy ludzie w tej Malezji. Biora sprawdzone auto (bez turbopierdziawek itp), klepia za 2/3 (?) ceny oryginalu. Bardzo szkoda (chyba), ze to nie leci do Europy, kierownica nie po tej stronie co trzeba, nie widze wersji kombi. Mysle, ze klienteli w Polsce by mieli, w szczegolnosci ze accord wycofany z EU, a stary model byl dosc ladny=popularny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Moglbym miec takiego Design tylu kupili od Opla A sylwetkę z Mondeo V: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 klepia za 2/3 (?) ceny oryginalu. w cenie oryginaly, ale sprawa jest skomplikowana. Aby chronic produkcje Made in Malaysia masz pomiedzy 60-105% extra do zaplaty wartosci kazdego zaimportowanego auta. Zmienia sie - kraje ASEAN - ale dalej i tak musisz 50% zaplacic. Genralnie wraz z export Protoen jest duzo tanszy niz na rynku MY. Bardzo szkoda (chyba), ze to nie leci do Europy Jest import do EU, UK - RHD kierownica nie po tej stronie co trzeba, D mialo proton - nie wiem czy dalej ma czy nie - masz wersje LHD na export np CHile. nie widze wersji kombi. Bo nigdzie poza EU SW nie sa popularne od lat. Sa bez sensu, kazdy woli SUV. Mysle, ze klienteli w Polsce by mieli, w szczegolnosci ze accord wycofany z EU, a stary model byl dosc ladny=popularny AFAIK EU nie mialo juz pelnej wersji Accord od lat, 8th Gen na pewno. Tylko Asia-Pacific i US/Canada. Raz ze 2.4l juz bylo dla EU za duze - wersja bieda , a co dopiero 3.5l V6,,,, Obecnej 9th generacji tez EU nie dostaje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 A sylwetkę z Mondeo V: Z tego co czytam, to jedynie dwa boczne panele sie zmienily - drzwi, rama pozostaje taka sama jak w Accord - ale nie da sie ukryc ze podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 AFAIK EU nie mialo juz pelnej wersji Accord od lat, 8th Gen na pewno. Tylko Asia-Pacific i US/Canada. Pełny czy nie. Od Vgen Accord EU byl inny. ZTCP 7 i 8 gen byly dostepne zarowno US jak EU modele - np w JP i u Ciebie chyba tez, w sumie w US tez bo Euro Accord stawal sie Acura TSX z dostępnym V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Z tego co czytam, to jedynie dwa boczne panele sie zmienily - drzwi, rama pozostaje taka sama jak w Accord - ale nie da sie ukryc ze podobne Ale to właśnie te panele wzięli z Mondeo. , lampy z listwą z Insignii. Prawie myślałem że odkupili od Opla prasę tyłu - ale nie to jest wersja po FL czyli jeszcze w produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 w cenie oryginaly, ale sprawa jest skomplikowana. Aby chronic produkcje Made in Malaysia masz pomiedzy 60-105% extra do zaplaty wartosci kazdego zaimportowanego auta. Zmienia sie - kraje ASEAN - ale dalej i tak musisz 50% zaplacic. Genralnie wraz z export Protoen jest duzo tanszy niz na rynku MY. Jest import do EU, UK - RHD D mialo proton - nie wiem czy dalej ma czy nie - masz wersje LHD na export np CHile. Bo nigdzie poza EU SW nie sa popularne od lat. Sa bez sensu, kazdy woli SUV. AFAIK EU nie mialo juz pelnej wersji Accord od lat, 8th Gen na pewno. Tylko Asia-Pacific i US/Canada. Raz ze 2.4l juz bylo dla EU za duze - wersja bieda , a co dopiero 3.5l V6,,,, Obecnej 9th generacji tez EU nie dostaje ... No to dalej sie dziwie dlaczego nie ma eksportu na EU LHD, jesli robia to dla Chile. W szczegolnosci ze Honda nie oferuje teraz nic w Europie w tym segmencie (no chyba ze licza na to ze ludzie CRV beda kupowac zamiast accorda). Accord 2,4 z dobrym wyposazeniem w w salonie kosztowal chyba ponad 100 tys grubo. Gdyby byl ze znaczkiem Protona za 100 tysi czy nawet troche ponad mialby branie. Chociaz u nas akcyza pewnie zabilaby ta cene. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Pełny czy nie. Od Vgen Accord EU byl inny. ZTCP 7 i 8 gen byly dostepne zarowno US jak EU modele - np w JP i u Ciebie chyba tez, w sumie w US tez bo Euro Accord stawal sie Acura TSX z dostępnym V6 U mnie byl 'dual line up' jak w USDM. Euro marketing robil jako cos bardziej lepszego - identycznie jak z Acura w US. Ale u mnie w Euro nie miales V6, tylko 2.4l 4 cylinder. Line up szedl mniej wiecej tak (cenowo) - Accord 2.4l - Accord Euro (2.4l) - Accord 3.5l V6 - Accord Euro 2.4l ze wszystkim (juz nie pamietam czy to platinum nazywali) Potem jak sprzedaz spadala zamienili te dwa ostarrnie Potem znow Euro odeszlo do krainy lowow i znow zostal tylko Accord. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Ale to właśnie te panele wzięli z Mondeo. , lampy z listwą z Insignii. Prawie myślałem że odkupili od Opla prasę tyłu - ale nie to jest wersja po FL czyli jeszcze w produkcji. czyli taka miedzy koncernowa ko-operacja Uderzyles mnie tym Opel - moze dlatego ze bardzo zadkie auto nie widze tego .. Ale w MY Opel nie zobaczysz ... Masz Chevy aka GM Korea: Sonic Cruze Orlando Malibu i Colorado ... Caly line up GM w MY ... Opel brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 U nas ubili Chevego. A szczerze? Jakby Cruz był w momencie kiedy kupowałem Astrę III - to bym miał Cruza - słabszy, ale tańszy i fajniejsze wnętrze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 W szczegolnosci ze Honda nie oferuje teraz nic w Europie Bo to nie ma nic z Honda wspolengo (oprocz bycia Honda ) tylko Proton jest niezleznym producentem przeciez.... Honda nie moze ustalac polityki Proton ... Nie wiem co sie stalo z Proton Deutschland - wyglada ze sprzedaz upadla - z jakich powodow nie wiem. Podejrzewam, ze EU przymus do Diesel - Proton nigdy w autach osobowych Diesel nie robil - zabily export. Teraz tez na EU nie wejdzie bo 2.4l to dla EU AFAIK za duza pojemnosc ... i podatkami wlasciciela ukaraja Ergo - nie ma klientow nie ma sprzedazy, prawa rynku raczej IMVHO... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 U nas ubili Chevego. A szczerze? Jakby Cruz był w momencie kiedy kupowałem Astrę III - to bym miał Cruza - słabszy, ale tańszy i fajniejsze wnętrze. Ja do dzis uwazam i (wielu ludzi ze to byl blad) ... Znam jednego executive z GM - juz na emeryturze i jest po prostu przerazony to co GM robi .a po ponad 40 latach w GM i pracy na wszystkich kontynentach chyba moze cos powiedziec Wyglada ze GM chce miec tylko wszelkie fabryki w CHina i Mexico i tyle, nawet w US maja klopoty jak popatrzysz ze np Cruze ma 120 dni zapasow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Ja do dzis uwazam i (wielu ludzi ze to byl blad) ... Znam jednego executive z GM - juz na emeryturze i jest po prostu przerazony to co GM robi .a po ponad 40 latach w GM i pracy na wszystkich kontynentach chyba moze cos powiedziec Wyglada ze GM chce miec tylko wszelkie fabryki w CHina i Mexico i tyle, nawet w US maja klopoty jak popatrzysz ze np Cruze ma 120 dni zapasow Dziwne, bo w PL Cruze znikał, w EU generalnie się sprzedawał nieźle. Ale była konkurencja dla Opla, i podobno sporo osiągnęli wycofując Chevego, Oplowi wzrosła sprzedaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Dziwne, bo w PL Cruze znikał, w EU generalnie się sprzedawał nieźle. Ale była konkurencja dla Opla, i podobno sporo osiągnęli wycofując Chevego, Oplowi wzrosła sprzedaż. zgadza sie ale nie na tyle zeby zrekompensowa to co zainvestowali w Opel. Powszechnie sie uwaza ze jesli sprzedaz Opel w EU nie wzrosnie to GM wystawi go znow na sprzedaz do jakiegos funduszu... GM liczy teraz na China i tyle ... reszta sie nie liczy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 zgadza sie ale nie na tyle zeby zrekompensowa to co zainvestowali w Opel. Powszechnie sie uwaza ze jesli sprzedaz Opel w EU nie wzrosnie to GM wystawi go znow na sprzedaz do jakiegos funduszu... GM liczy teraz na China i tyle ... reszta sie nie liczy ... Szczerze? Niech te GM się wyniesie stąd, bo po tym jak utopili Saaba, za chwile to samo zrobią z Oplem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Szczerze? Niech te GM się wyniesie stąd, bo po tym jak utopili Saaba, za chwile to samo zrobią z Oplem. wszystko jest bardziej skomplikowane Moze sie okazac ze drugi raz GM nie pomoze US Rzad Federalny. Cadillac jest w klopotach - segment aut luksusowych ma 10% ale generuje 50% zysku dla GM ... I tu mamy problem numer 1 ( http://www.carbuzz.com/news/2016/7/9/Cadillac-Is-In-Trouble-Again-And-This-Is-How-We-d-Save-It-7734393/ ) Dodaj nie dochodowego Opel, + nienajlepszy zysk na sztuke, brak aut ktore klienci kupuja, problemy z pracownikami w Korea, Canada etc , problemy w Brasil ... i mamy GM ktory zyje z China i coraz mniej z US ... Teraz jesli cos w China sie stanie ... to mamy problem i to duzy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Ale Ozi, sytuacja Opla w tej chwili to niestety w dużej mierze wina GM, podobnie zabicie Saaba. Problem jest taki że Opla nikt nie kupi, będzie za drogi, jednak podejrzewam że Volvo, Saab, Land Rover, Jaguar etc. jako marki są droższe, niestety z całym zapleczem znacznie tańsze. Zastanówmy się, kto może w tej chwili kupić Opla? No chyba tylko znacjonalizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Ale Ozi, sytuacja Opla w tej chwili to niestety w dużej mierze wina GM, podobnie zabicie Saaba. Problem jest taki że Opla nikt nie kupi, będzie za drogi, jednak podejrzewam że Volvo, Saab, Land Rover, Jaguar etc. jako marki są droższe, niestety z całym zapleczem znacznie tańsze. Zastanówmy się, kto może w tej chwili kupić Opla? No chyba tylko znacjonalizować.Chociazby Cerberus Czyli kupujesz maxymalnie tniesz koszt, pozbywasz Sie nierentownych fabryk - Eisenach zamykasz, - Elesmere Port ditto, - Rüsselsheim ditto - Strasbourg ditto WSJ twierdzi Ze Az 5 fabryk GM jest niedochodowych w EU, nie sadze zeby to bylo PL czy H bo koszt roboty jest tani Wychodzi mi Ze 5 to GM Spain z Zaragoza Czyli zostawiasz reszte, to co dochodowe I usprawniasz sprzedaz z tego co zostalo I szukasz kupca z Nowa cena Juz to z Chrysler przerobili... Dzieki temu Fiat Zyje. GM importuje caly line up z China/Mexico/India etc Wygrana- wygrana tylko masa ludzi bez pracy ale to Sie nie liczy. Podejrzewam Ze jedyna rzecz ktora chroni GM Europe przed takim scenariuszem to polityka i doplaty. Ale jesli GM bedzie tracil I rynek I $$$ w innych regionach to w koncu Sie to stanie bo kiedys gnijaca noge trzeba uciec... A Opel gnije od Lat ... Na 6-2016 maja 7.3% EU rynku... Daleko od Lat kiedy do 15-20 % dochodzili... (Info stad: http://www.statista.com/statistics/276303/opel-and-vauxhall-market-share-of-new-car-registrations-in-the-eu/ ) Sent from my iPhone using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Wygrana- wygrana tylko masa ludzi bez pracy ale to Sie nie liczy. Lepiej żeby zbankrutował cały...?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 4 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Lepiej żeby zbankrutował cały...?! C'mon man ... Jak GM ma zbankrutowac caly ... Popatrz na strukture GM, jak Apple, jak Google. Kazda to osobna firma z innym numerem ... Jak GM Holden kupowal auta z PL ok 2005 roku ? GM Europe - 2-5 osob w Zurich AFAIK - kupuwal auta od GM Poland. GM Europe potem sprzedaje auta GM Asia Pacific Delivery, GM Asia Pacific Delivery sprzedaje auta GM Holden Australia, ktore sprzedaje auta dealer-om ... ale Opel plynial na statku - Glywice >> Port Melbourne, ani CH nie widzial, ani Cayman Island ... GM Europe -nigdy nie zaplacilo podatku (calkowicie legalnie) - bo zawsze generowalo strate - dlatego bylo w CH ... GM AP delivery bylo gdzis na Cayman Island - czy jakiejs innej wyspie Zorowno GM EU jak i GM-H-D odliczaly wszelkie koszty, podatki, etc i cokolwiek sie dalo, intellectual property ... legalnie oczywscie ... I oczywisce GM Holden Oz kupowal te auta ze strata, ktore stracily juz dwa razy Tak jak to nie GM kupil % Daewoo, GM -Holden kupil % Daewoo ... etc etc ... Calosc byla dosc dobrze opisana na GM Inside Forums jakies 5-6 lat temu - interesujace czytanie ... Wszystko rozchodzi sie ile $$$ masz na sztuke - wliczajac pomoc panstwa, KAZDY obywatel D doplaca ok 38 Euro (jesli dobrze pamietam) w bezposredniej pomocy rzadu federalnego do kazdej fabryki aut w D rocznie... - dzieki temu maja prace ... - a ta $$$ na sztuce dla GM Opel z EU fabrych nie jest najlepsza... Jesli 5 fabryk operuje na 60-75% produkcji a wg JSW musi na 90% zeby zarabiac jakies pieniadze GM ... Te fabryki operuja bo sploecznie politycznie, pomocowo jest nie do zaakceptowania zeby pozwolic im pasc. Podatnik juz dzis do nich doplaca, ale jesli na dluzsza skale beda dalej produkowac produkty ktore nie maja klientow to kiedys kolo sie skonczy ... Popatrz na Ford - padl? Nie ... Southampton, UK - zamkniete - zgaduje 2013???? Dagenham, UK 2014 Genk, B - 2014 ... Wyplata z Genk AFAIK (odpraw dla ludzi) przekroczyla koszt calej fabryki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.