Grzechu46 Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Ktoś próbował? Jakie wrażenia? http://pasjarajdowania.cba.pl/stabilizator-tylnej-osi/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1922 Napisano 4 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Ja próbowałem, różnica jest, ale ciężko jest to upchać żeby nie kolidowało z amortyzatorami. Muszę to dopracować. Robione wg tej strony którą podałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu46 Napisano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Czyli da się i warto? Nie załapałem się niestety na stab od Brylanta z SC.pl, a w dodatku strona padła i lipa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1922 Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Dać się da na pewno, ale musisz dobrze pokombinować z mocowaniami, żeby te gięcie ominęło amortyzatory, bo w innym p[rzypadku będzie trzeć. Wydaje mi się że można maxymalnie podnieść go do góry, lub spróbować upierniczyć wieszak z tłumika i pospawać od dołu. Robiłem to na szybko na urlopie i niestety nie pykło do końca. Mając staba przez tydzień wejścia w ostry zakręt były dużo łatwiejsze i biezpieczniejsze, dodam że mam poliuretany, gwint z przodu, i rozpórki, a tył kulał, po dołożeniu staba właściwości jezdzne się poprawiły, sztywniej było. Średnica drazków jest 18 i 22mm więc musisz na to zwrócić uwagę, łączniki od tego nissana jak powyżej na stronce, wszystko pasuje praktycznie p&p tylko blaszki trzeba dorobić na wahaczach i na belce. Jedyny właśnie problem w tym, że jest dosyć ciasno. A koszty to koło 40zł za drązek, 15zł/szt łącznik, i tulejki do SC z 10zł/szt. Możesz spróbować, powinno się zmieścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hamerg Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Różnica jest spora. Samochód bardziej odjeżdża tyłem. Łatwiej ustawiać przed łukiem. Na mokro nie polecam. Jak chcesz się przekonać zanim zamontujesz to polecam haltpasy ale montujesz w sposób taki: Ładujesz do bagażnika 150 kilo I pas ma tak ścisnąć sprężynę aby to było max wyciągnięcie amora. Ale to jest sposób aby sobie sprawdzić czy takie zachowanie auta pasuje. Do jazdy po polskich drogach nie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu46 Napisano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Seja używam tylko do upalania w amatorskich imprezach rajdowych, więc nie jeżdżę nim na co dzień Tulejki pasują od SC? Taka sama średnica? Edytowane 5 Sierpnia 2016 przez Grzechu46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Ja mam z tico staba, jest mniejszy i chyba było lepiej go wpakować, choć ciasno było ale dało się zrobić bez ściągania belki i nawet tłumika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu46 Napisano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Masz może zdjęcie jak to wygląda? Od czego masz łączniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cio Napisano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2016 zdjęć nie mam, poszły w kosmos jak padła centomania podkarpacie. Łącznik z tego co pamiętam jest z forda eskorta i przykręcony jest do jednego z uszu amortyzatora - wywierciłem w nim dziurę i dałem nakrętkę. Stabilizator od tico jest prosty (w środkowej części) więc nie wadzi o uchwyt tłumika. Mocowania identycznie dorobione jak na linku po wyżej. Sam stabilizator skrócony (obcięte ramiona) i na końcu dorobione mocowanie pod łącznik- przyspawana nakrętka m10 wraz z wzmocnieniami. Całość pracuje już z dobre 5 lat albo i więcej i żadnych problemów nie było (poza wymianą tulei która się wyrobiła). Auto po zabiegu przestało być pod sterowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
barkor Napisano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2016 (edytowane) @@cio tutaj wygrzebałem archiwalny temat ale faktycznie fotki zniknęły, ale jest opis co i jak robiłeś: https://forum.autokacik.pl/index.php/topic/354936-stabilizator-przod-tyl-do-cento/ Edytowane 7 Sierpnia 2016 przez barkor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu46 Napisano 25 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Odgrzebię trochę temat. Mam już stabilizator od Corsy oraz pozostałe potrzebne elementy. Jak przyspawaliście mocowania? Tak żeby stabilizator szedł nad wieszakiem tłumika jak w pierwszej wersji, czy taj jak w drugiej, pod wieszakiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1922 Napisano 25 Września 2016 Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Ja miałem pod wieszakiem, jak ogarniesz to że będzie git to daj znać, chętnie znów się za to wezmę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu46 Napisano 25 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2016 Chwilę to może potrwać bo najpierw muszę się do końca uporać z zawieszeniem w dupowozie Ale zaraz po tym biorę się za Seja bo czasu coraz mniej, a na następne Bednary chciałbym jechać już ze stabilizatorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.