proshotter Napisano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2016 Siemanko, Takie rozważanie czysto teoretyczne...czy wymiana śrub na szpilki coś nam daję ? Poza tym ze łatwiej jest założyć koło, tym bardziej jak ktoś ma dystanse... Jakie są tego inne plusy/wady ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2016 Jak zjedziesz gwint na szpilce, to wymieniasz szpilke, a nie cala piaste. pozdrawiam, Kuba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2016 (edytowane) szpilki są fajne boo masz możliwość zakładania rożnych wielkości dystansów....i nie musisz przy tym właśnie jak przy śrubach kupować dłuższych...ja osobiscie jestem zadowolony i polecam...ah i tak jak co roku problem z tym gdzie ja położyłem śruby do felg stalowych a gdzie do alusow ah wad - brak Edytowane 28 Sierpnia 2016 przez roach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2016 szpilki są fajne boo masz możliwość zakładania rożnych wielkości dystansów....i nie musisz przy tym właśnie jak przy śrubach kupować dłuższych...ja osobiscie jestem zadowolony i polecam...ah i tak jak co roku problem z tym gdzie ja położyłem śruby do felg stalowych a gdzie do alusow ah wad - brak a tak to, gdzie ja położyłem nakrętki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 28 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2016 Pozostając przy temacie... Śmiga ktoś na dystansach przelotowych bez centrowania ? Zawsze kupowałem z centrowaniem, bo ponoć felga nie może się opierać na samych śrubach. Gdyż nie są przystosowane do przenoszenia sił ścinających... Ale już chyba Z 5 raz widzę rajdówkę tzn cc/sc do kjs która tak śmiga, i nic się nie dzieje... Jak to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzechu46 Napisano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2016 (edytowane) Kumpel miał bez centrowania to koła trochę biły. Na mój rozum felga nie będzie już tak wycentrowana w osi bez kołnierza na dystansie, stąd to bicie Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez Grzechu46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Pozostając przy temacie... Śmiga ktoś na dystansach przelotowych bez centrowania ? Zawsze kupowałem z centrowaniem, bo ponoć felga nie może się opierać na samych śrubach. Gdyż nie są przystosowane do przenoszenia sił ścinających... Ale już chyba Z 5 raz widzę rajdówkę tzn cc/sc do kjs która tak śmiga, i nic się nie dzieje... Jak to jest Sruby raczej wytrzymaja. Kolnierz jest po to, aby kolo bylo idealnie w osi piasty i nie bilo.W rajdach nawet nie wywazaja kol, bo jedno dohamowanie i pozamiatane. pozdrawiam, Kuba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
roach Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 a tak to, gdzie ja położyłem nakrętki nakrętki mam tylko jedne .... @@proshotter jeździłem bez centrowania....i każdy mi mówi ze kola falują...przy hamowaniu tragedia czyli wygląda głupio i niebezpiecznie ah i chyba felgi się uszkadzają przy tym.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
proshotter Napisano 29 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 No i wszystko w temacie Dzięki Pany za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lisek23 Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 ja jeżdżę na 5 mm dystansach szpilkach 14 felgach 7 przód 8 tył bez pierścienia centrujacego i jest wszystko oki żadnych falowan felg czy drgań szpilki do bardzo dobry pomysł; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 ja miałem przez jakiś czas w Coupe dystans z centrowaniem ale felgę bez odpowiedniego pierścienia no i koło nie odpadło ale nie było to w pełni bezpieczne anu komfortowe. Centrowanie to jedno ale śrub generalnie lepiej na ścinanie nie obciążać i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Ból ze szpilkami robi się jak trzeba piastę wymienić. Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Ból ze szpilkami robi się jak trzeba piastę wymienić. Sent from my SM-A500FU using Tapatalk To chyba zależy od danego przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Ból ze szpilkami robi się jak trzeba piastę wymienić. Sent from my SM-A500FU using Tapatalk Nie wiem czy będzie problem. Szpilki wkleja się na bardzo mocnych klejach do gwintów. Kleje te poddają się gdy element podgrzejemy np. lampa lutownicza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.