Danielpoz. Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Czy coś się zmieniło jeśli chodzi o pełne odliczenie podatku VAT od zakupu auta? Dzisiaj ktoś mi wspomniał że obecnie od tych aut nie można odliczyć VAT bo pakę maja mniejsza niż kabina.... Swoja drogą gdzie jeszcze jest montowany silnik 3.2 diesel który jest w Fordzie Ranger? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franekrob Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Pojedyncza kabina można Paka musi być dłuższa od pasażerów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 30 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Września 2016 Czyli dobrze ktoś mi wytłumaczył. Pojedyncza nie wchodzi w grę więc i całe auto odpada.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 20 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2016 Dalej temat pick up'a bo coraz bardziej chodzi mi po głowie z braku alternatywy. Czy są jakieś modele w których tylna paka gdy jest zamknięta po prostu jest szczelna? Bo z tego co słyszałem woda często dostaje dostaje się do środka jakimś szczelinami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 pikap to dla ciebie skoda Felicja pikap czy np. nissan navara? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Chodzi mi o auta wielkości jak Navara, Ranger, Amarok itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Chodzi mi o auta wielkości jak Navara, Ranger, Amarok itp.Szukaj czegos co ma mozliwosc jazdy4x4 tez po suchym. Na pewno l200 i amarok sie zlapie. Ja mialem l200 pare lat i moge polecic. Moj byl bezawaryjny. Sama eksploatacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 (edytowane) Niestety marne są te laminatowe budki. Kosztują jak używany, prawie nowy premium a są tak nieszczelne, że głównym problemem jest kurz. Woda tak bezpośrednio nie leci ale wszystko co zapakujesz po krótkiej przejażdżce wygląda jak po rajdzie Safari. Niektóre są nieco lepszej jakości ale to nadal nie to co wnętrze normalnego auta. Najlepsza była taka klapa. Bez nadbudowy. Edytowane 21 Października 2016 przez Joki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Niestety marne są te laminatowe budki. Kosztują jak używany, prawie nowy premium a są tak nieszczelne, że głównym problemem jest kurz. Woda tak bezpośrednio nie leci ale wszystko co zapakujesz po krótkiej przejażdżce wygląda jak po rajdzie Safari. Niektóre są nieco lepszej jakości ale to badał nie to co wnętrze normalnego auta. Najlepsza była taka klapa. Bez nadbudowy. Ja mialem oryginalna zabudowe mitsubishi i 6 lat nic sie nie lalo ani nie kurzylo. Kwestia jakosci i dobrego montazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Wątpię aby była produkcji Mitsubishi. Raczej robiona dla Nich niemniej podczas 10 lat jeżdżenia różnymi Navarami, NP300, Hi-lux-ami nie spotkałem takiej a przewinęło się ich kilkanaście. Budki różnych producentów robione dla tych marek. Pewnie ta dla Mitsubishi jest wyjątkowa? Nie miałem do czynienia z Mitsubishi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 (edytowane) Wątpię aby była produkcji Mitsubishi. Raczej robiona dla Nich niemniej podczas 10 lat jeżdżenia różnymi Navarami, NP300, Hi-lux-ami nie spotkałem takiej a przewinęło się ich kilkanaście. Budki różnych producentów robione dla tych marek. Pewnie ta dla Mitsubishi jest wyjątkowa? Nie miałem do czynienia z Mitsubishi. Czesc jak kazda inna. Ta miala tabliczke znamionowa z numerem w systemie mitsubishi. Kto ja robil nie wiem. Tak samo jak kazda inna srubka w tym aucie. Pewnie nic mitsubishi nie wyprodukowalo samo.Chorym faktem jest ze kosztowala okolo 15 klockow. Co jest przegieciem za troche laminatu i 4 szybki Edytowane 21 Października 2016 przez johnson_gda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Czy coś się zmieniło jeśli chodzi o pełne odliczenie podatku VAT od zakupu auta? Dzisiaj ktoś mi wspomniał że obecnie od tych aut nie można odliczyć VAT bo pakę maja mniejsza niż kabina.... Swoja drogą gdzie jeszcze jest montowany silnik 3.2 diesel który jest w Fordzie Ranger? Przecież od każdego auta możesz odliczyć max vat jak zadeklarujesz że w 100% jest na firmę, z czym problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Przecież od każdego auta możesz odliczyć max vat jak zadeklarujesz że w 100% jest na firmę, z czym problem? Jak zadeklarujesz a później udowodnisz że tak używałeś - nei każdemu chce się prowadzić książkę z rozpisaniem każdego km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Czesc jak kazda inna. Ta miala tabliczke znamionowa z numerem w systemie mitsubishi. Kto ja robil nie wiem. Tak samo jak kazda inna srubka w tym aucie. Pewnie nic mitsubishi nie wyprodukowalo samo. Chorym faktem jest ze kosztowala okolo 15 klockow. Co jest przegieciem za troche laminatu i 4 szybki Może kluczem jest cena? Te do Nissana i Toyoty kosztowały po 10 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Szukaj czegos co ma mozliwosc jazdy4x4 tez po suchym. Na pewno l200 i amarok sie zlapie. Ja mialem l200 pare lat i moge polecic. Moj byl bezawaryjny. Sama eksploatacja. L200 odpada z przyczyn wizualnych. Zdaje sobie sprawę że każdy ma jakieś zalety jak i też wady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Ja mialem oryginalna zabudowe mitsubishi i 6 lat nic sie nie lalo ani nie kurzylo. Kwestia jakosci i dobrego montazu W L200 są uszczelki w tylnej burcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Przecież od każdego auta możesz odliczyć max vat jak zadeklarujesz że w 100% jest na firmę, z czym problem? Dużo własnych aut odliczyłeś w ten sposób? Żeby to było takie proste... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Nie wiem, czy warto napinać się na pełny vat. Wartość autka 150k zł brutto, czyli: 1. netto: ~121 900 2. vat: ~ 28 100 1. Po rozliczeniu całego vat'u i "korzyści" z podatku dochodowego (zakładam amortyzację całej wartości autka i 19% dochodowy) to realny koszt autka wychodzi: ~98 740 zł (~66%) 2. Po rozliczeniu 50% vat'u i "korzyści" z podatku dochodowego to realny koszt autka wychodzi: 110 120 zł (~73%) Wiem, że 11 k zł to nie mało i można sporo fajnego zrobić z taką kwotą, ale nie masz żadnych ograniczeń odnośnie autka, bierzesz co dusza zapragnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Może kluczem jest cena? Te do Nissana i Toyoty kosztowały po 10 tys. Tu raczej nie problem z samą zabudową a fabrycznym elementem auta czyli burtą. Cena jest razy x przez to że doposażone w ASO Nie ma co się głowić nad jakością względem ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Nie wiem, czy warto napinać się na pełny vat. Wartość autka 150k zł brutto, czyli: 1. netto: ~121 900 2. vat: ~ 28 100 1. Po rozliczeniu całego vat'u i "korzyści" z podatku dochodowego (zakładam amortyzację całej wartości autka i 19% dochodowy) to realny koszt autka wychodzi: ~98 740 zł (~66%) 2. Po rozliczeniu 50% vat'u i "korzyści" z podatku dochodowego to realny koszt autka wychodzi: 110 120 zł (~73%) Wiem, że 11 k zł to nie mało i można sporo fajnego zrobić z taką kwotą, ale nie masz żadnych ograniczeń odnośnie autka, bierzesz co dusza zapragnie. Też racja patrząc na te procenty. Kupić i tak można każde więc o jakie ograniczenia chodzi? Nie musi być pick up w celach podatkowych. Problem w tym że nie ma nic podobnego z zamkniętą budą w takiej kwocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Nie wiem, czy warto napinać się na pełny vat. Wartość autka 150k zł brutto, czyli: 1. netto: ~121 900 2. vat: ~ 28 100 1. Po rozliczeniu całego vat'u i "korzyści" z podatku dochodowego (zakładam amortyzację całej wartości autka i 19% dochodowy) to realny koszt autka wychodzi: ~98 740 zł (~66%) 2. Po rozliczeniu 50% vat'u i "korzyści" z podatku dochodowego to realny koszt autka wychodzi: 110 120 zł (~73%) Wiem, że 11 k zł to nie mało i można sporo fajnego zrobić z taką kwotą, ale nie masz żadnych ograniczeń odnośnie autka, bierzesz co dusza zapragnie. Zapomniałeś o paliwie i częściach/naprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Nie zapomniałem, proporcje się nie zmieniają. Oczywistym jest, ze lepiej rozliczyć cały vat niż 50%, ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 No to przy 20kkm przy takim pickup rocznie dojdzie mu jeszcze z 1000 PLN na połowie VAT od paliwa plus coś tam za naprawy, no i przy sprzedaży nie będzie w plecy na połowie VAT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 , a najbardziej będzie bolał ten vat przy sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Zapomniałeś o paliwie i częściach/naprawach. Zapomniałeś o paliwie i częściach/naprawach. Nie ma w tym przypadku dla mnie kłopotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 , a najbardziej będzie bolał ten vat przy sprzedaży. Pomijalne gorsze w całości wydatków na kupno i użytkowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Przy sprzedaży i tak zawsze zapłacisz 23pro. Vat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RABIN Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Odliczanie pełnego vat nie jest trudne problem w tym ze mało kto użytkuje auto wyłącznie do działalności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Tu raczej nie problem z samą zabudową a fabrycznym elementem auta czyli burtą. Cena jest razy x przez to że doposażone w ASO Nie ma co się głowić nad jakością względem ceny.Plus zabudowy z aso jest taki ze ma taka gwarancje jak samochod. U mnie klamka i relingi byly wymieniane 3 razy. Z zabudowa nie aso byloby trudniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 W L200 są uszczelki w tylnej burcie?Na styku klapa i burta sa. Poza tym na calym obwodzie tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 21 Października 2016 Udostępnij Napisano 21 Października 2016 L200 odpada z przyczyn wizualnych. Zdaje sobie sprawę że każdy ma jakieś zalety jak i też wady.Pick up ma same wady. Jedyna zaleta to naped. Jezeli nic sie nie zmienilo to tylko l200 ma pelne 4x4 na asfalcie czego brak dyskwalifikuje kazdego innego pick upa. Pojezdzij po deszczu z samym tylem i zrozumiesz. Kazdy ma teraz okolo 200km i pewnie ze 450nm. Tym lekkim tylem do 3 biegu mozna palic laka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 (edytowane) Ma być automat. Jeżdżę nieco mocniejszymi autami niż te biedne 200koni. Dlaczego takie słabe silniki są na rynek europejski Napędy 4x4 mam obeznane Amarok też ma jakąś tam automatykę do napędów. Reszta pewnie tylko dołączana przednia oś bez centralnego dyfra. Dziwne że Navara ma ręcznie dołączaną oś a Pathfinder ma funkcję automatyczną. Za Nissanem przemawia też że ma sprężyny zamiast archaicznych resorów z tyłu. Generalnie każdy ma coś fajnego jeśli chodzi o rozwiązanie techniczne. Edytowane 21 Października 2016 przez Danielpoz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Plus zabudowy z aso jest taki ze ma taka gwarancje jak samochod. U mnie klamka i relingi byly wymieniane 3 razy. Z zabudowa nie aso byloby trudniej To faktycznie dobrej jakości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 21 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2016 Na styku klapa i burta sa. Poza tym na calym obwodzie tez. Ale czy są uszczelki na dole i bokach burty tej metalowej? Jeśli nie to tak samo dziadowsko jak u konkurencji. Technicznie to pewnie żaden problem zamontować w fazie produkcyjnej ale pewnie ma być tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.