Skocz do zawartości

2016/2017 Suzuki Ignis


Fili_P

Rekomendowane odpowiedzi

NIe wiem....

Chyba po Scrossie i nowej Vitarce oraz przeróbkach zapowiadanych Swifta spodziewałem się czegoś innego

Brzydal czy nie?

http://superauto24.se.pl/galerie/185370/559240/nowy-suzuki-ignis/

 

 

"Nowy Ignis ma prześwit wynoszący aż 180 milimetrów, co więcej, Suzuki zaoferuje w tym maluchu napęd na cztery koła ALLGRIP. Samochody z napędem na przednią oś zyskają większy bagażnik – nawet do 267 litrów. Planowane przekładnie (manualna i tradycyjny automat) to konstrukcje 5-biegowe.

Suzuki Ignis napędzany będzie silnikiem o pojemności 1.2 litra z opcjonalną "miękką" hybrydą, czyli rozrusznikiem wspomagającym jednostkę podczas dużego obciążenia. Sprawdziliśmy to rozwiązanie w modelu Baleno. Ignis przyspieszy do "setki" w około 11 sekund, jednak może zaoferować ogromną przyjemność z jazdy, bowiem waży – w najcięższej wersji – 920 kilogramów!"

Edytowane przez Fili_P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIe wiem....

Chyba po Scrossie i nowej Vitarce oraz przeróbkach zapowiadanych Swifta spodziewałem się czegoś innego

Brzydal czy nie?

http://superauto24.se.pl/galerie/185370/559240/nowy-suzuki-ignis/

"Nowy Ignis ma prześwit wynoszący aż 180 milimetrów, co więcej, Suzuki zaoferuje w tym maluchu napęd na cztery koła ALLGRIP. Samochody z napędem na przednią oś zyskają większy bagażnik – nawet do 267 litrów. Planowane przekładnie (manualna i tradycyjny automat) to konstrukcje 5-biegowe.

Suzuki Ignis napędzany będzie silnikiem o pojemności 1.2 litra z opcjonalną "miękką" hybrydą, czyli rozrusznikiem wspomagającym jednostkę podczas dużego obciążenia. Sprawdziliśmy to rozwiązanie w modelu Baleno. Ignis przyspieszy do "setki" w około 11 sekund, jednak może zaoferować ogromną przyjemność z jazdy, bowiem waży – w najcięższej wersji – 920 kilogramów!"

Suzuki ostatnio kładzie nacisk na lżejsze auta. W Baleno ludzie narzekają, że przez mniejszą mase auto jest niestabilne przy dużych prędkościach, więc chyba ten kij, jak każdy :phi:, ma dwa końce. Z drugiej strony to ma być auto miejskie. Edytowane przez bartekm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Suzuki ostatnio kładzie nacisk na lżejsze auta. W Baleno ludzie narzekają, że przez mniejszą mase auto jest niestabilne przy dużych prędkościach, więc chyba ten kij, jak każdy :phi:, ma dwa końce. Z drugiej strony to ma być auto miejskie.

a może niestabilne bo kiepskie zawieszenie zaprojektowali 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.