Jaruga Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 Muszę pilnie zmienić tarcze z klockami. Co polecacie założyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cookiemonster Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 Jeżdżę na TRW - bez problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 Bez różnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 Ja mam teraz klocki TRW - czasem popiskują, ale zużywają się wolniej niż GM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 19 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 A musisz zmienic z jakiego powodu? Zuzyte czy maja bicie? Jak maja bicie to zmierz ich grubosc. Ja tez o malo dopiero co nie zmienilem tarcz ze wzgledu na bicie. Pojechalem jednak na toczenie na samochodzie 200zl za 4 sztuki i hamulce jak nowe. Zuzycie tarcz po przetoczeniu to jakies 20-40% wiec jeszcze spokojnie na jakies 50kkm wystarcza. 1000zl zostalo w kieszeni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novy81 Napisano 19 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2016 Muszę pilnie zmienić tarcze z klockami. Co polecacie założyć? Mam zestaw TRW, jest OK. A musisz zmienic z jakiego powodu? Zuzyte czy maja bicie? Jak maja bicie to zmierz ich grubosc. Ja tez o malo dopiero co nie zmienilem tarcz ze wzgledu na bicie. Pojechalem jednak na toczenie na samochodzie 200zl za 4 sztuki i hamulce jak nowe. Zuzycie tarcz po przetoczeniu to jakies 20-40% wiec jeszcze spokojnie na jakies 50kkm wystarcza. 1000zl zostalo w kieszeni Wszystko zależy jak masz zużyte tarcze, jak są zużyte w połowie to już niewiele tego "mięsa" na nich zostanie po przetoczeniu. Jeśli wada materiałowa była przyczyną Twojego bicia tarcz to teraz mogą się jeszcze szybciej pokrzywić. Po toczeniu powinno się założyć nowe klocki lub jeśli się da szlifować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 20 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2016 Dlatego napisalem ze trzeba zmierzyc grubosc tarczy. Ja sie pozytywnie zaskoczylem jak sie okazalo ze zuzycie tarcz po 40kkm to jakies 0,2-0,4mm gdzie na przodzie tarcze maja tolerancje do 3mm, a tyl 2mm. Przetoczenie zebralo zdaje sie jakies kolejne 0,2-0,4mm... Skutkiem czego po zabiegu zostalo i tak 3\4 tarczy! Grzech wymieniac. Lato przejezdzilem i bicie nie wrocilo. W poprzednim aucie tez tak mialem ze nowe tarcze po 20kkm pokrzywily sie, potem przetoczylem i jak sprzedawalem auto po kolejnych 30kkm nadal byly ok. Tak teoria mowi o tym zeby podszlifowac klocki po zabiegu, ale w praktyce tego nie robilem. Trzeba miec swiadomosc ze przez pierwsze 20-50km hamulce sa slabsze bo klocek sie musi ulozyc, dotrzec. Tak samo bywa i po zalozeniu nowych tarcz i klockow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 Założyłem komplet TRW. Myślę że to już ostatni wydatek na lacetti pomijając olej i filtry na wiosnę. Za rok mam zamiar kupić następcę bo skończy 10lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.