rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 W te mrozy rozrusznik ledwo kręci z rana. Potem w czasie jazdy wyłącza się radio. Czyżby akumulator słaby? Kiedyś w ASO mówili, że radio wyłącza się, gdy akumulator niedoładowany ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 @@RWicik No to podładować i po problemie a potem ewentualnie rozkminiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Zmierzyłem po przyjeździe, gdy już auto postało w garażu - było trochę mało 12,4 V, a po odpaleniu silnika ponad 15 V, potem zaczęło spadać do 15 i ciut poniżej. Czyli ładowanie raczej prawidłowo, ale aku niedoładowany. W naszych Cruze podobno tak może być, że na początku napięcie ładowania jest za wysokie, by doładować aku. Poluzowałem więc klemy - nie były ruszane od nowości, trochę nimi poruszałem i skręciłem ponownie. Ale chyba trzeba by go wyjąć i doładować Długo jeszcze pociągnie? Ma dopiero 4 lata ale 100 000 km przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Jakoś szybko by się skończył Delkora masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Jakoś szybko by się skończył Delkora masz? Musiałbym sprawdzić. Ten aku od nowości nie był w wyśmienitej kondycji. Zimą radio się wyłączało pod odpaleniu. ASO oczywiście twierdziło, że wszystko w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaruga Napisano 8 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 W te mrozy rozrusznik ledwo kręci z rana. Potem w czasie jazdy wyłącza się radio. Czyżby akumulator słaby? Kiedyś w ASO mówili, że radio wyłącza się, gdy akumulator niedoładowany ... Jeśli dobrze pamiętam to masz dość daleko do pracy i generalnie sporo tłuczesz kilometrów więc moim zdaniem niedoładowany akumulator odpada. Wygląda więc na to że trafiłeś kiepską sztukę akumulatora na pierwszym montażu. Aczkolwiek te 15V to dziwnie dużo więc pobawił bym się jeszcze PORZĄDNYM multimetrem żeby to zbadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 8 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2017 Jeśli dobrze pamiętam to masz dość daleko do pracy i generalnie sporo tłuczesz kilometrów więc moim zdaniem niedoładowany akumulator odpada. Wygląda więc na to że trafiłeś kiepską sztukę akumulatora na pierwszym montażu. Aczkolwiek te 15V to dziwnie dużo więc pobawił bym się jeszcze PORZĄDNYM multimetrem żeby to zbadać. Cruze podbija napięcie ładowania, gdy stwierdzi zbyt mały poziom naładowania. Sprawdzę jeszcze innym miernikiem napięcia i pobór prądu w spoczynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2017 U mnie tez w mrozy potrafi i 15,3V ladowac. Ja zima jezdze raczej na krotkich 12km odcinkach wiec tez aku niedoladowany i podczas krecenie rozrusznikiem gasna zegary i slychac cykanie jakiegos przekaznika ale auto odpala. Wzialbym na podladowanie dziada do domu ale to wersja ze start stopem i troche sie boje odlaczac go... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.