Prezo Napisano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 Wycieków na pierwszy rzut oka nie widać, pod samochodem plam również nie widać. 0,3-0,4 l na jakiś tydzień.. mniej więcej... Macie jakieś pomysły skąd może lecieć? Ten model ma jakieś typowe elementy, które mogą puszczać płyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 Poobserwuj pod kątem UPG. Dobrze odpala rano, nie ma płynu w oleju .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
addy Napisano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 sprawdź sobie węże idące od chłodnicy... ja najpierw wymieniałem dolny (był sparciały / miał jakieś mikropęknięcia) i w tajemniczych okolicznościach ubywał mi płyn. Newralgicznym miejscem jest samo łączenie węża z chłodnicą, cybanty lubią puszczać, pod cybantem wąż lubi pęknąć. Po jakimś czasie wymieniałem górny wąż, bo też miał jakiś feler. Jeśli jesteś 100% pewien szczelności połączeń węży w układzie chłodzenia, samych węży, termostatu, pompy wody, nagrzewnicy itd. to tak jak kolega wyżej napisał, poobserwuj pod kątem objawów UPG. Kolejna sprawa to może być po prostu korek ze zbiorniczka wyrównawczego. Co prawda nie w SC miałem ten problem, ale niegdyś Rover 1.4 w niewyjaśnionych okolicznościach potrafił stracić cały płyn w przeciągu kilku dni. Okazało się, że była uszkodzona membrana w korku i po mocniejszym pałowaniu wypluwało cały płyn pod ciśnieniem ze zbiorniczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 23 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2017 Jak nie widac wycieków to moe byc korek zbiorniczka wyrównawczego . Miałem tak ze ubywało wszystko szczelne wycieków brak a żeby z max do min w zbiorniczku spadł poziom wystarczyło przejechac z 500-600km . Nie widac tego gołym okiem najlepiej sprawdzic to na mocno goracym silniku zgas i posłuchaj czy delikatnie nie syczy przy korku. Jesli nie to to sprawdzz dokładnie płaczenia węzy ale jak mozesz tez na ciepłym bo jak to mały wyciek to płyn ucieka na goracym silniku jak wzrasta cisnienie i odparowuje jak auto jest ciepłe. Jak wystygnie moze juz nic nie byc widac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.