Ozetjot Napisano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2017 Grand Scenic II benzyna 1.6 zagazowany. Zaczął odpalać dopiero za 3, 4 razem. Myślę, że chyba świece do wymiany ? Jeśli tak to jakie polecacie do powyższego ? Nie muszą być najdroższe, ale dobre :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 Muzyk Pan do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 3 godziny temu, slawek_l_83 napisał: Muzyk Pan do Ciebie Cokolwiek by to nie znaczyło :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 a kolo zmiennej fazy nie stuka przypadkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 Zaczął bym od resetu adaptacji i pojeżdżenia na benzynie. Może coś się poprzestawiało w kompie LPG i rozjeżdżają się mapy. Drugie, to może parownik puszcza gaz. A po trzecie (u mnie w Stilo pomogło) zalałem do benzyny środek do czyszczenia wtrysków. Jak ręką odjął. Dużo nie kosztuje a na początek można spróbować. Świec bym się na razie nie czepiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2017 Grand Scenic II benzyna 1.6 zagazowany. Zaczął odpalać dopiero za 3, 4 razem. Myślę, że chyba świece do wymiany ? Jeśli tak to jakie polecacie do powyższego ? Nie muszą być najdroższe, ale dobre :-)A nie masz przypadkiem za mało paliwa w baku? Bo jak masz w okolicy rezerwy to mało benzyny w baku daje taki objaw. Dosyć łatwo to zweryfikować. Wkładasz kartę, czekasz kilka sekund, po czym wyciągasz kartę i powtarzasz czynność. Jak po czymś takim odpali płynnie to wina ilości benzyny w baku co wpływa na pracę pompy, która podaje na początku za mało paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 4 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2017 Dnia 27.04.2017 o 11:45, Muzyk napisał: a kolo zmiennej fazy nie stuka przypadkiem? Cokolwiek by to było :-) Ale stukać nic nie stuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 4 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2017 Dnia 28.04.2017 o 23:11, spad napisał: A nie masz przypadkiem za mało paliwa w baku? Bo jak masz w okolicy rezerwy to mało benzyny w baku daje taki objaw. Dosyć łatwo to zweryfikować. Wkładasz kartę, czekasz kilka sekund, po czym wyciągasz kartę i powtarzasz czynność. Jak po czymś takim odpali płynnie to wina ilości benzyny w baku co wpływa na pracę pompy, która podaje na początku za mało paliwa. Dzięki. Sprawdzę po wypłacie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 4 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2017 Dnia 27.04.2017 o 21:28, ochkarol napisał: Zaczął bym od resetu adaptacji i pojeżdżenia na benzynie. Może coś się poprzestawiało w kompie LPG i rozjeżdżają się mapy. Drugie, to może parownik puszcza gaz. A po trzecie (u mnie w Stilo pomogło) zalałem do benzyny środek do czyszczenia wtrysków. Jak ręką odjął. Dużo nie kosztuje a na początek można spróbować. Świec bym się na razie nie czepiał. Jak inne rady nie poskutkują to spróbuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 5 Maja 2017 Udostępnij Napisano 5 Maja 2017 W sumie ten reset adaptacji to na końcu bym zrobił (poniosło mnie przy pisaniu posta) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozetjot Napisano 23 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2017 Dnia 27.04.2017 o 00:12, Ozetjot napisał: Grand Scenic II benzyna 1.6 zagazowany. Zaczął odpalać dopiero za 3, 4 razem. Myślę, że chyba świece do wymiany ? Jeśli tak to jakie polecacie do powyższego ? Nie muszą być najdroższe, ale dobre :-) Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Jak się okazało (słusznie zdiagnozował spad), przyczyną była zbyt mała ilość benzyny. Przy instalacji LPG - jak się dowiedziałem - dobrze jest mieć przynajmniej 1/4 zbiornika benzyny wypełnioną. Od tankowania problemy ustały :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smigiel Napisano 24 Maja 2017 Udostępnij Napisano 24 Maja 2017 8 godzin temu, Ozetjot napisał: Dzięki wszystkim za podpowiedzi. Jak się okazało (słusznie zdiagnozował spad), przyczyną była zbyt mała ilość benzyny. Przy instalacji LPG - jak się dowiedziałem - dobrze jest mieć przynajmniej 1/4 zbiornika benzyny wypełnioną. Od tankowania problemy ustały :-) A to nie będzie początek końca pompy paliwa? Ja tak miałem w Picasso to za 2 miesiące pompa padła całkowicie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 24 Maja 2017 Udostępnij Napisano 24 Maja 2017 Jak padnie to padnie, taki efekt jeżdżenia na rezerwie przy LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 24 Maja 2017 Udostępnij Napisano 24 Maja 2017 19 godzin temu, Ozetjot napisał: Przy instalacji LPG - jak się dowiedziałem - dobrze jest mieć przynajmniej 1/4 zbiornika benzyny wypełnioną. Od tankowania problemy ustały :-) Pierwsze słyszę. Niejednokrotnie miałem mało w baku i nic się nie działo. Ale najważniejsze, że problem rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.