Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fotelik plus baza ISOFIX tani a dobry?

Featured Replies

Napisano

Z racji tego że za nie cały miesiąc zostanę tatą. Żona mnie zwie żebym zakupił w końcu fotelik.... Jestem kompletnie zielony w tym temacie. Co polecacie? Może macie coś na sell?

Napisano
18 minut temu, Luke16 napisał:

Z racji tego że za nie cały miesiąc zostanę tatą. Żona mnie zwie żebym zakupił w końcu fotelik.... Jestem kompletnie zielony w tym temacie. Co polecacie? Może macie coś na sell?

ostatnio przerobiłem temat i w końcu kupiłem fotelik z bazą firmy Cybex. Solidny bardzo, niestety ciut cięższy niż inne foteliki, które bardziej wydmuszki przypominały. Pamiętaj również, że musisz dopasować fotelik do stelaża wózka. Nie każdy stelaż ma odpowiednie adaptery, które pozwolą na zamocowanie fotelika.

Napisano
  • Autor

A jaki model cybexa kupiłeś bo też intensywnie się nad nim zastanawiam? Wózek raczej przyjmie adaptery :)

Napisano
Godzinę temu, Luke16 napisał:

A jaki model cybexa kupiłeś bo też intensywnie się nad nim zastanawiam? Wózek raczej przyjmie adaptery :)

ATON. Bardzo dobrze wykonany, solidny i ma fajną regulację dopasowania wkładki do długości dziecka.

Napisano
27 minut temu, bergerac napisał:

ATON. Bardzo dobrze wykonany, solidny i ma fajną regulację dopasowania wkładki do długości dziecka.

Też kupiłem ten fotelik - klocek straszny (5kg) ale widać w nim solidność.