Swiko Napisano 6 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2017 Jak powyzsze silniki zdaja egzamin w tym samochodzie? Jakies typowe przypadlosci jednego lub drugiego? DPF i lancuch rozrzadu (wiem, ze jest po stronie kola zamachowego) w CDTI sprawia jakies wieksze problemy? Cos innego/nietypowego w tym samochodzie co moze irytowac? Dzieki z gory! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 6 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2017 59 minut temu, Swiko napisał: Cos innego/nietypowego w tym samochodzie co moze irytowac? Diesel to chyba ta sama jednostka, która była montowana w AJ, raczej bez problemów. Odnośnie 1.0t, mało tego jeździ więc ciężko o większą próbkę, wiadomo jednak, że GMowskie benzyny z bezpośrednim wtryskiem mają problem z LSPI, ten najczęściej objawia się w 1.4t (bo to też najbardziej popularna w AK jednostka) i eliminowany jest wymianą oleju z preferowanego ówcześnie dexos 2 na dexos 1 gen2. Trzeba się nad tym pochylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 7 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2017 13 godzin temu, format napisał: Diesel to chyba ta sama jednostka, która była montowana w AJ, raczej bez problemów. Odnośnie 1.0t, mało tego jeździ więc ciężko o większą próbkę, wiadomo jednak, że GMowskie benzyny z bezpośrednim wtryskiem mają problem z LSPI, ten najczęściej objawia się w 1.4t (bo to też najbardziej popularna w AK jednostka) i eliminowany jest wymianą oleju z preferowanego ówcześnie dexos 2 na dexos 1 gen2. Trzeba się nad tym pochylić. Widze, ze stukowe tez w 1.0 wystepuje (u mnie tylko w takich albo 1.4 bez T jest jakis wybor), wiec ten silnik odpada. 1.6CDTI ujezdzalem ostatnio przez kilka dni w Mocce i musze przyznac, ze jak na diesla byl calkiem ok, ale zastanawialo mnie to czy ma jakies dziwne przypadlosci. Dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 7 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2017 @swiko ja bym się tak nie spinał, silniki benzynowe z 2017 roku są już fabrycznie zalane specyfikacją dexos 1 gen 2 i ten problem nie występuje tapatalked Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 7 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2017 8 minut temu, Swiko napisał: Widze, ze stukowe tez w 1.0 wystepuje (u mnie tylko w takich albo 1.4 bez T jest jakis wybor), wiec ten silnik odpada. 1.6CDTI ujezdzalem ostatnio przez kilka dni w Mocce i musze przyznac, ze jak na diesla byl calkiem ok, ale zastanawialo mnie to czy ma jakies dziwne przypadlosci. Dzieki! Kolega ma to 1.6 cdti w Astrze J jako sluzbowke i nie sprawia zadnych problemow. Wczesniej mial tez J-ke ale z 1.7 cdti i ten Oplowski 1.6 sprawia wg niego lepsze wrazenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 7 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2017 5 godzin temu, format napisał: @swiko ja bym się tak nie spinał, silniki benzynowe z 2017 roku są już fabrycznie zalane specyfikacją dexos 1 gen 2 i ten problem nie występuje tapatalked To nie jest auto dla mnie, więc spiny nie ma . Po prostu kobita po ośmiu latach w Swifcie musi dostać coś równie bezproblemowego, coś co nie wydaje dziwnych dźwięków sugerujących awarię (ma mega czułe ucho na nie) i co jej się będzie podobało. Niestety włoska technologia odpada, a na placu boju została tylko Astra i Megane. Najlepiej jakby miały jeszcze cztery cylindry i silniki benzynowe. Zasięgam po prostu opini za wczasu ;-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.