mikustcz Napisano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2017 Witam szanownych Centomaniaków! Zostałem naprowadzony na ten kącik, jako do najbardziej obeznanych w silnikach, więc przychodzę pytać W moim Stilo 1.4 z 2004r nastała konieczność wymiany serducha. Fabrycznie jest tam motor 843a1000, i czy można go zastąpić silnikiem 192b2000 pozostawiając sterownik silnika. Z tego co próbowałem ustalić, to wybrane części tych silników np koło zębate czy tłok są takie same a za różnicę mocy 95 i 90 km odpowiada ecu. Czy ktoś może pofwierdzić kompatybilność tych silników lub wskazać różnice, bo jeśli była by możliwość, to rozejrzałbym się za nowszym silnikiem z większym prawdopodobieństwem mniejszego przebiegu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 5 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2017 kazdy 1.4 16v podejdzie oprocz starjeta grande/idea Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 6 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2017 czyli czegoś takiego?? podobno z idea foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2017 ten jest bez zmiennych faz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 13 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2018 odkupie, bo namierzyłem 1.4 z EVo, czy li ze startjetem idzie to jakoś wywalić i na p1 odpalić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2018 podbijam temat z lepszymi zdjęciami, osprzęt z p1 mam, a tu się trafił taki słupek w dobrej cenie z małym nalotem. kiedyś coś czytałem że wystarczy nie podłączyć tej zmiennej fazy i jeździ normalnie. Silnika prawdopodobnie z punto 2013r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 21 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2018 2 godziny temu, Rapid136 napisał: podbijam temat z lepszymi zdjęciami, osprzęt z p1 mam, a tu się trafił taki słupek w dobrej cenie z małym nalotem. kiedyś coś czytałem że wystarczy nie podłączyć tej zmiennej fazy i jeździ normalnie. Silnika prawdopodobnie z punto 2013r. To jest multiair, a nie starjet. Starjet zadziała, multiair wątpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2018 naprosciej chyba glowiczke z walkami zalozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 9 Lutego 2018 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2018 Dnia 28.01.2018 o 15:23, guttek napisał: naprosciej chyba glowiczke z walkami zalozyc całą kpl. głowicie, czy tylko tą cześć z wałeczkami? fajnie by było dolną cześć zostawić. jest sens coś poprawiać w głowicy? planowanie, kanały zawory na 3 katy? wałki będą seria na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid136 Napisano 19 Marca 2018 Udostępnij Napisano 19 Marca 2018 to zdjęcie wiele wyjaśnia w kwestii 1.4 multiair a stilo/punto na boschu lub MM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.