-
Liczba zawartości
1 447 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Retained
- weteran
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Ruti's Achievements
kierowca (12/20)
4
Reputacja
-
Może coś takiego? https://www.aliexpress.com/item/32966145593.html
-
Pytania o 199A6000, zmienne fazy starjet a modyfikacje silnika i swap
Ruti odpowiedział kaszelek na temat - Centomania
1. Wariator jest w kole rozrządu i nie przeszkadza, ale nie wciśniesz już osłony rozrządu bo kółko będzie prawie ocierać o lampę. 2. Da się wsadzić ostre wałki, jak i wałki z 1.2/1.4, ale w ten sposób eliminuje się zmienne fazy, a chyba nie o to Ci chodzi. 2a) Wałek ssący jest praktycznie taki sam, ale wydechowy jest zupełnie inny, ma od strony kółka rozrządu chyba ze 3 kanaliki olejowe w środku. Jeśli chcesz zachować zmienne fazy to wydechowy musisz zostawić bo nie zastosujesz nic zamiennie. 2b) Wymieniając wałki trzeba tylko trzymać się zasady zgodności wałków i kół czyli wałki z 1.2 to kółko z 1.2, wałki z 1.4 to kółko z 1.4. Od któregoś rocznika wałki w 1.4 miały zwiększoną średnicę wałka w miejscu mocowania kółka rozrządu. 3. Prawda, górne szpilki kolektora ssącego są przesunięte około 1cm w górę, żeby założyć kolektor ssący z P1 trzeba zrobić fasolki. 4. Nie wiem czy wszystkie 1.4, ale widziałem taką głowicę w 1.4 bez wariatora (chyba Panda 100HP), która miała też kanał do zasilania wariatora. 5. Zawór uniemożliwia zamknięcie maski i to dość znacznie. Nie wyobrażam sobie tego w SC, trzeba by wyciąć kawałek pasa przedniego i dość znacznie maskę, z uwagi na miejsce cięcia (nad lampą) wyglądałoby to dość komicznie. Arturo miał taki opis, ale w jego aucie nie było zmiennych faz. -
Gratuluję osiągnięcia celu! Chylę czoło i powodzenia w dalszych pracach!
-
Ja tu nie widzę sprzeczności Jest tak jak napisałem. Dyzio miał na myśli że nie da się założyć kółka z P1 do wałka wydechowego w StarJet. Pilnuj tylko, żeby był komplet, jak wałki z 1.2 to i kółko z 1.2, jak wałki z 1.4 to i kółko z 1.4. W późniejszych 1.4 wałki miały większą średnice w miejscu montażu kółka, przez co kółko było inne.
-
Różnice: - przesunięte górne mocowania kolektora ssącego (około 1cm w górę) - żeby założyć kolektor ssący z P1 trzeba zrobić fasolki - brak kanału wodnego z tyłu głowicy - temat załatwia obudowa termostatu z GP - wałek wydechowy z kanalikami pod wariator w kole rozrządu - wystarczy założyć normalne wałki z dowolnego 1.2/1.4 16v ze zwykłym kółkiem - zmieniacz faz na głowicy
-
I właśnie ta 6cio biegowa skrzynia biegów należy do rodziny C514...
-
W Starjet (1.4 16v 95KM) jest skrzynia C514 Miałeś taki kpl w garażu kilka dni i nie pamiętasz?
-
> czy jest jakaś róznica w błotnikach mam chętnego na błotnik ale mam odkrecony z mpi a gość ma spi > czymś się rożnią ??? Zależy jaki rocznik tego spi. Zmiana byla chyba w maju 1999. Najlepiej zajrzeć pod nadkole i porównać mocowanie do pasa przedniego.
-
> Cześć, > czy ktoś ma może zrobione zdjęcie jak wygląda cały komplet tych metalowych osłon, które są między > skrzynią a silnikiem (Silnik 1,1)? Lub ewentualnie part number, bo nigdzie nie mogę tego > znaleźć. Chodzi mi o te osłony, które chronią koła zamachowe i sprzęgło przed dostawaniem się > do nich brudu. Górna (między silnik, a skrzynię) wygląda jak na foto poniżej. Jakbyś był zainteresowany zakupem to daj znać na priv Fotki dolnej niestety nie posiadam.
-
> 2 lata temu pękły mi obie tylne sprężyny weitec Miałem dokładnie taki sam przypadek z Weitec'ami
-
> http://allegro.pl/fiat-seicento-tunel-biegow-zapalniczka-popielniczk-i4206792069.html > Dałem tutaj przykładową aukcję. Chodzi mi o tą okrągłą, "suwaną" część popielniczki taką w > ciemniejszym kolorze. Brakuje mi właśnie tej części przesuwanej, ma ktoś numer tej części ?, > facet w ASO poległ a może ma ktoś coś takiego do sprzedania? Czy tylko da się kupić całą tą > popielniczkę tj. wkład i tą okrągła część razem ? Facet tak powiedział w ASO Czy może > popielniczki w zwykłym SC i Sportingu są różne? Chyba miałem gdzieś coś takiego, jutro sprawdzę i dam Ci znać
-
Poszukuję schematu ABS do Seicento, najchętniej mpi. W książkach typu sam naprawiam tego akurat nie ma. Najbardziej interesuje mnie rozpisanie pinów w kostce przy prawym progu, która łączy wiązkę ABS z kabinową. A dokładniej, który z kabli w tej kostce idzie do kontrolki w liczniku. Ma ktoś coś takiego?
-
> Witam! > Przymierzam się do wymiany rozrządu w SCS 1.1 SPI prod. 03.1999r > Pytanie: > Pasek rozrządu 104 czy 125 zębów? Chyba właśnie w 99r była zmiana więc najlepiej sprawdzić po VIN i nr oryginału. > Jakiej firmy pasek? Dayco, Continental > Napinacz - Jaka firma? INA > Pompa wody - jakiej firmy? (we wcześniejszych wątkach polecane > były Dolz, hepu Ruville czy się coś zmieniło?) Dodałbym do tego jeszcze SKF. Jakbyś chciał SKF na 20zębów (pod pasek 104zęby) to mam taką na sprzedaż, nówka sztuka
-
Różnice w kolektorze dolotowym i układzie chłodzenia (brak kanału w głowicy jak w T-Jet) są tylko w silniku z GP
-
> Też mam taki zamiar powiedz czy po zdjęciu panelu srodkowego dobiore sie do niego czy cos jeszcze > musze odkręcać Mnie się udało, ale nie było łatwo bo dojście tam jest fatalne. Poruszaj najpierw kablami, jak nic nie da to wyjmij wtyczkę i podejrzyj lusterkiem czy piny we włączniku nie sa upalone. Jak są to masz odpowiedź.