jahooo Napisano 8 Września 2017 Udostępnij Napisano 8 Września 2017 Mam problem z instalacja BRC 24. Przebieg 140tyś. Wymieniane tylko co 15tys filtry. Ostatnio kilkukrotnie cofa na benzyne kontrolki zaczynaja mrugac i pika. Temperatura silnika nie ma znaczenia. Nieraz po paru cofkach normuje się. A ostatnio naprawiło się dopiero na drugi dzień. Umówiłem sie na serwis. Przez telefon mówili o parowniku wymiana membrany. Ale czy to nie dziwne ze nieraz chodzi 2 tygodnie dobrze a niekiedy co kilka dni wystapi usterka. Może jakiś czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 9 Września 2017 Udostępnij Napisano 9 Września 2017 13 godzin temu, jahooo napisał: Mam problem z instalacja BRC 24. Przebieg 140tyś. Wymieniane tylko co 15tys filtry. Ostatnio kilkukrotnie cofa na benzyne kontrolki zaczynaja mrugac i pika. Temperatura silnika nie ma znaczenia. Nieraz po paru cofkach normuje się. A ostatnio naprawiło się dopiero na drugi dzień. Umówiłem sie na serwis. Przez telefon mówili o parowniku wymiana membrany. Ale czy to nie dziwne ze nieraz chodzi 2 tygodnie dobrze a niekiedy co kilka dni wystapi usterka. Może jakiś czujnik Bez diagnozy i sprawdzenia błędów to wróżenie z fusów. Może być wszystko, czujnik temperatury, czujnik ciśnienia, elektrozawór, itp. Nie ma co wpadać w paranoje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 Nie będę zakładał nowego tematu, mam podobny objaw. Tylko dzieje się tak, że głównie na zimnym pierwsze przełączenie jest nieskuteczne (pika i miga), zgaszę auto na chwilę (np 2-3 min pod szkołą jak dzieciaki zaprowadzę) odpalam, ruszam, przełączy na gaz i można jechać 500km na gazie. Czasami przełączy i na zimnym i jest ok. Byłem u gazownika, bo po zakupie nie przełączał wcale na gaz, ale nie ma kabla do BRC bo siedzi w STAGU tylko, powymieniał filtry na przewodzie i w parowniku i przeczyścił wtryski (podsyfione były brązowym nagarem, psikał jakimś środkiem i czyścił) i wtryski ruszyły, ale dalej dzieje się to co powyżej. Czyżby czas parownika nastał i zawór w nim odcina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 3 Października 2017 Udostępnij Napisano 3 Października 2017 zacząłbym od czyszczenia elektrozaworu przy parowniku... mam dokładnie to samo...jak było jeszcze 20+ stopni to nic się nie działo a teraz nagminnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 4 Października 2017 Udostępnij Napisano 4 Października 2017 Dnia 3.10.2017 o 11:16, muzz napisał: zacząłbym od czyszczenia elektrozaworu przy parowniku... Da się to zrobić samodzielnie mając do dyspozycji klucze, wd-40, odrdzewiacz, elektrosol i na wpół dwie lewe ręce do mechaniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 Da się. Ja tego nie robiłem ale dwa razy widziałem jak robi to gaziarz to kwestia odkręcenia, wyjęcia i przeczyszczenia. Robota na 15 minut. Z tym, ze nie wiem jaki tam reduktor siedzi u Ciebie i czy dostęp do elektrozaworu jest bezproblemowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 5 Października 2017 Udostępnij Napisano 5 Października 2017 Znajdź sobie dobry klucz oczkowy z jak najmniejszym sfazowaniem oczka. Sześciokąt, którym odkręcasz obudowę grzybka zaworu, jest niski, a jednocześnie mocno przykręcony. Jak nie złapiesz porządnym kluczem, to sześciokąt może się uszkodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 Siedzi tam Alex R60, dostęp niby wydaje się być ok. Pokombinuję zatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 Faktycznie wyglada ba dobry dostęp. Ja bym spróbował najpierw samemu - oprócz kilku minut pracy nic to nie kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 10 Października 2017 Udostępnij Napisano 10 Października 2017 21 godzin temu, muzz napisał: Faktycznie wyglada ba dobry dostęp. Ja bym spróbował najpierw samemu - oprócz kilku minut pracy nic to nie kosztuje. Czyli odpinamy zasilanie, odkręcamy z góry śrubkę schodzi nam z trzpienia, czyścimy tulejkę i trzpień i składamy?Jeśli tak, to niestety nie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 10 Października 2017 Udostępnij Napisano 10 Października 2017 dokładnie tak jak piszesz... pozostał gazowiec... u mnie na ten przykład po czyszczeniu przez kilka tankowań było dobrze i znowu wróciliśmy do punktu wyjścia... z tego co z gaziarzem gadałem to tak naprawdę w dużej mierze kwestia gazu i dzieje się najczęściej po zimie ale może być też tak, że gdzieś zatankowałeś coś zasyfionego... u mnie za pierwszym razem stało się tak po jeździe nad morze w lato... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 23 godziny temu, muzz napisał: dokładnie tak jak piszesz... pozostał gazowiec... u mnie na ten przykład po czyszczeniu przez kilka tankowań było dobrze i znowu wróciliśmy do punktu wyjścia... z tego co z gaziarzem gadałem to tak naprawdę w dużej mierze kwestia gazu i dzieje się najczęściej po zimie ale może być też tak, że gdzieś zatankowałeś coś zasyfionego... u mnie za pierwszym razem stało się tak po jeździe nad morze w lato... No ale co to oznacza, że parownik do regeneracji?Czy wina wtrysków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muzz Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 aż tak biegły nie jestem więc nie będę Tobie ściemniał ale jeżeli wraca to może być parownik (np. trzeba zwiększyć ciśnienie na parowniku albo do regeneracji)...wtryski raczej (tak na chłopski rozum) nie...w instalacji masz spadek ciśnienia i dlatego przełącza się z powrotem na noPB... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 a może jest walnięty czujnik ciśnienia... Mam dokladnie to samo. Co ciekawe przelaczy sie na lpg, wróci na benzynę i tak z pare razy po czym juz jest ok i jedzie tylko na lpg choćbym i 100km jechal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 5 godzin temu, angrius napisał: a może jest walnięty czujnik ciśnienia... W sensie map sensor?Chyba wtedy nie byłoby takich cyrków tylko nie działałby wcale na lpg, przynajmniej tak miałem w innej instalce. Tu w sumie problem jest tylko po porannym odpaleniu i pierwszym odpaleniu, pojadę do biura, 8h stoi, przełącza się ładnie na lpg bez problemu, a po nocy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.