angrius Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 mam do wymiany termostat w clio 3 1.6. Teraz pytanie: czy to co ma ten niebieski korek to obudowa termostatu? Jesli tak to w jaki sposób się tam dostać? Da sie wogole wymienić sam wklad czy trzeba razem z obudowa? Pisze tu bo może ktoś mial cliówke i podobny problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 Do wymiany całość Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 9 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2017 7 minut temu, Muzyk napisał: Do wymiany całość Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka a jakies wskazówki co do wymiany? Z tego co widzę to pól auta chyba trzeba rozebrać... Czy z tych węży poleci dużo plynu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 Tam masz olej w obiegu jeszczeWysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 Poszukaj w katalogach mera ( termostat.pl ) termostatu do twojego auta. Maja prawie do wszystkich aut dosrepnych w Europie. Co najlepsze to produkuja wklady tylko. Jak u nich zamowisz przez e-mail albo telefonicznie to distaniesz razem z narzędziem ktorym wymienisz "niewymienialny" wkład. Zaplacisz pewnie polowe albo 1/3 ceny calego termostatu z obudową z wahlera albo carlostatu. Do cytryn zamawialem u nich termostaty na wyzsza temperature otwarcia. Zrobili specjalnie dla mnie. Maja tanie i dobrej jakości produkty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 9 Października 2017 Udostępnij Napisano 9 Października 2017 Czyli dostanie w zestawie urządzenie do zgrzewania plastiku?Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolchyla Napisano 10 Października 2017 Udostępnij Napisano 10 Października 2017 Nie wiem- moze dostanie. Jak znajdzie odpowiedni zamiennik w katalogu mera to juz oni sposób maja. Jak nie ma jego auta w katalogu to znaczy ze nic nie poradzi i trzeba kupic całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 10 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2017 nie ma na liście clio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 Odnośnie termostatu w clio. Czym Ci sie objawia uszkodzenie? Tylko długo nagrzewa czy jeszcze cos? Bo u mnie jakos tez wolno sie wskazówka pnie w góre i dodatkowo wydaje mi sie ze nawet jak mam na maxa skręcony przełacznik na zimne to dmucha temp wyższa od temp otoczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 Dnia 9.10.2017 o 17:47, Muzyk napisał: Do wymiany całość Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka ile to kosztuje? i da sie samemu wymienic bez kanału i specjalistycznej wiedzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 11 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2017 35 minut temu, tomata napisał: Odnośnie termostatu w clio. Czym Ci sie objawia uszkodzenie? Tylko długo nagrzewa czy jeszcze cos? Bo u mnie jakos tez wolno sie wskazówka pnie w góre i dodatkowo wydaje mi sie ze nawet jak mam na maxa skręcony przełacznik na zimne to dmucha temp wyższa od temp otoczenia... raz ze wolniej mam wrażenie ze sie nagrzewa (aczkolwiek jednostajnie) to zawsze z dwa razy po rozgrzaniu lekko opada wskazówka do kreski niżej i wraca z powrotem, po czym juz się tak nie dzieje. Grzanie w kabinie raczej w normie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafaltd Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 11 minut temu, angrius napisał: raz ze wolniej mam wrażenie ze sie nagrzewa (aczkolwiek jednostajnie) to zawsze z dwa razy po rozgrzaniu lekko opada wskazówka do kreski niżej i wraca z powrotem, po czym juz się tak nie dzieje. Grzanie w kabinie raczej w normie... Według mnie fakt, który wytłuściłem wyżej potwierdza, że termostat działa i ma się dobrze. Nie warto go zaczepiać. A jak już, to sprawdzić jak się nagrzewają węże na chłodnicy a nie gdybać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 11 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2017 15 minut temu, rafaltd napisał: Według mnie fakt, który wytłuściłem wyżej potwierdza, że termostat działa i ma się dobrze. Nie warto go zaczepiać. A jak już, to sprawdzić jak się nagrzewają węże na chłodnicy a nie gdybać. myślisz ze to normalne? W żadnym innym aucie tak mi sie nie dzialo... Chyba ze ta wskazowka jest tak czula na kazda zmianę temperatury... Fakt faktem, ze jak np jade autostrada to temperatura juz nie spada i sie trzyma... Moze rzeczywiście niepotrzebnie się martwię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafaltd Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 To, że temp. w pewnym momencie spada i za chwilę rośnie świadczy, że termostat otwiera się i napływa zimny płyn z chłodnicy by po chwili znowu się przymknąć i zwiększyć temp. Tak kilka razy do ustabilizowania się temperatur w dużym i małym obiegu. Najprościej jest sprawdzić, czy na zimnym silniku grube węże na chłodnicy równomiernie się nagrzewają, czy też następuje nagłe nagrzanie po osiągnięciu temperatury roboczej. Jeśli to pierwsze, to do wymiany termostat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.