Skocz do zawartości

termostat clio III


angrius

Rekomendowane odpowiedzi

mam do wymiany termostat w clio 3 1.6. Teraz pytanie: czy to co ma ten niebieski korek to obudowa termostatu? Jesli tak to w jaki sposób się tam dostać? Da sie wogole wymienić sam wklad czy trzeba razem z obudowa? Pisze tu bo może ktoś mial cliówke i podobny problem.

WP_20171009_17_06_01_Pro.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj w katalogach mera ( termostat.pl ) termostatu do twojego auta.

Maja prawie do wszystkich aut dosrepnych w Europie.

Co najlepsze to produkuja wklady tylko. Jak u nich zamowisz przez e-mail albo telefonicznie to distaniesz razem z narzędziem ktorym wymienisz "niewymienialny" wkład.

Zaplacisz pewnie polowe albo 1/3 ceny calego termostatu z obudową z wahlera albo carlostatu.

Do cytryn zamawialem u nich termostaty na wyzsza temperature otwarcia. Zrobili specjalnie dla mnie.

Maja tanie i dobrej jakości produkty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie termostatu w clio. Czym Ci sie objawia uszkodzenie? Tylko długo nagrzewa czy jeszcze cos? Bo u mnie jakos tez wolno sie wskazówka pnie w góre i dodatkowo wydaje mi sie ze nawet jak mam na maxa skręcony przełacznik na zimne to dmucha temp wyższa od temp otoczenia... :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, tomata napisał:

Odnośnie termostatu w clio. Czym Ci sie objawia uszkodzenie? Tylko długo nagrzewa czy jeszcze cos? Bo u mnie jakos tez wolno sie wskazówka pnie w góre i dodatkowo wydaje mi sie ze nawet jak mam na maxa skręcony przełacznik na zimne to dmucha temp wyższa od temp otoczenia... :hmm:

raz ze wolniej mam wrażenie ze sie nagrzewa (aczkolwiek jednostajnie) to zawsze z dwa razy po rozgrzaniu lekko opada wskazówka do kreski niżej i wraca z powrotem, po czym juz się tak nie dzieje. Grzanie w kabinie raczej w normie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, angrius napisał:

raz ze wolniej mam wrażenie ze sie nagrzewa (aczkolwiek jednostajnie) to zawsze z dwa razy po rozgrzaniu lekko opada wskazówka do kreski niżej i wraca z powrotem, po czym juz się tak nie dzieje. Grzanie w kabinie raczej w normie...

Według mnie fakt, który wytłuściłem wyżej potwierdza, że termostat działa i ma się dobrze. Nie warto go zaczepiać. A jak już, to sprawdzić jak się nagrzewają węże na chłodnicy a nie gdybać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, rafaltd napisał:

Według mnie fakt, który wytłuściłem wyżej potwierdza, że termostat działa i ma się dobrze. Nie warto go zaczepiać. A jak już, to sprawdzić jak się nagrzewają węże na chłodnicy a nie gdybać.

myślisz ze to normalne? W żadnym innym aucie tak mi sie nie dzialo... Chyba ze ta wskazowka jest tak czula na kazda zmianę temperatury... Fakt faktem, ze jak np jade autostrada to temperatura juz nie spada i sie trzyma... Moze rzeczywiście niepotrzebnie się martwię...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że temp. w pewnym momencie spada i za chwilę rośnie świadczy, że termostat otwiera się i napływa zimny płyn z chłodnicy by po chwili znowu się przymknąć i zwiększyć temp. Tak kilka razy do ustabilizowania się temperatur w dużym i małym obiegu. Najprościej jest sprawdzić, czy na zimnym silniku grube węże na chłodnicy równomiernie się nagrzewają, czy też następuje nagłe nagrzanie po osiągnięciu temperatury roboczej. Jeśli to pierwsze, to do wymiany termostat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.