Hanys79 Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Witam.Moją Pandą za nic nie mogłem osiągnąć nawet 150 km/h.Mam silnik > 1.1.Wycisnąłem z niej 130 km/h i dalej klapa.Pedał gazu > wcisnięty do maxa. maxa!!!Brak ciągu i mocy!!! Zużycie w mieście > ok 7.5 l Pb 95 /100 km!!! Zimą już żre ok 9.5-10 > l/100km.Przebieg 11000 km.Sinik dziwnie pracuje na wolych > obrotach.Rzuca nim troche i czmycha z rury wydechowej jakby > "wypadał zapłon".przy 800 km przebiegu zmieniano popychacze > zaworów w silniku, ponieważ klepały zawory. A sprzęgło jest w jakim stanie? Ja swoją padliną 1.1 spokojnie do 150 dochodzę, 160 na prostej na się wysinąć pod warunkiem, że się nie jedzie w więcej niż 2 osoby (z kierowcą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yoka Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 Hej. Obecnie zmuszony jestem jeździć Pandą 1.1 bo mój GP stoi i sie naprawia. Pandką udało mi sie wycisnąć 155 km/h z 4 osobami na pokładzie na autostradzie. Nawet żwawo doszła do tej prędkości. Wszystko byłoby pięknie gdyby nie opcja wiru w baku paliwa, który włacza sie powyżej 120 km/h. Tak jak sobie liczyłem - na trasie przy predkosciach 120-140 km/h potrafi sobie Pandzia chlupnąć od 6,5-7 l/100 km, natomiast w przedziale 110-120 km/h Pandzia zadawalała sie 5,5-6 l/100 km. Generalnie fajnie przyspiesza Pandzia i bez problemów z silnikiem 1.1 potrafi przyspieszać w górnych granicach prędkości. Punto jakie kiedys miałem z tym samym silniczkiem jakoś strasznie sie muliło powyżej 110 km/h....a dochodziło tylko do 145 km/h i dalej juz nie chciało jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Hej. > Obecnie zmuszony jestem jeździć Pandą 1.1 bo mój GP stoi i sie > naprawia. Pandką udało mi sie wycisnąć 155 km/h z 4 osobami na > pokładzie na autostradzie. Nawet żwawo doszła do tej prędkości. > Wszystko byłoby pięknie gdyby nie opcja wiru w baku paliwa, > który włacza sie powyżej 120 km/h. > Tak jak sobie liczyłem - na trasie przy predkosciach 120-140 km/h > potrafi sobie Pandzia chlupnąć od 6,5-7 l/100 km, natomiast w > przedziale 110-120 km/h Pandzia zadawalała sie 5,5-6 l/100 km. > Generalnie fajnie przyspiesza Pandzia i bez problemów z silnikiem 1.1 > potrafi przyspieszać w górnych granicach prędkości. > Punto jakie kiedys miałem z tym samym silniczkiem jakoś strasznie sie > muliło powyżej 110 km/h....a dochodziło tylko do 145 km/h i > dalej juz nie chciało jechać. Wiesz Punto to jednak ciezsze auto, z nie co inaczej zestopniowana skrzynka wiec mniejsza Vmax ma tu uzasadnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ltq Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Obecnie zmuszony jestem jeździć Pandą 1.1 bo mój GP stoi i sie > naprawia. Pandką udało mi sie wycisnąć 155 km/h z 4 osobami a ze tak zapytam, troche off-topic, co sie zepsulo w Grande?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yoka Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > a ze tak zapytam, troche off-topic, co sie zepsulo w Grande?? Po przejechaniu 200 km (czyli na nastepny dzień po odbiorze GP) przekładnia kierownicza dostała takich luzów ze zatrzymali mi w serwisie auto ....i ponoc naprawiają :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Po przejechaniu 200 km (czyli na nastepny dzień po odbiorze GP) > przekładnia kierownicza dostała takich luzów ze zatrzymali mi w > serwisie auto ....i ponoc naprawiają :-) No to niezle jaja od samego poczatku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yoka Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Wiesz Punto to jednak ciezsze auto, z nie co inaczej zestopniowana > skrzynka wiec mniejsza Vmax ma tu uzasadnienie No ale fabryka dała Vmax = 155 km/h w P I. A w sumie tylko raz udało mi sie go rozpedzić do predkosci 150 km/h jadąc sam i to na drodze która miała pochył sprzyjajacy rozpedzaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > No ale fabryka dała Vmax = 155 km/h w P I. A w sumie tylko raz udało > mi sie go rozpedzić do predkosci 150 km/h jadąc sam i to na > drodze która miała pochył sprzyjajacy rozpedzaniu W Punto masz do 1.1 dwa rodzaje skrzynek 5 biegowych, pono jedna jest wolniejsz a ekonomiczniejsza a ta druga na odwrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomr Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Po przejechaniu 200 km (czyli na nastepny dzień po odbiorze GP) > przekładnia kierownicza dostała takich luzów ze zatrzymali mi w > serwisie auto ....i ponoc naprawiają :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Na mnie nie działa magicznie bo nie jest mi obca od lat i zdaje sobei > sprawę z niebezpieczeństw i wiem kiedy i na co mogę sobie > pozwolić to nie było akurat wprost do Ciebie, tylko w odpowiedzi na Twojego posta > NIe wim skąd ten wniosek jak dla mnei np odcinek wrocław katowice > niczym nei odbiega od tego co widzimy za granicą, nawet jakością > nawieżchni i szerokością przewyższa wiele autostrad niemieckich, > bo tam jest ich jeszcze dużo z lat 70 nie porównuj 35 letnich dróg do 2-3 letnich bo to smieszne. W dalszym ciągu u nas nie umie sie autostrad budować, bo wszędzie się buduje autostrady o nawierzchni betonowej - chciałbym zobaczyć jak bedzie wyglądała za 30 lat wrocław - kat. oczywiście z 1 nawierzchnią - a te niemieckie z lat 70 też wtedy nie były szczytem techniki, ale do dzisiaj istnieją > Dla > Ta autostrada ma przynajmiej 10 lat o ile ini wiecej i faktycznie > była budowana w czasach gdy u nas o budowie autostrad nie miał > nikt pojęcia. no to nawet jak ma 10 lat to jest w stanie tragicznym, a jej nawierzchnia nie jest lepsza od DK 1 - śmiem twierdzić że 1 ma lepszą nawierzchnię - na odcinku bielsko-kat. - ( z wyj. miasta Tychy) niż A4, za przejazd którą sie płaci!! > Tak jak piszę prędkości można rozwijać jak warunki > pozwalają warunki to nie wszystko, jeszcze potrzebne są umiejętności i olej w głowie (to stwierdzenie ogólne, broń boże do Ciebie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yoka Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > W Punto masz do 1.1 dwa rodzaje skrzynek 5 biegowych, pono jedna jest > wolniejsz a ekonomiczniejsza a ta druga na odwrot Nie przypominam sobie aby mój P I był ekonomiczny.......... palił średnio 6,5-7 l/100 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Nie przypominam sobie aby mój P I był ekonomiczny.......... palił > średnio 6,5-7 l/100 km jak Ci tyle palił to Ci dobrze palił. Mojemu koldze z pracy pali ponad 7,5 i przy wieku auta 10 lat jest to normalka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtas76 Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Nie przypominam sobie aby mój P I był ekonomiczny.......... palił > średnio 6,5-7 l/100 km Dobra konczymy bo to OT i kacik Pandy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_Sz Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > to nie było akurat wprost do Ciebie, tylko w odpowiedzi na Twojego > posta > nie porównuj 35 letnich dróg do 2-3 letnich bo to smieszne. > W dalszym ciągu u nas nie umie sie autostrad budować, bo wszędzie się > buduje autostrady o nawierzchni betonowej - chciałbym zobaczyć > jak bedzie wyglądała za 30 lat wrocław - kat. oczywiście z 1 > nawierzchnią - a te niemieckie z lat 70 też wtedy nie były > szczytem techniki, ale do dzisiaj istnieją > no to nawet jak ma 10 lat to jest w stanie tragicznym, a jej > nawierzchnia nie jest lepsza od DK 1 - śmiem twierdzić że 1 ma > lepszą nawierzchnię - na odcinku bielsko-kat. - ( z wyj. miasta > Tychy) niż A4, za przejazd którą sie płaci!! > warunki to nie wszystko, jeszcze potrzebne są umiejętności i olej w > głowie (to stwierdzenie ogólne, broń boże do Ciebie ) Zgadzam się z Tobą co do a4 kraków, nie do końca zgodze się z tym że nie umimy budować autostrad, bo to nei do końca jest tak. Jak widziałem przekrój a4 na Wrocław to myślę że ta droga wytrzyma trochę. Jak chodzi o betonówki to one też mają wady i nie wszędzie można je stosować, Na śląsku trochę ryzykowne by to było bo to specyficzny, ruchomy teren. A co do oleju w głowie t trzeba go mieć zawsze za kółkiem, a z tym wielu rodaków ma poważny problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ltq Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > przekładnia kierownicza dostała takich luzów ze zatrzymali mi w aua no to musze sie powaznie zastanowic czy ma sens inwestycja w GP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Święte słowa - to ważne aby mieć tą swiadomość a no wlasnie o to chodzi! wiesz jak czytam ze ktos mial 3 pasazerow na pokladzie Pandy i testowal ile moze nia wyciagnac - czy sie uda 180 to sie zastanawiam jak u niego z odpowiedzialnoscia jest i umiejetnoscia ponoszenia konsekwencji za swoje czyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m_flower Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > ino powiedz mi po co prowokowac celowo? motywacja jest prywatna sprawa kazdego ! > w sumie moglabym powiedziec ze lata mi to ze ktos sie zabije bo > jechal za szybko i auta nie opanowal... ale niestety nie jestem > z kamienia. Moze wy jestescie, wiec voila. Jak narazie za duzo > mlodych ludzi ginie prez wlasna glupote i przez czyjas, a takie > wypadki czasami powoduja ze gina Ci co najmniej zawinili... mieszasz dwie oddzielne kwestie ale moze faktycznie nalezy dac sobie spokoj z tym OT ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekqn Napisano 24 Maja 2006 Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 > Dzisiaj na autostradzie A4 zrobiłem 390 kilometrów, prędkość > licznikowa do 170, prawie całość w granicach 140-150, 2 osoby, > bak poszedł cały , zużycie paliwa w granicach 7,5 litrów średnie > , tylko powyżej 150 nie da sie jechać, zero mocy, jakby Pandzia > miała z 20 koni więcej to można poszaleć.....żeby tak z 180-190 > poszła to spoko by było, a tak to albo tuning albo inne auto Haha jak juz pisalem kiedys w poscie "Test Dlugodystansowy" calkiem niedawno mialem przyjemnosc jechac trase 811km ( 3 osoby plus duzo bagazu)prawie cala autostrada predkosci licznikowej nie minalem powyzej 160 ale srednio bylo 140 i spalanie wyszlo w granicach 6.9 zatankowane bylo paliwo SHELL V power Racing zarowno na polskiej jak i niemieckiej stacjii w/w firmy Co do braku mocy to nie ma sie co dziwic przeciez mis to auto klasy miejskiej a podczas mojej podrozy zaskoczyl mnie bardzo pozytywnie Bylo naprawde ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 24 Maja 2006 Udostępnij Napisano 24 Maja 2006 Spalanie to chyba jedna z podstawowych zalet tego auta: Zdjęcia z wczoraj: Przejechany dystans: średnie spalanie: Srednia prędkośc 76 km/h no i jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marta21 Napisano 30 Maja 2006 Udostępnij Napisano 30 Maja 2006 > Spalanie to chyba jedna z podstawowych zalet tego auta: > Zdjęcia z wczoraj: > Przejechany dystans: > średnie spalanie: > Srednia prędkośc 76 km/h > no i jak? umnie lpg po mieście przy pościgu wszystkiego co przedemną pali 9 a przy" teściowa w samochodzie" 7 ten wynik jest dla mnie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streetfighter Napisano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2006 195km/h z gory jechalem musze znalezc lepsza gore po zalozylem sie ze znajomkiem ze wskazowka wychyli sie poza 200:D:) btw licznik w pandzi klamie sprawdzalem na gps jak jedzie sie 180 to realnie pokazuje 169 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.