Gość SYSTEM Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 Jak się to usuwa ? Na klapie z tyłu FIAT i Seicento, z przodu //// ... to jest klejone, przykrecane czy na wcisk ? Z tyłu macałem na ślepo, nic tam nie wyczuwam Nie chcę czegoś uszkodzić i futrować lakiernika ... jak pousuwam to będą otwory czy gładko zostanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
offca Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > Jak się to usuwa ? Na klapie z tyłu FIAT i Seicento, z przodu > //// ... to jest klejone, przykrecane czy na wcisk ? Z tyłu > macałem na ślepo, nic tam nie wyczuwam > Nie chcę czegoś uszkodzić i futrować lakiernika ... jak pousuwam to > będą otwory czy gładko zostanie ? z tyłu na klej... podgrzej suszarka i cieńką żyłką "odcinaj" naklejkę od lakieru... pozostałości kleju wyczyść benzyną ekstrakcyjną... przód jest przykręcany i trzeba spawać dziurę i malować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
offca Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > z tyłu na klej... podgrzej suszarka i cieńką żyłką "odcinaj" naklejkę > od lakieru... pozostałości kleju wyczyść benzyną ekstrakcyjną... > przód jest przykręcany i trzeba spawać dziurę i malować... Zwykłą suszarą do włosów, nie żadną opalarką ? Co to za klej pieruński, tyle lat na deszczu, mrozie, myjnia i trzyma BANKOWO benzyna extrakcyjna ? Lakier jest o ile wiem dwuskładnikowy, kolor i na wierzch bezbarwny lukier ... nie zejdzie mi to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > Zwykłą suszarą do włosów, nie żadną opalarką ? Jak masz opalarke to jeszcze lepiej tylko uważaj żeby nie zniszczyć lakieru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
offca Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 > Zwykłą suszarą do włosów, nie żadną opalarką ? Co to za klej zwykłą > pieruński, tyle lat na deszczu, mrozie, myjnia i trzyma > BANKOWO benzyna extrakcyjna ? Lakier jest o ile wiem dwuskładnikowy, > kolor i na wierzch bezbarwny lukier ... nie zejdzie mi to ? na 2 autach tak robiłem i nie zeszło ale jak chcesz próbuj wodą z mydłem na koniec możesz jeszcze miejsce po nalepce przepolerować pastą tempo czy automax... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
offca Napisano 21 Maja 2006 Udostępnij Napisano 21 Maja 2006 Dzieki No to tył zrobie w tygodniu a przodu nie ruszam na razie. Zwłaszcza, że mam ochotę na czarną maskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > Dzieki No to tył zrobie w tygodniu a przodu nie ruszam na razie. > Zwłaszcza, że mam ochotę na czarną maskę wywal od razu z tyłu wycieraczke i zaklej ją jakąś zaślepką.. ja tak zrobię w tym tyg bo wycieraczki tylnej i tak nie używam ale ja po wywaleniu tylnych znaczków ślady mam teraz ale i tak bede malowal tylna klape takze sie nie przjmuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > wywal od razu z tyłu wycieraczke i zaklej ją jakąś zaślepką.. napisze bo zaraz sie znowu zacznie Manual wygląda nastepująco: - odkręcamy całe ramię wycieraczki kluczykiem 10 - od spodu klapy zdejmujemy plastikowy "pas" pod którym znajduje się silniczek wycieraczki i światło stop, potrzebujemy śrubokręt gwiazdkowy - od silniczka odlączamy kostkę zasilającą i sterującą i odkręcamy caly silniczek (mocowany na 3 długie śruby, imbus, nie pamietam rozmiaru) - po jego wyjęciu, wyciągamy od zewnętrznej strony szyby tulejkę gumową która siedzi w otworze po wycieraczce - teraz przyszła pora na zrobienie zaślepki - zaglądamy do przedziału kierowcy, zerkamy pod siedzenie i w podłodze widzimy dwie, czarne, plastikowe zaślepki. Wyjmujemy ostrożenie jedną przez stopniowe podważanie. Taką zaślepkę owijamy kawałkiem gumy, a dokładnie jej "gwint" i wtykamy w miejsce w szybie po wycieraczce. Aby była całość szczelna i światło stop nam nie parowało w zimę bądź deszczowe lub chłodniejsze dnii, dodatkowo możemy uszczelnić dziurkę silikonem i po kłopocie - nastepnie dokręcamy plastikową osłonkę od wewnątrz klapy - silniczek, ramię wycieraczki i tą gumową tulejkę zabieramy do garażu (zostawmy sobie, a nuż nas najdzie żeby zamontować z powrotem) Możemy podziwiać efekt naszej pracy Wszelkie pytania mile widziane. Pozdrawiam. Kędzior P.S swojego czasu szukałem po wszystkich sklepach takiej zaślepki lecz niestety nie znalazłem. Na jej miejsce posiadywania naprowadził mnie kolega centomaniak Guttek którego serdecznie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > napisze bo zaraz sie znowu zacznie > Manual wygląda nastepująco: > - odkręcamy całe ramię wycieraczki kluczykiem 10 > - od spodu klapy zdejmujemy plastikowy "pas" pod którym znajduje się > silniczek wycieraczki i światło stop, potrzebujemy śrubokręt > gwiazdkowy > - od silniczka odlączamy kostkę zasilającą i sterującą i odkręcamy > caly silniczek (mocowany na 3 długie śruby, imbus, nie pamietam > rozmiaru) > - po jego wyjęciu, wyciągamy od zewnętrznej strony szyby tulejkę > gumową która siedzi w otworze po wycieraczce > - teraz przyszła pora na zrobienie zaślepki - zaglądamy do przedziału > kierowcy, zerkamy pod siedzenie i w podłodze widzimy dwie, > czarne, plastikowe zaślepki. Wyjmujemy ostrożenie jedną przez > stopniowe podważanie. Taką zaślepkę owijamy kawałkiem gumy, a > dokładnie jej "gwint" i wtykamy w miejsce w szybie po > wycieraczce. Aby była całość szczelna i światło stop nam nie > parowało w zimę bądź deszczowe lub chłodniejsze dnii, dodatkowo > możemy uszczelnić dziurkę silikonem i po kłopocie > - nastepnie dokręcamy plastikową osłonkę od wewnątrz klapy > - silniczek, ramię wycieraczki i tą gumową tulejkę zabieramy do > garażu (zostawmy sobie, a nuż nas najdzie żeby zamontować z > powrotem) > Możemy podziwiać efekt naszej pracy > Wszelkie pytania mile widziane. > Pozdrawiam. Kędzior > P.S swojego czasu szukałem po wszystkich sklepach takiej zaślepki > lecz niestety nie znalazłem. Na jej miejsce posiadywania > naprowadził mnie kolega centomaniak Guttek którego serdecznie > pozdrawiam A takom zaślpekę znajdę Ty Kędzior spać nie możesz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > ale ja po wywaleniu tylnych znaczków ślady mam teraz ale i tak bede > malowal tylna klape takze sie nie przjmuje pasta polerska i nie bedzie sladu, bo chyba nie chcesz do czasu malowania jezdzic z takim brzydactwem, co nie? -- Psychik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > pasta polerska i nie bedzie sladu, bo chyba nie chcesz do czasu > malowania jezdzic z takim brzydactwem, co nie? > -- > Psychik troche pomogła....ale i tak widać w słońcu... trza malować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > wywal od razu z tyłu wycieraczke i zaklej ją jakąś zaślepką.. > ja tak zrobię w tym tyg bo wycieraczki tylnej i tak nie używam > ale ja po wywaleniu tylnych znaczków ślady mam teraz ale i tak bede > malowal tylna klape takze sie nie przjmuje Wycieraczki nie ruszam, chcę mieć dobrą widoczność, dlatego i ona zostaje i żadnych folii nie przewiduję Aczkolwiek ... nigdy nie mów nigdy ... thx za manuala Kędzior. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > troche pomogła....ale i tak widać w słońcu... > trza malować nic nie trzeba... slady zejda po kilku nastepnych pastowaniach, i sie wszystko wyrówna.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitercc11 Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > nic nie trzeba... > slady zejda po kilku nastepnych pastowaniach, i sie wszystko > wyrówna.. dokladnie musialo by sie duzo roznic zeby sie nie wyrownalo, mi tez zostaly delikatne slady po znaczkach ale malowac nie mam zamiaru predzej przykleje znaczki spowrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > pasta polerska i nie bedzie sladu, bo chyba nie chcesz do czasu > malowania jezdzic z takim brzydactwem, co nie? > -- > Psychik u mnie po ściągnięciu znaczka Fiata na klapie został wklęsły ślad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > dokladnie musialo by sie duzo roznic zeby sie nie wyrownalo, mi tez > zostaly delikatne slady po znaczkach ale malowac nie mam zamiaru > predzej przykleje znaczki spowrotem spoko lozik,pare razy przepastujesz i zejdzie.. ja sciagałem u siebie w cc z 92 roku i były ostre wyblakniecia, ale po paru pastowaniach wsio zeszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 > A takom zaślpekę znajdę > Ty Kędzior spać nie możesz?? do roboty szedłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 ja mialam stare auto '93 rok i przy sciaganiu znaczkow odpadlo pol lakieru z klapy ale to byl impusl do gladzienia calego dupska i spawania zamka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol_sc Napisano 22 Maja 2006 Udostępnij Napisano 22 Maja 2006 Eee suszarka po co to? zeby rozpuscil klej? Ja w ta zime zylka odcinalem znaczki u siebie w SC ladnie odeszlo a klej ktory zostal odszedl w calosci jak sie pociagnelo za jeden rog. i z glowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > ja mialam stare auto '93 rok i przy sciaganiu znaczkow odpadlo pol > lakieru z klapy ale to byl impusl do gladzienia calego dupska i > spawania zamka bo to trzeba najpierw ładnie nagrzac, albo postawic autko w słoncu i ładnie powoli odcinac zyłka nic na chama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > bo to trzeba najpierw ładnie nagrzac, albo postawic autko w słoncu i > ładnie powoli odcinac zyłka nic na chama wlasnie tak. ja tez robilem zina i to na dworze. opalarka podgrzalem plastik i naklejke "young" i ladnie sie odklejaly. nawet zylki nie uzywalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 Ja sobie podgrzewałem farelką przez pół godziny, potem jeszcze dodałem do tego suszare i odlepiałem powoli.. resztki kleju jak każdy mówi benzyną ekstrakcyjną, tylko potem zostało wyraźnie odznaczające sie miejsca po znaczkach no ale niedawno była klapa szpachlowana, malowana i jest joł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > bo to trzeba najpierw ładnie nagrzac, albo postawic autko w słoncu i > ładnie powoli odcinac zyłka nic na chama kurcze problem w tym ze ja grzalem i to mocna suszarka a i tak lakier odskoczyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > kurcze problem w tym ze ja grzalem i to mocna suszarka a i tak lakier > odskoczyl no to masz odpowiedz... przegrzales! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 no ale teraz moja klapa wyglada tak i zaznaczam ze mialem stara wersje ze przetloczeniem miedzy lampami. klapa bedzie ejszcze poprawiana. a w miejscu wyczeraczki bedzie zaslepka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidnb Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 I po bólu, 40 minut roboty i gotowe. Moje spostrzeżenia : -nie ma co przesadzać z grzaniem ani też za usilnie "piłować" żyłką w jednym miejscu, z FIATem bawiłem się 20 minut, Seicento zdjąłem w 5, po lekkim tylko przygrzaniu, w sumie dwoma zdecydowanymi "cięciami"... Na pierwszym zdjęciu widać co zostaje po tym zabiegu ... jakaś taka czarna gąbka No to potem benzyna extrakcyjna na tampon ze starej podkoszulki i jazda ... po kleju śladu nie zostało, różnicy w kolorze żadnej(ale to dwuskładnikowiec), widać jedynie ciemniejszy obrys tam gdzie były znaczki, to pewnie wieloletni brud Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pitercc11 Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 od razu lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 Ten ciemny obrys przepoleruj pasta tempo i zniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 23 Maja 2006 Udostępnij Napisano 23 Maja 2006 > Ten ciemny obrys przepoleruj pasta tempo i zniknie Dam mu szansę, ze dwa mycia i do kontroli ... nie mam pasty, bym musiał dyrdać do sklepu a też nie mam pewności jak się ten bezbarwny zachowa pod pastą. Zresztą => lepsze wrogiem dobrego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.