czachabrava Napisano 25 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2021 53 minuty temu, PingNoMore napisał: Tam są felgi 16? Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Oryginalnie w distinctive powinny być koła 16 tki, wiec pewnie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 25 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2021 [mention=189995]bochumil[/mention]czyli szukales jakies 2 lata bialego kruka bez skazy a finalnie i tak kupiles dosc podstawowa wersje z "defektami" Wg mnie najwiekszy minus to brak xenonow, jednak zarowki H7 to przezytek i dosc upierdliwe w uzytkowaniu. Do tego modelu przydalyby sie tez troche wieksze felgi Tak czy owak, najwazniejsze, ze jestes zadowolony Kupiłem taką wersję żeby "mali" ludzie mogli się powyżywać na forach A już poważnie, chciałem stosunkowo najmłodszy rocznik, do tego auto zadbane oraz z ubezpieczeniem GetHelp. Auta dla oświetlenia nie kupuję. Bardzo mało jeżdżę po nocach, do tego jeżdżę w 90 procentach po dobrze oświetlonym mieście. Zamierzenie było jedno, wyposażenie ma być nie gorsze niż w obecnym aucie. Auto kupiłem w momencie kiedy było to dla mnie wygodne, kiedy byłem po remontach domu, po postawieniu na nogi schorowanego rodzica, a nie dla jakiegoś kpiarza z internetów, który aut używanych nie kupuje. Od dwóch lat się autem interesuję, a nie poszukuję. Ot, taka drobna różnica. Konkretne poszukiwania zacząłem wiosną, a jak wiemy pandemia nie wpłynęła korzystnie na i tak skomplikowany rynek aut używanych w Polsce. Tyle w temacie auta, które kupiłem dla siebie, za swoje i wtedy kiedy uważałem to za słuszne. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 25 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2021 6 godzin temu, bochumil napisał: 1. Według mnie i żony też po przesiadce ze Stilo Julka jakby ciaśniejsza w środku. 3. Światła faktycznie nie należą do najlepszych ale w nocy często nie jeżdżę. 4. Drgania na biegu jałowym u mnie też występowały od nowości. Udawanie dizla. Celowo napisałem że występowały bo aktualnie wolne obroty dość często oscylują u mnie około 1000 obr/min i jest to mało odczuwalne. Znam przyczynę podwyższonych obrotów ale nic z tym nie robię, na razie. 6. Tu może być celowa reakcja samochodu przy ruszaniu bez dodawania gazu. Puszczając sprzęgło sterowniki celowo podnoszą troszkę obroty więc takie mogą być odczucia akustyczne. Na koniec gratulacje z zakupu, niech służy i cieszy jak najlepiej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 25 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2021 Tam są felgi 16?Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu TapatalkaTak, 16 cali. Chyba najwięcej Julek zjeżdżało z taśmy na takich alufelgach. Większych nie potrzebuję, bo wiem że odbije się to na komforcie jazdy po nierównej nawierzchni. Najładniejsze felgi do tego auta to moim zdaniem 18 calowe podkowy, takie jak na zdjęciu poniżej. Może kiedyś... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TADA Napisano 25 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2021 9 minut temu, bochumil napisał: Tak, 16 cali. Chyba najwięcej Julek zjeżdżało z taśmy na takich alufelgach. Większych nie potrzebuję, bo wiem że odbije się to na komforcie jazdy po nierównej nawierzchni. Najładniejsze felgi do tego auta to moim zdaniem 18 calowe podkowy, takie jak na zdjęciu poniżej. Może kiedyś... Mam takie znaczy się podobne 16 na letnich. Zima też alu takie jak ma twoja Julka. Kupiłem komplet używanych alu na zimę za 800 zł gdzie za 1 stalową ori serwis zawołał 350 zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 25 Listopada 2021 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2021 Mam takie znaczy się podobne 16 na letnich. Zima też alu takie jak ma twoja Julka. Kupiłem komplet używanych alu na zimę za 800 zł gdzie za 1 stalową ori serwis zawołał 350 zł.Ja kupiłem komplet oryginalnych 16 calowych stalowych felg za 200 zł na OLX. W sobotę montaż. Mam nadzieję, że będą proste Co do wibracji... Czytałem o dwóch ewentualnych przyczynach:1. Poduszka główna silnika. Wtedy dodatkowym objawem jest mocno zauważalna wibracja lusterka pasażera2. Koło pasowe gumowo-metalowe, które po lekkim rozwulkanizowaniu daje wibracje, które w konsekwencji mogą doprowadzić do ścięcia klina na kole rozrządu, do którego przykręcone jest to właśnie koło pasowe. Są też opinie, że te auta tak mają. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
47Walc35 Napisano 26 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2021 Mam deltę III z tym silnikiem o nominalnej mocy 120 KM. Na hamowni zmierzono 133 i zrobiono na 151. 310 Nm bodajże. Jeździ przyjemnie. Jeżeli chodzi o wibracje na jalowym, to niestety czuć je. Poduszka pod silnikiem od strony rozrządu zmieniona. Wymieniłem również koło dwumasowe przy okazji sprzęgła. Zabiegi te znacznie zmniejszyły wibracje, niemniej dalej są odczuwalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2021 W dniu 24.11.2021 o 20:57, bochumil napisał: 4. Silnik ok. ale... - są delikatne drgania na jałowym - też tak mieliście? Kolega Wojtas pisał, że auto nie jest warte swojej ceny. Jaki przebieg i cena? W bravo z 2007 roku nie miałem drgań na jałowym ale potem ten silnik zmieniali (soft) i max moment przesunęli dużo wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2021 @bohumil trochę Ci zeszło Ja miałem ostatnio przygodę tygodniowa z Giulietta, tyle że 2.0 150 KM w dieslu. Po 2 dniach radochy z mocy, przyspieszenia i prowadzenia, zatęskniłem za swoim Jeepem. Pokochałem go po raz drugi, bo szlak mnie trafiał z wadami ARG. Nie, to auto nie jest dla mnie.A co do kwestii wartości do ceny, to pisałem o nowym aucie, z używanymi jest trochę inaczej.Tak czy inaczej gratuluję! Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2021 170KM żeby wyciągnąć z serii 1.4tjet 120KM to z pomocą VL38, taki setup mam u siebie w Tipo 1.4tjet. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
47Walc35 Napisano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2021 18 godzin temu, steyr napisał: 170KM żeby wyciągnąć z serii 1.4tjet 120KM to z pomocą VL38, taki setup mam u siebie w Tipo 1.4tjet. Cóż to takiego to VL38? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2021 Turbosprężarka z wersji Abarth w pełni zamienna za org VL39 pasuje P&P.Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 9 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2021 170KM żeby wyciągnąć z serii 1.4tjet 120KM to z pomocą VL38, taki setup mam u siebie w Tipo 1.4tjet.Mam już ofertę z Cinsoftu. Tani nie są. Intercooler FMIC, turbosprężarka VL38, montaż, strojenie to ok. 4700 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 9 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2021 Vl38 ogarnąłem w własnym zakresie włącznie z wymiana i IC. W sumie wyszło mnie to 3kpln z strojeniem.Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 9 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2021 @bohumil trochę Ci zeszło Ja miałem ostatnio przygodę tygodniowa z Giulietta, tyle że 2.0 150 KM w dieslu. Po 2 dniach radochy z mocy, przyspieszenia i prowadzenia, zatęskniłem za swoim Jeepem. Pokochałem go po raz drugi, bo szlak mnie trafiał z wadami ARG. Nie, to auto nie jest dla mnie.A co do kwestii wartości do ceny, to pisałem o nowym aucie, z używanymi jest trochę inaczej.Tak czy inaczej gratuluję! Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu TapatalkaBo ARG autem idealnym nie jest. Jest faktycznie ciasna, chyba ciaśniejsza niż Stilo, czego po lekko spuchniętym nadwoziu Julki chyba nikt by się nie spodziewał. Miałem jako alternatywę wybór Peugeota 3008 HDI 163KM z automatyczną skrzynią, ale chęć posiadania ciasnej Włoszki zwyciężyła . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 10 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2021 Vl38 ogarnąłem w własnym zakresie włącznie z wymiana i IC. W sumie wyszło mnie to 3kpln z strojeniem.Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu TapatalkaWkurza fakt, że te turbosprężarki IHI nagminnie pękajo... Ponoć tjet generuje wysokie egt i stąd pękające kolektory wydechowe oraz turbosprężarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 10 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2021 Pozmianowe kolektory nie pękają, ja sie nie spotkałem z takim przypadkiem. IHI to standard, moja VL39 po 100kkm na LPG też była pęknięta a nie było żadnych objawów. Przy wymianie na VL38 zauważyłem.Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2021 W dniu 9.12.2021 o 18:28, bochumil napisał: Mam już ofertę z Cinsoftu. Tani nie są. Intercooler FMIC, turbosprężarka VL38, montaż, strojenie to ok. 4700 zł Jak regenerowane turbo albo hybryda to nie polecam. W aucie na codzien wyjatkowo upierdliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 15 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2021 Jak regenerowane turbo albo hybryda to nie polecam. W aucie na codzien wyjatkowo upierdliwe.Tzn. co się dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2021 Cinek raczej wie co włożyć i itp, ale jakoś hybrydom też nie ufam. Znajomy w Tipo 1.4tjet na takiej hybrydzie wyciągnął 190km ale po pewnym czasie turbo zaczęło puszczać olej. Osobiście kupiłem używkę org po małym przebiegu.Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2021 9 godzin temu, bochumil napisał: 9 godzin temu, wujek napisał: Jak regenerowane turbo albo hybryda to nie polecam. W aucie na codzien wyjatkowo upierdliwe. Tzn. co się dzieje? Na codzien to kupa. Regenerowana nigdy nie pojedzie tak jak orginalna. To sie zawiesi to przeladuje itd. Jesli chodzi o hybrydy to one sa swietne jak chcesz 100-200 latac z duzym boostem przyrosty genialne i sporo sie urywa z czasow. No ale na codzien to dol kuleje i czesto ma humory. Ja mialem Fieste na seryjnym turbo ale wiekszy IC, program, wywalony kat i uklad wydechowy o wiekszej srednicy itd. Z palcem w nosie 170KM z litra. Na projekcie w UK kolega mial taka sama ale z hybryda. Wypluwala 200KM ale podczas normalnej jazdy maskara. Ja bym sie nie zamienil. W Twoim przypadku to wsadzic wiekszy IC pomodzic dolot wgrac jakiegos gotowca z autotunera i zapomniec. Bedzie duzo szybsze na codzien. BTW spalanie strasznie duze mi sie 300KM czasem w 9 zmiesci w miescie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2021 9 godzin temu, steyr napisał: Cinek raczej wie co włożyć i itp, ale jakoś hybrydom też nie ufam. Znajomy w Tipo 1.4tjet na takiej hybrydzie wyciągnął 190km ale po pewnym czasie turbo zaczęło puszczać olej. Osobiście kupiłem używkę org po małym przebiegu. Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka A jak te Tjety maja sie do Abartha? Tam sa wyjatkowo mocne. Moze lepiej na uzywkach z 500ki zrobic? No ale czy to jest plug and play? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2021 A jak te Tjety maja sie do Abartha? Tam sa wyjatkowo mocne. Moze lepiej na uzywkach z 500ki zrobic? No ale czy to jest plug and play?Słabsze odmiany miały mają VL38, pasuje turbo P&P do seryjnych 120km bez żadnych przeróbek. Mocniejsze Abarthy maja Garreta Gt1446, trzeba DP i któreś przewody podmienić ale też na Garret można celować 200km i wyżej ale to już zmiana wtrysków i itp. Przy moim trybie jazdy spalanie się nie zmieniło przy 170km czyli ok 9-10l LPG/100km, a chętniej wyprzedzam i itp.Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2021 46 minut temu, steyr napisał: Słabsze odmiany miały mają VL38, pasuje turbo P&P do seryjnych 120km bez żadnych przeróbek. Mocniejsze Abarthy maja Garreta Gt1446, trzeba DP i któreś przewody podmienić ale też na Garret można celować 200km i wyżej ale to już zmiana wtrysków i itp. Przy moim trybie jazdy spalanie się nie zmieniło przy 170km czyli ok 9-10l LPG/100km, a chętniej wyprzedzam i itp. Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka W takim razie ja bym szedl w uzywki i nie bawil sie w hybrydy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2021 39 minut temu, wujek napisał: W takim razie ja bym szedl w uzywki i nie bawil sie w hybrydy. GT1446 to klasyka przy dłubaniu t-jeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 15 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2021 W dniu 7.12.2021 o 17:30, Wojtas_BB napisał: @bohumil trochę Ci zeszło Ja miałem ostatnio przygodę tygodniowa z Giulietta, tyle że 2.0 150 KM w dieslu. Po 2 dniach radochy z mocy, przyspieszenia i prowadzenia, zatęskniłem za swoim Jeepem. Pokochałem go po raz drugi, bo szlak mnie trafiał z wadami ARG. Nie, to auto nie jest dla mnie. A co do kwestii wartości do ceny, to pisałem o nowym aucie, z używanymi jest trochę inaczej. Tak czy inaczej gratuluję! Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka Auto trochę specyficzne i nie dla każdego. Z resztą jaka Alfa wpisuje się w taką filozofię? Sam mocno myślałem nad wersją QV bo w moje potrzeby wpisywała się idealnie aczkolwiek przegrała w tym czego obawiałem się posiadając wcześniej NB - ciulowa jak dla mnie pozycja za kierownicą. Nie chodzi o ilość miejsca bo się mieściłem bez problemu, ale o ustawienia fotela względem kierownicy i pedałów. Nie i już. Absolutna dyskwalifikacja po 5 minutach siedzenia w aucie kolegi. Po kupnie Hondy Type R doceniam jednak teraz bardziej walory użytkowe (o dziwo!) - obszerna kabina i możliwości transportowe nie do osiągnięcia w tej pięknej (aczkolwiek pisze o topowych wersjach) Włoszce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 15 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2021 Napisałeś "pięknej włoszce" ale w wersji wyłącznie topowej. Coż, nadwozie standardowej Julki niewiele się różni od wersji droższych. Miałem na oku wersję Sportiva, która mimo że wersją topową nie jest, to różniła się od mojej nakładkami progowymi, obniżonym zawiasem, satynowymi lusterkami oraz ciemnymi lampami. To są już szczegóły nie mające moim zdaniem większego wpływu na wygląd zewnętrzny nadwozia. W obserwowanym egzemplarzu zaimplementowano zautomatyzowaną skrzynię TCT, która z jednej strony potrafi dać wiele frajdy, a z drugiej powodów do nieprzespanych nocy. Podobnie moduł Multiair 170 konnego silnika drzemiącego pod maską. Wg mechanika, który na co dzień serwisuje auta włoskie, skrzynia TCT to wynalazek nieco lepszy niż owiana złą sławą skrzynia SELESPEED. Z racji miejskiej eksploatacji w zakorkowanym mieście dwusprzęgłówka przeżywać będzie katusze. Podobnie awaryjny moduł MULTIAIR, który był bardziej wynalazkiem proekologicznym niż zapewniający lepsze osiągi. Jego specyfika nie lubi słabej jakości oleju, a jazda miejska taką degradację oleju przyspiesza. A jaki olej najlepiej pasuje do silnika z modułem MA nie wiedzą nawet ich posiadacze. Ci sami posiadacze podzieleni są w temacie zasadności wymiany oleju w skrzyni TCT. A nawet jeśli, to na jaki... Postawiłem zatem na bezpieczny motor i mniej krzykliwą wersję nadwozia ponieważ lubię prostotę, wręcz minimalizm. Gdyby auto nie spełniło moich oczekiwań benzynę sprzedam szybciej niż tracącego na popularności diesla i biorąc pod uwagę to co dzieje się obecnie z cenami aut używanych z możliwym zyskiem. Póki co, auto cieszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2021 Niewielkie zmiany a jakże inny odbiór 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 17 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2021 Niewielkie zmiany a jakże inny odbiór Inny odbiór, ale to odbiór indywidualny. Ja jestem zwolennikiem minimalizmu i takie ozdóbki w postaci czerwonych akcentów na przednim zderzaku nie są mi do szczęścia potrzebne. Ta felga też mi nie przypadła do gustu. Alfa posiada ciekawsze w swoim katalogu. Jedynie ciemne lampy dają radę. Bardziej kręcą mnie mechaniczne i bezpieczne dla silnika modyfikacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 17 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2021 2 godziny temu, bochumil napisał: W dniu 16.12.2021 o 08:16, stig napisał: Niewielkie zmiany a jakże inny odbiór Inny odbiór, ale to odbiór indywidualny. Ja jestem zwolennikiem minimalizmu i takie ozdóbki w postaci czerwonych akcentów na przednim zderzaku nie są mi do szczęścia potrzebne. Ta felga też mi nie przypadła do gustu. Alfa posiada ciekawsze w swoim katalogu. Jedynie ciemne lampy dają radę. Bardziej kręcą mnie mechaniczne i bezpieczne dla silnika modyfikacje. Co kto lubi. Nie każdemu podoba się Civic X a co dopiero Type R U Włochów właśnie zaleta to dyskretne zmiany zmieniające całokształt bardzo mocno. Dla mnie osobiście to co widzę powyżej to gigantyczna różnica. Podobnie miałem z poprzednim moim Bravo w pakiecie Sport. Niby tylko felgi, progi, dwururka z tyłu, lotka i wnętrze a jakże inny charakter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 18 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2021 Honda nie dla mnie. Nie lubię tylu dosłownych, ostrych lini nadwozia. To auto ma ich nadmiar. Cenię za to projekty Mazdy, która realizując filozofię Kodo zapatrzona jest we włoską szkołę projektowania. I mam nadzieję jak i pewnie wielu sympatyków motoryzacji, że Mazda Vision Coupe już wkrótce pojawi się na drogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 25 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2021 (edytowane) W dniu 18.12.2021 o 14:44, bochumil napisał: Honda nie dla mnie. Nie lubię tylu dosłownych, ostrych lini nadwozia. To auto ma ich nadmiar. Cenię za to projekty Mazdy, która realizując filozofię Kodo zapatrzona jest we włoską szkołę projektowania. I mam nadzieję jak i pewnie wielu sympatyków motoryzacji, że Mazda Vision Coupe już wkrótce pojawi się na drogach Dlatego napisałem, że tak jak nie dla każdego stylistyka Civica tak nie dla mnie Giulietta która w zwykłej wersji mi się po prostu nie podoba. Kolega z pracy ma Giuliette 2.0 na sprężynach Eibach oraz 18” i jest dużo lepiej. Czyli nic innego jak jeden z elementów starej szkoły tuningu tzw. podstawowego ABC. Fabryczne wersje QV/Veloce to mają i napiszę kolejny raz, że to wtedy inne auto. Edytowane 25 Grudnia 2021 przez stig Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.