Skocz do zawartości

Problem z podłogą


el_diablo

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku tego roku robiłem całkowity remont łazienki (tzn. fachowiec robił). No i zaczynają płytki podłogowe chodzić, w ogóle w niektórych miejscach tak jakby podłoga zapadła się, ugina się, pojawiły się szczeliny na styku płytek podłogowych i ściennych.

Łazienka jest na piętrze. Podłoga można powiedzieć była robiona całkowicie od zera: styropian, instalacje, wylewka, siatka, płytki. Ogrzewania podłogowego nie ma, ale są rury do ciepłej wody i grzejnika.

Czego mogę się spodziewać? Złego styropianu, za cienkiej wylewki, jakichś wycieków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, el_diablo napisał:

Z tego co widziałem na fakturze to styropian EPS 100-037. Nie znam się, trudno mi ocenić wykonanie. Na pewno fachowiec chciał dopasował się do poziomu korytarza - może mu wyszły za cienkie warstwy...

obawiam się że problem leży jednocześnie w dwóch aspektach

mianowicie kiepskiej gęstość i styro pod posadzka który zaczął naturalnie siadać oraz zbyt cienka posadzka i pewnie nawet nie zazbrojona 

 

uratować tego nijak nie uratujesz ...jedynie skucie i zrobienie na nowo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, 4thelement napisał:

uratować tego nijak nie uratujesz ...jedynie skucie i zrobienie na nowo 

Tak podejrzewam.

Już mnie coś trafia na myśl o kolejnym sprzątaniu i dodatkowych szkodach przy okazji remontu poremontowego.

No i kwestia czy tym razem majstrowi się uda...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, el_diablo napisał:

Tak podejrzewam.

Już mnie coś trafia na myśl o kolejnym sprzątaniu i dodatkowych szkodach przy okazji remontu poremontowego.

No i kwestia czy tym razem majstrowi się uda...

 

przy okazji remontu miałem okazję zauważyć różnicę pomiędzy styro podłogowym Austrotherm a styro z marketu