sherif Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 1 godzinę temu, zinger napisał: Cayenne tez mialo byc profanacja marki... Moze to auto nie jest skierowane do posiadaczy kucyka, tylko tych co go wlasnie nigdy nie mieli? IMHO mocno nie trafiony przykład. Porsche swego czasu miało auta tylko dla specyficznej grupy klientów (czyt małe, sportowe), więc jeżeli chcieli się rozwijać musieli dodać te kilka modeli i tak zrobili. Weszli w nowe segmenty autami jak Cayenne czy Panamera. Nie używali też nazw/legend typu 911SUV, tylko wymyśli cały koncept od nowa . Natomiast Mustang to trochę co innego, Forda ma auta chyba we wszystkich możliwych segmentach, dlaczego więc sięgać do najbardziej kultowego modelu ? U nas się tego nie czuje, choć sporo jeździ V8 z koniem na ulicach, nt w US to prawdziwe auto kultowe i jest ich dumą. Zmieniając koncepcję nadwozia tak radykalnie i zamieniając V8 na EV (za całym szacunkiem dla tego segmentu) to poprostu żart i wyśmianie fanów marki. Zresztą to dopiero koncept .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 44 minuty temu, sherif napisał: IMHO mocno nie trafiony przykład. Porsche swego czasu miało auta tylko dla specyficznej grupy klientów (czyt małe, sportowe), więc jeżeli chcieli się rozwijać musieli dodać te kilka modeli i tak zrobili. Weszli w nowe segmenty autami jak Cayenne czy Panamera. Nie używali też nazw/legend typu 911SUV, tylko wymyśli cały koncept od nowa . Natomiast Mustang to trochę co innego, Forda ma auta chyba we wszystkich możliwych segmentach, dlaczego więc sięgać do najbardziej kultowego modelu ? U nas się tego nie czuje, choć sporo jeździ V8 z koniem na ulicach, nt w US to prawdziwe auto kultowe i jest ich dumą. Zmieniając koncepcję nadwozia tak radykalnie i zamieniając V8 na EV (za całym szacunkiem dla tego segmentu) to poprostu żart i wyśmianie fanów marki. Zresztą to dopiero koncept .. Nadal podtrzymuje swoje zdanie. W tym przykladzie chodzi o wykorzystanie kultowosci, czy to marki, czy modelu, do zrobienia czegos innego, zgodnego z duchem czasu i mody, ale nadal czerpiacego z tejze kultowosci. I byc moze oburzy to niektorych wyznawcow marki/modelu, ale zapewne znajdzie jeszcze wieksze rzesze klientow, ktorzy do tej pory kojarzyli te marki/modele, ale ich nie kupowali bo im nie odpowiadaly to co oferowaly. A teraz pojawia sie cos innego, ale nadal w jakims tam stopniu nawiazujacego do oryginalu, jednak spelniajacego juz ich potrzeby czy wpadajacego w ich gusta. Taki mprzykladem jest dla mnie wlasnie Cayenne i pewnie bedzie tez ten E-mustang. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 5 godzin temu, zinger napisał: Nadal podtrzymuje swoje zdanie. W tym przykladzie chodzi o wykorzystanie kultowosci, czy to marki, czy modelu, do zrobienia czegos innego, zgodnego z duchem czasu i mody, ale nadal czerpiacego z tejze kultowosci. I byc moze oburzy to niektorych wyznawcow marki/modelu, ale zapewne znajdzie jeszcze wieksze rzesze klientow, ktorzy do tej pory kojarzyli te marki/modele, ale ich nie kupowali bo im nie odpowiadaly to co oferowaly. A teraz pojawia sie cos innego, ale nadal w jakims tam stopniu nawiazujacego do oryginalu, jednak spelniajacego juz ich potrzeby czy wpadajacego w ich gusta. Taki mprzykladem jest dla mnie wlasnie Cayenne i pewnie bedzie tez ten E-mustang. Dla wielbicieli EV i nowoczesnego designu to wszystko jedno jak to się będzie nazywało. Jechanie "kultowością" i przenoszenie jednego sukcesu na inne modele możemy zobaczyć u Fiata, ile maszkar można zrobić na bazie 500tki. Czy to zadziałało ? IMHO nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zinger Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 23 minuty temu, sherif napisał: Dla wielbicieli EV i nowoczesnego designu to wszystko jedno jak to się będzie nazywało. Jechanie "kultowością" i przenoszenie jednego sukcesu na inne modele możemy zobaczyć u Fiata, ile maszkar można zrobić na bazie 500tki. Czy to zadziałało ? IMHO nie. Jak nie jak juz nie pamietam od ilu lat rozne wariacje 500 klepia i sprzedaja. A co do kultowosci, uwazasz ze jakby tego nie nazwali Mustag tylko Ford cos ram ev, to byloby juz kilka watkow na ten temat na Ak i bysmy ta dyskusje prowadzili? IMHO nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 21 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2019 3 minuty temu, zinger napisał: Jak nie jak juz nie pamietam od ilu lat rozne wariacje 500 klepia i sprzedaja. A co do kultowosci, uwazasz ze jakby tego nie nazwali Mustag tylko Ford cos ram ev, to byloby juz kilka watkow na ten temat na Ak i bysmy ta dyskusje prowadzili? IMHO nie. Klepią i coś tam sprzedają ale hitem to nigdy nie było i już raczej nie będzie, no może poza I. Każde skrajny pomysł wywołuje dyskusje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polarny Napisano 22 Listopada 2019 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2019 Ja czekam na pierwszego elektryka z nową generacją ogniw z elektrolitem stałym - szybsze ładowanie, większy zasięg. Wtedy zaczną mi się podobać elektryki. Ale ja tu chyba nie do końca w temacie piszę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.