Azasello Napisano 4 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 4 godziny temu, volf6 napisał: Moze coś sprawdzali (czy np śruby dokręcone czy nic sie nie urywa) a może nic Choć na żądanie upierdliwego klienta pewnie jakąś listę mogą spreparować Kusisz mnie żeby jutro wysłać e-maila z zapytaniem do nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 Dnia 1.12.2019 o 20:16, pitw napisał: Naprawili po gwarancji, ale w ramach gwarancji, czy odpowiednio skasowali należność? Naprawili w ramach gwarancji po okresie gwarancji. Poszukałem faktury za 2 przegląd gwarancyjny Merivy w 2017roku. Wyszło 772zl, w tym olej z filtrem, filtr kabinowy węglowy, płyn hamulcowy i robocizna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2019 Dnia 29.11.2019 o 11:27, Ryb napisał: W Mitsu informowali i robili naprawy nawet jeśli nie było szerokiej informacji o akcji. Np. w ASX był jakiś problem z tylnymi hamulcami (cośtam korodowało, nie pamiętam dokładnie). Ja wymieniłem sobie sam wadliwy element u lokalnego mechanika bo to zauważył przy innej okazji. Gdy zadzwonili z Mitsu to im powiedziałem że mam to nowe i bez sensu już ta ich akcja. Zaprosili mnie do serwisu i mimo wszystko wymienili całość jeszcze raz (ja wymieniłem tylko wadliwą część a oni całe zaciski). Miło z ich strony. Co do mitsu - miałem klientkę z jakimś kilkunastoletnim pajero III z wydającym dziwne dźwięki przy naciskaniu na pedał hamulca. Ewidentnie sypało się coś w modulowaniu siły hamowania - okazało się że auto łapie się na darmową naprawę w Aso ( po vinie ) I wymieniono uszkodzone elementy. Podobnie w stary swifcie ASO wymieniło amortyzatory na nowe bo podobno po 10 latach odpadały gniazda sprężyn (auto miało wtedy chyba z 13 lat) Niektóre firmy czasem potrafią zachować się odpowiednio. Szkoda że nie jest to regułą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AstraC Napisano 12 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2019 Dnia 28.11.2019 o 11:39, pitw napisał: W połowie grudnia mój ford kończy 2 lata. Za przegląd ASO woła sobie 8 stówek. Olać temat i olej zmienić gdzie indziej, czy zrobić ostatni raz przegląd w ASO dopóki jest gwarancja? Nie sądzę żeby coś wykryli, ale może jednak? A jak coś wykryją przed końcem gwarancji czy tego nie zatają przede mną? Mój w połowie lutego pojechał teraz di ASO na przegląd. W ramach gwarancji wymiana uszczelniacza wału i półosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fanlan Napisano 13 Grudnia 2019 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2019 Dnia 28.11.2019 o 11:39, pitw napisał: W połowie grudnia mój ford kończy 2 lata. Za przegląd ASO woła sobie 8 stówek. Olać temat i olej zmienić gdzie indziej, czy zrobić ostatni raz przegląd w ASO dopóki jest gwarancja? Nie sądzę żeby coś wykryli, ale może jednak? A jak coś wykryją przed końcem gwarancji czy tego nie zatają przede mną? ASO z czegos musi zyc, wiec ciezko porownac do JDG janusza. ASO fiata za olej krzyknelo 280zl, filtry jakos 4x drozej niz na rynku nie robilem nic poza pierwszym rozrzadem w ASO. ktory byl ze wszystkim po negocjacji tylko 350zl drozej niz w niezaleznym. Wiecej ich nie odwiedzalem. Przy aucie awrto miec troche pojecia i spokojnego mechanika/elektryka bo czasem mala pierda (peknieta izolacja kabla ABS) naprawa 15 minut koszt 50zl, a w swietle ASO czujniki bylyby do wymiany za setki zlotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.