Skocz do zawartości

Policja ma zawsze pierwszeństwo


marcipio

Rekomendowane odpowiedzi

ja.jpg

Ja jadę tam gdzie czarna strzałka a pan policjant tam gdzie niebieska, gdyby jechał prosto to miałby pierwszeństwo ale skręcał w prawo. Jeżdżę tędy od lat i zawsze ten co skręca ustępuje. Ale jade sobie wczoraj a to słysze trąbienie, patrzę a tu jakiś polonez chce mnie staranować, przyglądam się a tam siedzi pan policjant. Polonez nieoznakowany. Ale nic jadę dalej, oczywiście go nie przepuściłem a ten sygnał policyjny zapodał. Ja akurat skręciłem zaraz w osiedle a on pojechał. Zdziwiłem się bardzo. Ale dzisiaj się upewniłem że tam gdzie jechał policjant stoi znak ustąp i na jezdni są trójkąty więc niemam pojęcia o co temu baranowi chodziło. No chyba że Policja ma zawsze pierwszeństwo, nawet jadąc nieoznakowanym samochodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze jechal na akcje jakas, tylko jeszcze nie zdazyl zalozyc koguta na dach. Trabil zeby dac znac ze mu sie spieszy, a ty mimo tego go niepusciles.

Ja jak widze ze komus sie spieszy to go puszczam. Bez wzgledu czy to jest radiowoz na sygnale, czy jakis stary dzidek maluchem. Zawsze moze miec jakis powod dla ktorego sie spieszy o ktorym ty mozesz nie miec zielonego pojecia. A co to za problem kogos przepuscic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze jechal na akcje jakas, tylko jeszcze nie zdazyl zalozyc koguta

> na dach. Trabil zeby dac znac ze mu sie spieszy, a ty mimo tego

> go niepusciles.

> Ja jak widze ze komus sie spieszy to go puszczam. Bez wzgledu czy to

> jest radiowoz na sygnale, czy jakis stary dzidek maluchem.

> Zawsze moze miec jakis powod dla ktorego sie spieszy o ktorym ty

> mozesz nie miec zielonego pojecia. A co to za problem kogos

> przepuscic?

żeby go przepuścic musiałbym ostro hamowac a wtedy pewnie miałbym klienta w bagażniku, a jak mu się spueszyło to mógł na klaksonie na skrzyżowanie wjechac i pewnie zwróciłbym na niego uwagę