Skocz do zawartości

Pralka Beko - serwis gwarancyjny z dojazdem ?


Marko33

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda na to że kupiona w czerwcu zeszłego roku pralka Beko uległa awarii (dochodzi do płukania i dalej już nie idzie)

 

Na infolinię reklamacyjną jeszcze nie dzwoniłem bo zastanawiam się czy jest opcja serwisu, który w ramach naprawy gwarancyjnej dojedzie do mnie czy jedyną opcją jest dostarczenie pralki do wskazanego punktu serwisowego ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bob96 napisał:

Serwis dojedzie do Ciebie w ramach gwarancji.

 

Dzięki, potwierdzili mi to też na infolinii

 

Na razie pralka po restarcie (odłączeniu od zasilania) działa poprawnie ale dobrze wiedzieć

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Marko33 said:

Wygląda na to że kupiona w czerwcu zeszłego roku pralka Beko uległa awarii (dochodzi do płukania i dalej już nie idzie)

 

Na infolinię reklamacyjną jeszcze nie dzwoniłem bo zastanawiam się czy jest opcja serwisu, który w ramach naprawy gwarancyjnej dojedzie do mnie czy jedyną opcją jest dostarczenie pralki do wskazanego punktu serwisowego ? 

 

Duzego AGD to chyba nigdzie juz nie trzeba dostarczac do serwisu ;)

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Duzego AGD to chyba nigdzie juz nie trzeba dostarczac do serwisu ;)

 

Jakoś szczęśliwie unikałem takich sytuacji (stąd wątpliwości ) i oby tak zostało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Marko33 napisał:

Wygląda na to że kupiona w czerwcu zeszłego roku pralka Beko uległa awarii (dochodzi do płukania i dalej już nie idzie)

 

Na infolinię reklamacyjną jeszcze nie dzwoniłem bo zastanawiam się czy jest opcja serwisu, który w ramach naprawy gwarancyjnej dojedzie do mnie czy jedyną opcją jest dostarczenie pralki do wskazanego punktu serwisowego ? 

A czemu nie zgłaszasz z rękojmi tylko z gwarancji ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Oscar_ napisał:

A czemu nie zgłaszasz z rękojmi tylko z gwarancji ??

 

A co to zmieni dla niego? On chce tylko naprawić zepsutą pralkę i najwygodniej jest wezwać autoryzowany serwis, który przyjedzie i naprawi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, spad napisał:

 

A co to zmieni dla niego? On chce tylko naprawić zepsutą pralkę i najwygodniej jest wezwać autoryzowany serwis, który przyjedzie i naprawi. 

A to że są troszkę inne terminy do których musi się sprzedawca odnieść.

Ale każdy robi jak uważa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Oscar_ napisał:

A to że są troszkę inne terminy do których musi się sprzedawca odnieść.

Ale każdy robi jak uważa ;)

 

Wyjaśnij proszę w krótkich słowach na czym polega różnica i jakie są korzyści dla zgłaszającego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Marko33 napisał:

 

Wyjaśnij proszę w krótkich słowach na czym polega różnica i jakie są korzyści dla zgłaszającego.

 

Rękojmia :

Zgłaszasz do sprzedawcy,on organizuje serwis i jego opinię. Ma na to 14 dni. Jeżeli nie ustosunkuje się to reklamację uznaje się za rozstrzygniętą tak jak wnosiles (wymiana,zwrot pieniędzy itp)

 

Gwarancja : to wg zapisów w karcie gwarancyjnej ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ccLot napisał:

Przy zgłoszeniu z rękojmi to raczej trzeba dostarczyć sprzęt do sprzedającego i to w przypadku dużego agd robi problem.

Zgłaszałem pół roku temu kuchnię w media expert.

Nigdzie nie jeździłem sami umówili serwisanta i przyjechał diagnozować problem na miejscu.

 

Narożnik w Agata meble tak samo. Przyjechali,zabrali przywieźli naprawiony.

Edytowane przez Oscar_
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rękojmia :
Zgłaszasz do sprzedawcy,on organizuje serwis i jego opinię. Ma na to 14 dni. Jeżeli nie ustosunkuje się to reklamację uznaje się za rozstrzygniętą tak jak wnosiles (wymiana,zwrot pieniędzy itp)
 
Gwarancja : to wg zapisów w karcie gwarancyjnej
I to jest ten twój zysk? To więcej roboty niz gwarancją producenta. Przy dużym AGD wybierasz serwis z listy producenta, dzwonisz, gość przyjeżdża naprawić. Dzień, dwa i naprawione. Więc rękojmia to bujanie się chyba tylko dla zasady niż praktyczności.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, spad napisał:

I to jest ten twój zysk? To więcej roboty niz gwarancją producenta. Przy dużym AGD wybierasz serwis z listy producenta, dzwonisz, gość przyjeżdża naprawić. Dzień, dwa i naprawione. Więc rękojmia to bujanie się chyba tylko dla zasady niż praktyczności.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

Yhymm a gwarant mówi że na części trzeba czekać miesiąc i czekasz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.