Marko33 Napisano 3 Marca 2022 Udostępnij Napisano 3 Marca 2022 Wygląda na to że kupiona w czerwcu zeszłego roku pralka Beko uległa awarii (dochodzi do płukania i dalej już nie idzie) Na infolinię reklamacyjną jeszcze nie dzwoniłem bo zastanawiam się czy jest opcja serwisu, który w ramach naprawy gwarancyjnej dojedzie do mnie czy jedyną opcją jest dostarczenie pralki do wskazanego punktu serwisowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob96 Napisano 3 Marca 2022 Udostępnij Napisano 3 Marca 2022 Serwis dojedzie do Ciebie w ramach gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marko33 Napisano 3 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2022 1 godzinę temu, bob96 napisał: Serwis dojedzie do Ciebie w ramach gwarancji. Dzięki, potwierdzili mi to też na infolinii Na razie pralka po restarcie (odłączeniu od zasilania) działa poprawnie ale dobrze wiedzieć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 3 Marca 2022 Udostępnij Napisano 3 Marca 2022 2 hours ago, Marko33 said: Wygląda na to że kupiona w czerwcu zeszłego roku pralka Beko uległa awarii (dochodzi do płukania i dalej już nie idzie) Na infolinię reklamacyjną jeszcze nie dzwoniłem bo zastanawiam się czy jest opcja serwisu, który w ramach naprawy gwarancyjnej dojedzie do mnie czy jedyną opcją jest dostarczenie pralki do wskazanego punktu serwisowego ? Duzego AGD to chyba nigdzie juz nie trzeba dostarczac do serwisu 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marko33 Napisano 3 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2022 56 minut temu, Maciej__ napisał: Duzego AGD to chyba nigdzie juz nie trzeba dostarczac do serwisu Jakoś szczęśliwie unikałem takich sytuacji (stąd wątpliwości ) i oby tak zostało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 4 Marca 2022 Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 21 godzin temu, Marko33 napisał: Wygląda na to że kupiona w czerwcu zeszłego roku pralka Beko uległa awarii (dochodzi do płukania i dalej już nie idzie) Na infolinię reklamacyjną jeszcze nie dzwoniłem bo zastanawiam się czy jest opcja serwisu, który w ramach naprawy gwarancyjnej dojedzie do mnie czy jedyną opcją jest dostarczenie pralki do wskazanego punktu serwisowego ? A czemu nie zgłaszasz z rękojmi tylko z gwarancji ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 4 Marca 2022 Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 3 godziny temu, Oscar_ napisał: A czemu nie zgłaszasz z rękojmi tylko z gwarancji ?? A co to zmieni dla niego? On chce tylko naprawić zepsutą pralkę i najwygodniej jest wezwać autoryzowany serwis, który przyjedzie i naprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 4 Marca 2022 Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 1 godzinę temu, spad napisał: A co to zmieni dla niego? On chce tylko naprawić zepsutą pralkę i najwygodniej jest wezwać autoryzowany serwis, który przyjedzie i naprawi. A to że są troszkę inne terminy do których musi się sprzedawca odnieść. Ale każdy robi jak uważa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marko33 Napisano 4 Marca 2022 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 16 minut temu, Oscar_ napisał: A to że są troszkę inne terminy do których musi się sprzedawca odnieść. Ale każdy robi jak uważa Wyjaśnij proszę w krótkich słowach na czym polega różnica i jakie są korzyści dla zgłaszającego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 4 Marca 2022 Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 Przy zgłoszeniu z rękojmi to raczej trzeba dostarczyć sprzęt do sprzedającego i to w przypadku dużego agd robi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 4 Marca 2022 Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 1 minutę temu, Marko33 napisał: Wyjaśnij proszę w krótkich słowach na czym polega różnica i jakie są korzyści dla zgłaszającego. Rękojmia : Zgłaszasz do sprzedawcy,on organizuje serwis i jego opinię. Ma na to 14 dni. Jeżeli nie ustosunkuje się to reklamację uznaje się za rozstrzygniętą tak jak wnosiles (wymiana,zwrot pieniędzy itp) Gwarancja : to wg zapisów w karcie gwarancyjnej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 4 Marca 2022 Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 (edytowane) 1 minutę temu, ccLot napisał: Przy zgłoszeniu z rękojmi to raczej trzeba dostarczyć sprzęt do sprzedającego i to w przypadku dużego agd robi problem. Zgłaszałem pół roku temu kuchnię w media expert. Nigdzie nie jeździłem sami umówili serwisanta i przyjechał diagnozować problem na miejscu. Narożnik w Agata meble tak samo. Przyjechali,zabrali przywieźli naprawiony. Edytowane 4 Marca 2022 przez Oscar_ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ccLot Napisano 4 Marca 2022 Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 Tutaj ładnie wyjasnione: https://konsumenci.org/aktualnosci,czy-zawsze-mamy-obowiazek-dostarczenia-reklamowanego-towaru-do-sprzedawcy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 5 Marca 2022 Udostępnij Napisano 5 Marca 2022 Rękojmia : Zgłaszasz do sprzedawcy,on organizuje serwis i jego opinię. Ma na to 14 dni. Jeżeli nie ustosunkuje się to reklamację uznaje się za rozstrzygniętą tak jak wnosiles (wymiana,zwrot pieniędzy itp) Gwarancja : to wg zapisów w karcie gwarancyjnej I to jest ten twój zysk? To więcej roboty niz gwarancją producenta. Przy dużym AGD wybierasz serwis z listy producenta, dzwonisz, gość przyjeżdża naprawić. Dzień, dwa i naprawione. Więc rękojmia to bujanie się chyba tylko dla zasady niż praktyczności.Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar_ Napisano 6 Marca 2022 Udostępnij Napisano 6 Marca 2022 12 godzin temu, spad napisał: I to jest ten twój zysk? To więcej roboty niz gwarancją producenta. Przy dużym AGD wybierasz serwis z listy producenta, dzwonisz, gość przyjeżdża naprawić. Dzień, dwa i naprawione. Więc rękojmia to bujanie się chyba tylko dla zasady niż praktyczności. Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka Yhymm a gwarant mówi że na części trzeba czekać miesiąc i czekasz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.